Sziasztok!
Tudom, nem egy mai dal, sőt, viszont gondoltam megéri írni róluk, legalábbis az én részemről.2020-ban a Bad Idea-val debütáltak, egyben a csapat második alegysége, ami számomra nagy hatással van. Nem tudom miért, de mostanában nagyon ráfüggtem a fiúkra. És itt nem csak Moonbin, Sanha-ra értem, hanem az egész csapatra. Lehet a napokban írok velők egy TAG részecskét.
Viszont vissza a dalra.
Ebből a visszatérésből világosan látszik, hogy Moonbin&Sanha azért is jött létre, hogy bemutassa a csapat nagyon intenzív és érettebb oldalát. A Bad Idea határozottan érett hangulatú, míg a WHO sötétebb vizekre evez. Ennek a „sötétebb oldalnak” az élén pedig egy erőteljes koreográfia van. Mindvégig meglehetősen minimalista-egészen addig a pontig, hogy a WHO kissé lehangolónak hat. Viszont a következő erőteljes, intenzív rész mintha egyensúlyozna azt a hiányosságot. Egy részemnek tetszik, nagyon is, viszont közben a másik felem azt mondja, ez nem teljesen elég. Nem mondom azt, hogy az utóbbira jobban esik a „választás”, mert akkor hazudnék, viszont az előzőre sem, sokkal inkább a kettő közt van valahol a tetszésem. Tetszik a kórusban kapott erőteljes rock hatású hangulat, ahol talán megközelíti azt a részletet, amire azt mondom, oké, ez teljesen illik hozzá. Viszont ez rövid életű.
Az MV szerintem rendben van. Mármint tökéletesen megmutatja a páros sötét oldalát, és az is tetszik, hogy vallási koncepciót vesz fel, ami kicsit egyedi fogalom a K-pop-ban. Talán ezért is tetszik annyira. Úgy tűnik egyes jelenetei a pokol és a birtoklás gondolatát ábrázolják, ami nagyon érdekes téma. Illik a dal szövegéhez is, amely a kikerülhetetlen gonoszság és a gyógyulás vágya, zavaros érzelmeinek kifejezésére irányul.
Azt a kis hiányosságot-amit említettem-, nagyon tetszik az egész dal erőteljes természete, ami lehetővé teszi, hogy a színpadon megmutassák képességeiket, hidegvérüket és hevességüket, amit én külön nagyon értékelek.
ESTÁS LEYENDO
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴
FanficCsupán pár vélemény a kpop világról. 💫TAG 🌹 Bias lista 🎶 Dal vélemény 💽 Unboxing 📀Album vélemény 📖 Könyvajánló 💞 Sorozat ajánló 📸 Random opinion 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 tag #1 opinions