📸 Random opinion (Taennie)

101 3 2
                                    

Sziasztok!
Nevezhetem ezt dating rumorsnak? Mert végül is az, legalábbis ha engem kérdeztek. Szóval így előjáróban szeretném megemlíteni, hogy még soha nem írtam ilyesmit, tehát ha valamit nem jól csinálok nyugodtan írjátok meg. Nem haragszom, sőt örülnék is neki.

Ugyan mindenki tudd már a Taehyung x Jennie randi pletykáról, de én (mint általában mindig) kicsit későn jut el hozzám az ilyen információk, illetve későn, de milyen már naponta vagy ötször löki elém a googli barátom, úgy gondolom, akar is tőlem valamit xD
Voltaképp ezért is döntöttem úgy, hogy néhány szót megejtek róla, mivel a ti meglátásaitok is nagyon érdekel.
Szóval, én úgy gondolom, hogy az idoloknak is van magánéletük amibe normálisan senkinek sem lenne joga beleszólni, de tudjuk az entertainmentek milyenek...viszont ezt elkerülve (mivel nem ide tartozik), miért van az, hogy az emberek bármiből, de komolyan szinte bármiből hadjáratot tudnak indítani? Na jó, talán ez így viccesnek hangzik, viszont az a vegyes vélemény áradat azt mutatja mennyire rosszindulatúak is tudunk lenni, sőt.
Ugyan nem kellene ezen meglepődnöm, hiszen a kpop világban nem ez az első esett, mikor a rajongók többet képzelnek a valóságban de hogy ez miatt szétszedni egy ártatlan nőt...mert hogy Jenniet ezért biztosan sokan gyűlölik, elvégre rá mert nézni a szeretett V oppara…
Nem mellesleg egy olyan oldalon sem találtam egy hiteles forrást ahol bebizonyosodik ez, miszerint valóban randiznak (lehet én vagyok a béna), de még ha igaz is volna, nem kellene inkább örülnünk nekik? Elvégre azt jelentené kissé kiszakadnak a szoros menetrendjük alól, ahol esetleg igazán önmaguk lehetnek...ebben mi a rossz? Jó, különösen nem szeretem Jenniet, sőt maga a Blackpink nem az én ízlésem (bár néhány dalukat kifejezetten szeretem), és vérbeli ARMYnak sem mondom magam (és nem is akarom) sőt, annak ellenére, hogy egészen régóta követem a fiuk munkásságát, és talán nem is illenének egymáshoz de ha valóban igaz lenne, miért olyan eget rengető dolog ez?
Lehet én reagálom ezt túl, de okulva az eddigi randevúzós sztorikból, inkább most adom ki a véleményem mint mikor mindenki egymás torkának fog ugrani.
Nyilván ha az én kedvencemről lenne szó, talán kicsit meglepne viszont mindenképp örülnék a boldogságának, bárki is lenne az oldalán, elvégre ők is megérdemlik nem? Ugyan olyan emberek mint mi, semmivel sem jobbak vagy rosszabbak az én véleményem szerint. Vagy netalán tévedek?
Mindenesetre én nem hiszem, hogy igaz lenne ez a pletyka, viszont ha mégis akkor örülnék nekik. Ti mit gondoltok erről? Nem mellesleg, úgy gondolom Taehyung nem igen hozná nyilvánosságra az ilyen magánügyi dolgokat, hiszen tudja mikre képesek a „rajongók”, de ismét ez csak az én személyes véleményem.

 Ti mit gondoltok erről? Nem mellesleg, úgy gondolom Taehyung nem igen hozná nyilvánosságra az ilyen magánügyi dolgokat, hiszen tudja mikre képesek a „rajongók”, de ismét ez csak az én személyes véleményem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


(Ezt még anno irtam, mikor mindenki ugrott a témára, de gondoltam tökéletesen ide illik)

𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴Où les histoires vivent. Découvrez maintenant