📀ILLIT - SUPER REAL Me

29 2 0
                                    

 Sziasztok!

Szerintem itt minden posztom első pár sora arról fog szólni, hogy rég írtam ide xD

Igyekszem, de nem vagyok jártas az efféle posztok írásában, és őszintén annyira sok időm sincs, hogy alaposan utána nézek dolgoknak (mint pl az unpopular opinion, vagy az effélék) viszont azért igyekszem erre is időt fordítani.

Szóval kezdjünk is a posztba.

ILLIT – egy 5 (eredetileg 6 tagú. De Youngseo valami okból kifolyólag elhagyta a kiadot. Őszintén ebbe nem ástam bele jobban magam, szóval nem tudom mi lehet az oka, tehát aki tudja, az legyen szíves és ossza meg velünk) tagú lány csapat, amely az R U Next túlélőshow révén alakult. Belift Lab-hoz tartozik a tagok pedig Yunah, Minu, Moka, Wonhee és Iroha. Március 25. debütáltak az első minialbumukkal, a SUPER REAL Me-vel.

Két verzióban jelent meg az album, SUPER ME és REAL ME.

My World

Ez a szám kellemesen megadja az album alaphangját. Ellie Suh részvétele figyelemre méltó, mivel az Aespa „Welcome To MY World" c. minialbumán is közreműködött, így ennek is adott egy -féle vonzerőt.

Lucky Girl Syndrome

Ez eltér a hagyományos lánycsapattól amit mindenki megszokott. Egy új irányt képvisel eltérve a megszokott energia hatásától, bemutatva egy, hogy legyen valaki (bár inkább minden egyes ember, csak fogalmazásban nulla vagyok xd) a legszerencsésebb ember, akinek a sorsa bármit elér, és az univerzum igazodik hozzá. Szerintem ennek a dalnak az a célja, hogy azt a fajta pozitív önfelfogást terjessze. Nem mellesleg egészen fülbemászó, lendületes.

Midnight Fiction

Egy olyan dal, amely bonyolultan rétegezi a tagok énekhangját, és sokak szerint ez illeszkedik legjobban az album vizuális témájához. Nekem őszintén annyira nem teszik, és őszintén végig sem hallgattam. Talán majd egyszer, ha lesz elég erőm hozzá xD

Magnetic

Őszintén ez is fülbemászó címadó dal, amit elsőre nem akartam meghallgatni. Bér nem tudom miért, de talán mert számomra ami fülbemászó egy idő után idegesítővé válik xD De ezen kívül aranyos, kellemes könnyű kis dal lett szerintem. Valamint a koreográfia is tetszik, kicsit ütős de mégis pörgős.

Összességében szerintem jó, de ettől függetlenül nem hiszem, hogy meg fogom rendelni az albumot. Talán ha a későbbiekben jobban megszeretem őket, lehet róla szó, de egyelőre nem.

Nektek mi a véleményetek róla?

Nektek mi a véleményetek róla?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴Where stories live. Discover now