Sziasztok!
Ezer meg egy év után egy újabb részel jelentkezem itt, ami egy album vélemény. A napokban lesz majd egy-két sorozatról is vélemény, illetve egy unboxing is, mivel életem első Vinted rendelését adtam le, ami természetesen egy album volt, ugyan hiányos, de annyi pénzért bőven megérte. Na de erről majd máskor.
Szóval én lassan elfelejtem az ilyen részeket írni (nem mintha eddig tudtam hogyan kell), így ha valami nagyon összevissza van, nyugodtan szólhattok.
Az albumhoz visszatérve az Enhypen memorabiliára esett választás. Nem nagyon nézek mások után, csak a kis megszokott bandáim közt (mostanában még erre se nagyon van időm), ami nosztalgikus érzést vált ki belőlem, így nagyon másokról nem nagyon fogok hozni véleményt. Kivéve ha nagyon megfogott mint például a fiuk.
De most már tényleg rátérek az albumra.
Ha jól emlékszem fizikális formában két verzió jelent meg, kicsivel több mint 1 hónapja (Május 13), ami a Moon és a Vargr. Egyelőre még nem rendeltem egyiket sem, mert bár maga a dalokat nagyon szeretem, de az album fizikális formában, annyira nagyon nem fogott meg.
A memorabilia, egy különleges albumprojekt (mondhatjuk így is végül), aminek hátterébe a Dark Moon webtoon áll. A minialbum, két korábban kiadott dalt is tartalmaz, ami a One in a billion és a Criminal love, valamint négy új dalt, köztük pedig egy (vagy kettő, most ki hogy értelmezi) subunitot is. Bár erről nem nagyon találtam információt, tekintve hogy a 02 line is kapott egy dalt, és a maradék négy tag is. De sokan csak a 02 line „subunit"rol beszélnek. Szóval ha valaki tudd erről valami konkrétan, megköszönném ha mesélne róla.
Az első szám a One in a billion, amit ugye a tavaly jelent meg.
Ezt követi ugye a Criminal Love
A fatal trouble egyfajta rockballada masszív énekhanggal. De igazán az fogott meg benne, hogy mennyi vágyakozás és fájdalom tölti be a szívüket, miközben a rég elveszett szerelem elmosódott emlékeiről énekelnek. Valamint Niki lenyűgöző falsettója is lehidalt. Az a mély, megnyugtatóhangja...kincset ér.
Teeth (Heeseung, Sunoo, Jungwon, Niki) az egyik kedvencem, mivel egyfajta rock, amit én előszeretettel hallgatok, szóval szeretem ha egy kicsit van benne egy vadság.
Lucifer
Ez az egyik abszolút kedvencem, annak ellenére, hogy a R&B, nem igazán az én műfajom, viszont a 02 lien énekhangja valami tökéletesen passzol egymáshoz. És itt hozzátenném, hogy végre Sunghoon megmutathatta mire képes csodás hangjával.
És végül a Scream, ami ismételten az egyik abszolút kedvencemé vált.
YOU ARE READING
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴
FanfictionCsupán pár vélemény a kpop világról. 💫TAG 🌹 Bias lista 🎶 Dal vélemény 💽 Unboxing 📀Album vélemény 📖 Könyvajánló 💞 Sorozat ajánló 📸 Random opinion 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 tag #1 opinions