Sziasztok!
Végül csak kellett várnom hétvégéig, habár már két napja álltam ennek írni, de egészen mozgalmas napokon vagyok túl.
Nem tudom említettem e de beszereztem Jimin Face album set-et. Mindenképp szerettem volna mind a két verziót beszerezni (Invisible, Undefinable) de így ebben a két verzióban, kicsivel volt olcsóbb mint a weverse albummal együtt. Tehát az egészet megvettem^^
De nem is húzom tovább, csapjunk is bele.
Szóval mindkét verzióhoz, van photo book, CD, Photo card A, Photo card B (random), Post card, Large post card.
A weverse verzió (nekem legalábbis) jóval érdekesebb dolgokat tartalmaz. Booklet, Lyrics paper, User guid, QR post card, Writing note és photo card.
És akkor kezdeném az utóbbival.
Először is, kérlek ne azt nézzétek mennyire össze van fogdosva, -ami valljuk be, nem előnyös-, de bárhogy próbálkoztam csak sikerült összefogdosnom. Mindenesetre mig vártam az albumra, nézegettem unboxing videókat, kifejezetten a weverse verzió miatt, és őszintén nem tetszett ez a csúsztatós csomagolás. Oké, hogy a Proof is hasonló de az merőben nagyobb, s kényelmesebbnek tűnik. De élőben sokkal aranyosabb és egyszerűbb kivenni a tartalmát mint gondoltam. Egyedül ugye az nem tetszik -és ez igaz a többi verzióra is-, hogy nagyon meglátszik rajta az ujjlenyomat.
Az kifejezetten tetszik, hogy nem csak úgy be van dobálva a hozzátartozók, hanem egy amolyan kis papír borítást kapott, így úgymond „egybe” van minden. Először az user guide cardot csak úgy félre toltam, mert nem volt rajta semmi érdekes xD De aztán rájöttem, hogy igenis nagy szerepet játszik, hogy ki akarom élvezni az egésznek a tartalmát. Vicces kis sztorixDMegmondom őszintén, ez a kis writing note, nekem nagyon bejön. Nem igazán tudom kivenni mi van oda írva, mert vannak egyes részek ami igencsak csúnya xd de mégis jó látni, hogyan dolgot háttal a dalon.
Kicsike de nagyon édes és elképesztően jó fotók vannak Jiminrol. A dizáin is nagyon tetszik, egyszerű de nagyszerű.
YOU ARE READING
𝓚-𝓹𝓸𝓹 𝓬𝓸𝓯𝓯𝓮𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴
FanfictionCsupán pár vélemény a kpop világról. 💫TAG 🌹 Bias lista 🎶 Dal vélemény 💽 Unboxing 📀Album vélemény 📖 Könyvajánló 💞 Sorozat ajánló 📸 Random opinion 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #1 tag #1 opinions