3.Bölüm

78 6 0
                                    

"Güneeeeeesş kalk hadi" bi dakika bu ses ? Yastığı başımdan kaldırdığımda Gamze yanımdaydı. Kalkıp yatağın içine oturdum, duvardaki saate bakıp "Ne zaman geldin sen daha erken, acelen ne be kızım" gözlerimi kırpıştırıyordum hala. "Kanka o kuaförde sıra bekleyecek olan biziz farkındaysan. Ve Batu bekletilmekten hoşlanmaz. Batu olmadan da partiye gidemeyeceğimizi biliyorsun." Gamze'ye Allah bir çene vermiş susmak bilmiyor. Şimdi konuşmadan tuvalete koşmalıyım. Lafları ağzıma tıkayacak yoksa. Bir hışımla yataktan kalktım " Tamam bu çirkin, güzel bir şekilde geri dönecek" dedim. O arada Gamze dolaptaki elbisemi hazirliyordu. "Güneş kaybol" deyip yastığı kapıya fırlattı. Sırıtarak "Iskalayamadın bebeğim" deyip kapıyı çekip banyoya koştum.

İşlerimi halledip odama geri geldim. Saçım kuaförden sonra bozulmasın diye, beyaz gömleğimi ve siyah pantolonumu giydim. Bugün bişey yapmayacaktım aynada. Kuaföre gidiyoruz sonuçta.

"Gamze konuşman bittiyse çıkalım hadi bebeğim" dedim. Omzuma bi tane yumruk attı "Tabi emirci başı" dedi gülerek. Huysuz sonuçta ama en değerli arkadaşımdı o benim. Bunca yalnızlığın içinde yanımda olan, her seferinde en diplerden beni çekip çıkaran tek kişiydi.

***

"Aaa biraz dikkatli olun lütfen" Gamze yine huysuzlandı kuaförde. O kalabalıkta sıra beklerken doğal olarak gerildik. Sağ salim çıkarsak sorun kalmayacak. "Güneş hanım sizi alalım" kuaförde neden çalışıyor bu adam anlamıyorum git ajansa falan başvur. Harcanıyor burda kıyamam Kadirciğim benim ya. Shfscj

Saçıma su dalgası yaptırdıktan sonra makyajımla son buldu işim. Gamze çoktan hazırdı zaten. Telefonu elime aldığımda Batu mesaj atmıştı.

Gelen mesaj: "Güneş saat 5'te sizi evden alıcam hazır olun."

Gönderilen mesaj: "Tamam Batu"

Taksiyi Gamze çağırmıştı, kapıda bizi bekliyordu adam. Ücreti ödedikten sonra taksiyle eve doğru yol aldık.

Kapıdan girer girmez yukarı kata koştuk. Aysima odasında Gamze'nin kardeşiyle takılıyorlardı. Gamze yanlarına kontrol etmeye gitti. Bende odama gelip yatağın üzerindeki siyah olan elbisemi giydim saçlarımıda omuzlarımdan bıraktım ve topuklu ayakkabılarımıda giydim. Evet hazırdım. "Güneş bebeğim çok güzel oldun-" sözünü keserek "güzel olduk" dedim gülerek. Gerçektende bu kadar beklemiyordum. Aramızda yaptığımız bi hareketi yine yapmıştık. İşaret parmaklarımızı birleştirmek ergenlikten hasar kaldı malesef. ( :D :D )

Batu'nun gelmesine 15 dk vardı. Tabi bişeyler atıştırsam hiçte fena olmazdı. Annemin sakladığı gizli aburcubur kutusundan milkayı aldığım gibi bitirmemle dakika sürmedi. Çantalarımızı alıp kapının önünde arabasının yanında duran Batu'nun yanına gittik. Spor bi takım giymişti. Bu çocuğun arkadaşım olduğuna inanmıyorum Allah'ım Allah'ım çok şanslıydık, Batuyla gideceğimiz için. "Güneş ışıl ışıl ışık saçıyorsun be cadı " dedi o tatlı gülüşüyle. İsmimle ilgili espiri yapıyordu her seferinde gerçekten uyuz bu çocuk. Birbirimizi kısık gözlerle bakarken. Gamze araya girdi " Çok konuşmayın geç kalıcaz sizin yüzünüzden." Batu gülmeye başladı bu çocuğun sorunlarının olduğunu düşünüyorum eceline susuyordu. Batu'yu iterek arabaya oturtturdum. Sonra bizde bindik partinin olacağı mekana gidiyoruz işte vovvovo.

***

KURTARILIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin