Hoşgeldinizzz
Bu bölümü bir gün geç geldi farkındayım ama en sonunda geldi. Sizde hoşgeldiniz. Umarım beğendiniz bir bölüm olmuştur.
Yıldızlamayı ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.
🤍🤍🤍
Duygular ne garip, ağladığında mutlu olabiliyorsun üzgünken ağlayamıyorsun. Hayatta ki denge böyle kuruluyordu belki.
Şuan ki duygularım sağ değiller ve ne hissettiğimi yine bilmiyorum...
Amaçlarım birbirine karıştı neredeyim bilmiyorum.
Karanlıkta ışık tutanım yok ondan mı bilmiyorum.
Bu karanlıktan nasıl çıkıcam bilmiyorum.
Aklıma bin bir soru şu an neredeyim.
Bej rengi fon perdeli bir odada açmıştım gözlerimi.Yanımda kimse yoktu.
Ben yalnızdım.
En son Ahter'in evinde satranç oynuyorduk ve benim gözlerim kararmıştı.
Odanın kapısı tıklanıp içeri Beria girmişti.
Bir dakika, Beria ne alaka?"Merhabaa" dedi, yüzünde güller açarak.
Halsiz bir şekilde "Merhaba." dedim.
Ardından "Ben neredeyim?" diye bir soru sordum.
"Sen benim evimdesin."
"Nasıl yani neden?"
"Büyük annemin şifalı bir ilacı var. Ondan içmen için seni buraya Ahter getirdi. Sen o suyu içmeseydin gözlerini daha yoğun bir baş ağrısı içinde açabilirdin."
Şifalı ilaç mı? Gerçekten neden doktora götürmemişti ki. Normal bir insan doktora giderdi ama beni buraya getirerek normal biri olmadığını kanıtlamıştı.
"Alınma ama neden doktor değil de şifalı ilaç?" dedim.
Yanı başımdaki altın varaklı koltuğa oturarak, "Dediğim gibi bu şifalı ilaç sayesinde bu denli ağrısız açabildin gözlerini.""Ağrısız olduğumu kim söylemiş."
"Şuan ağrı düzeyin normalin üstünde olmadığı aşikar." dedi gülümseyerek.
"Bu şifalı ilacın içinde ne var?" Sorularımdan bıkmamış bir şekilde her soruma sakin bir düzeyde çevap veriyordu.
"Detay veremem ama çeşitli otlar veya bitkiler desem daha iyi olur."
Derin bir nefes vererek karşıma baktım. Kendimi iyi hissediyordum hatta eskisinden de iyi ama bu normal değildi. İçim rahat olmadığım bir hisle kıvranmıyordu. Aksine çok rahat ve huzurluydum.
"İyi bir şey mi yaptın bilmiyorum ama kendimi iyi hissediyorum. Teşekkür ederim."
"Sen iyi hissediyorsan bir sebebi vardır mutlaka Leyal. Bu yüzden her zaman hissettiğine kulak ver."
Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledi."Hislerime neden bu kadar güvenmeliyim." dedim en sonunda dayanamayarak.
Kapının kulpunu tutarak bana döndü. "Bunun cevabını ben veremem ama bir kişi verebilir."
İçeri bu sefer Ahter girdi. Beria geri çekildi ve kapıyı tekrar açıp gitti.
"Nasıl oldun?" dedi yanı başımda bana bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWENTY DAYS | DARKLIGHT
FantasySaklı gezegende bir sır var. "O sır hislere bağlı." "O sır özel olana bağlı." "O sır bilinmeyene bağlı." Bilinmeyenin unuttuğu ortaya çıkarsa gezegen artık ona bağlı olur. Oraya hüküm kurar ve orayla arasında bir bağ olur. Kim bu bağı koparmaya kal...