9. Bölüm de karakter değişikliği yaptım bakmanızı istiyorum.
İyi okumalar...
^Gerçek olup olmadığını kavrayamadığım sayılı anlardaydım. Böyle olduğunda sürekli kendimi dinlerdim. Şimdi ise kendimi dinlemeyecek kadar şaşkın ve korku doluydum.
Hiç düşünmeden Fırat'ın eline uzanıp tuttum. Normalde birleşen ellerimize bakar bana sıcacık gülümserdi fakat şimdi yüzüme bakmayı bırakın elimi bile tutmamıştı.
Kalbimin üzerine ağırlık çöktü.
" Fırat, " dedim fısıltıyla fakat beni duyduğundan şüpheliydim.
Bir kez daha, " Fırat, " dediğimde yine duymadı. Tutuğum elini sıktım elimi tutması için.
Tutmadı.
" Fırat, " dedim.
Duymadı.
" Sevgilim, " dedim yine duymadı.
" Fırat, " diyerek korkuyla yerimden sıçradığımda afallayarak etrafıma baktım. Kalbimin hızı o kadar yüksekti göğüs kafesimi acıtıyordu.
Yattığım koltuktan doğrulup ellerimi yüzüme kapattığımda Fırat'ın yanımdaki varlığını yeni fark ediyordum.
" Ne oldu? " Dediğinde rengim atmış bir şekilde ona baktım. Ne yani rüya mıydı? O gördüğüm saçma sapan şey rüya mıydı? Ben en son havaalanındaydım ve her şey çok gerçekçiydi. Nasıl rüya olabilirdi?
Kalbim hâlâ aynı hızda atarken enseme yapışan saçlarımı toparladım.
" Rüya gördüm, " dediğimde sesim soğuk çıkmıştı. Bunu ayaralayamadığım için kendime kızarken şimdilik es geçtim ve başka konuya yöneldim.
" Biz en son havaalanındaydık? " Dediğimde Fırat kaşlarını çatarak bana baktı. " Evet, " dedi tedirgin bir ses tonuyla. " Öyleydi. Sonra arabalara binip eve geldik. Şimdi de çocuklar mutfakta takılıyor ben de sana bakmaya gelmiştim. " Uzun soluklu konuşmasının ardından kaşlarımı çatarak alnımı ovuşturdum.
" Ne rüyası gördün? Fırat dediğini duydum. "
Gizlemeden direkt doğruyu söylediğimde yanımdaki bedenini kasıldığını fark ettim. Ama rüyanın etkisinde o kadar çok kalmıştım ki şu an tek amacım kendime gelmekti." Arabaya bindiğimizi neden hatırlamıyorum? "
Dediğimde Fırat donuk bakışlarını gizleyerek bana baktı. Kalbimin atışı normal bir seviyeye geldiğinde ona sokuldum. " Ayakta uyukluyordun. Ondandır muhtemelen. " Beni kolları arasına alırken boynumu öptü. Sesinde hâlâ donukluk vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE | YARI TEXTİNG
ChickLit^ Siz: Fırat, seni çok seviyorum. Siz: Hemen kaçma. Siz: Seni çok seviyorum ve karşına çıktığım günden sonra da seni çok seveceğim. Siz: Ne olursa olsun, kalbimde olacaksın. Siz: Hem kim bilir belki sen de seversin beni. Siz: Hayallerim gerçek olu...