נקודת מבט מייקל:
האוכל הגיע וגם האיש החשוב הגיע.אותו איש חשוב זה הקאפו של המאפיה האיטלקית,ג׳ורג. התחלנו לדבר איתו על כך שנעשה הסכם שלום וברית בין המאפיות.ג׳ורג הוא אדם יותר בוגר ממני,ויש לו משפחה ואישה.וכל דבר קטן יכול לסכן את משפחתו,אני מאוד מקווה שהוא יסכים לברית.הברית הזאת יכולה לשפר את המאפיה שלנו מכל הבחינות.
טוב אז ג׳ורג,קראנו לך לכאן כי רצינו לדבר איתך על משהו חשוב.פתחתי את השיחה בנינו.אני חושב שאנחנו צריכים לעשות ברית,הברית תיהיה טובה גם לך וגם לנו.הוספתי.
״שמע מייקל,אני אדם מבוגר יחסית...יש לי משפחה אישה.כל דבר יכול לסכן אותם.אתה לא מכיר את זה ולכן לא אוכל לסמוך עלייך.אין לך אישה שאתה מכבד,אני מכיר אותך כבר מספיק זמן.אתה כל לילה עם אישה אחרת,ולמחרת בבוקר אתה זורק אותה.זה לא גבר שאני ארצה לסמוך עליו,זה לא גבר שאני חושב שיוכל לספק למאפיה שלי אבטחה והגנה מוגברת״.ג׳ורג ענה לי בחזרה.
אני יכול להבין אותו,הוא כבר מבוגר.בגילו אנשים רק מחפשים לרצוח אותו כדי לקבל את המאפיה שלו.
״דווקא למייקל שלנו יש מערכת יחסים רצינית כבר זמן מה״בלייק פתאום הוסיף.
מה?!על מה הוא מדבר?!
״הוא גם מתכנן להתארס בקרוב ולהתחתן״בלייק הוסיף
הבן אדם הזה לא נורמלי!מה הוא מדבר שטויות?! מאיפה אני משיג עכשיו אישה לחתונה?!
״מייקל זה נכון?״שאל אותי ג׳ורג
הרגשתי פתאום בעיטה ברגל מהכיוון של בלייק.הוא רומז לי להסכים עם זה?! אני בהלם! מאיפה אני אביא מישהי עכשיו?!!!!
כן ג׳ורג זה נכון,עניתי לו.אני לא יודע למה הסכמתי,יש לי תחושה שזה יעזור לי לתת לו הרגשה שכן יהיה לו שווה לעשות ברית.
״אוקי...אם כך אני מחכה עד לחתונה שלך,אם היא אכן תקרה תיהיה ברית.אבל לפני זה אשמח לבוא אלייך בשבוע הבא לפגוש את הארוסה לעתיד״
מה?!!! מה אני עושה עכשיו?! מצד אחד הוא מוכן לברית אבל מצד שני מאיפה אני משיג מישהי לחתונה?!!!
בוודאי ג׳ורג,רק שבשבוע הבא אני נוסע לפגישה בלאס וגאס...נוכל לדחות את הפגישה שלנו בבית שלי לעוד שבועים? עניתי לו
״כמובן,אז ניפגש בעוד שבועיים מהיום״הוא הודיע ויצא עם השומרים שלו מהמסעדה.
דפקתי לבלייק מבט עצבני.כי מה הוא חושב שהוא עושה?!
״צ׳לי אחי,אתה מבין שזאת הייתה הדרך היחידה?אנחנו חייבים את הברית הזאת! וחוץ מזה ראיתי איך הסתכלת על המלצרית.ושהעפת את רוברט קיבינימט״
פאק הוא שם לב.אם הוא שם לב אז כולם שמו לב.וסופיה בטוח שמה לב.
טוב אני מבין שזאת הייתה הדרך היחידה.אבל אתה לא היית חייב להוסיף את כל שאר הדברים שאמרת!אתה נורמלי?! מאיפה אני מביא עכשיו מישהי לחתונה?!!! אמרתי לבלייק.
״תגיד לי שכחת שאתה ראש המאפיה הצרפתית?!אתה יכול לעשות מה שבא לך!! ואתה מצווה על כל צרפת!כול הפוליטיקאים אצלך בכיס!כל המדינה שלך!!״בלייק הסביר לי,כאן הבנתי לאן הוא חותר.
אז אתה מציע לי לחטוף אותה?שלאתי
״כן״בלייק ענה
הבן אדם הזה משוגע!!אבל באיזשהו מקום הוא צודק.זאת הדרך היחידה..ומי יודע אולי יצא משהו מזה..ככה ההורים שלי הכירו.אבא שלי התחתן עם אמא שלי בנישואים ללא אהבה,נישואי ברית כאלה.ועם הזמן הם התאהבו אחד בשני.והנה אני ואחים שלי קיים היום.והם נראים הכי מאוהבים שיש.בתחלה לא האמנתי לאמא שלי כשהיא סיפרה לי!
סופייה היא בחורה יפיפייה,אין לי מה להפסיד בה.אני אתן לה כמה ימים ואחזור לכאן.אני אברר קצת עליה מה היא מי היא וכאלה...
YOU ARE READING
אני ואת💕
Romanceהוא הקאפו של המאפיה הצרפתית,היא עובדת במסעדה ליד הים ששיכת למאפיה.מהרגע שהוא ראה אותה ידע שהיא שלו,היא לעומת זאת לא הייתה בעניין בהתחלה אבל לאט לאט הבינה מי עומד מולה והבינה שאין לה ברירה... *אני שמה אזהרות לפני שיש קטעים⚠️ מקווה שתאהבו את הסיפור של...