נק מבט סופייה:
התעוררתי בבוקר עם תחושה ממש טובה!!!אני ומייקל דיברנו מלא אתמול ופתחנו על הכל.היה כלכך כיף.כשראינו שכבר אחרי 12 בלילה היינו חייבים לעוף לישון כי הטיסה שלנו היום בשעה 5 בצהוריים ויש עוד מלא דברים להספיק לעשות.כשהתעוררתי הרגשתי את הידיים הענקיות של מייקל עוטפות אותי,זה הרגיש ככ טוב שלא רציתי לפתוח את העיניים רק לישון ליידו איזה שבוע.אבל אני חייבת להעיר אותו אנחנו צריכים ללכת לקנות בגדים יפים בשבילי ומזוודות ועוד כל מיני דברים חשובים.אני מסתובבת למייקל ונותנת לו נשיקות על הלחי. הוא התעורר עוד מהנשיקה הראשונה אבל הוא מעמיד פנים.אני מרגישה אותו מחייך והנשימה שלו השתנת!״מייקל,אתה יודע שאני מרגישה שאתה ער נכון?״.אני לוחשת לו באוזן ומשתחררת מהיידים שלו.אני באה ללכת למקלחת ומרגישה שתי ידיים מושכות אותי בחזרה אל המיטה.מייקל מחזיר אולי אליו ומסובב אותי עם הפנים אליו.״בוקר טוב נסיכה שלי.שלא תעזי ללכת לפני שאראה את הפנים היפות שלך״. ״בןקר טוב מר מייקל,אני ממש מתנצל יקיר. שלפוחית השתן שלי עוד שנייה מתפוצצת!האם אני יכולה בבקשה לגשת לשירותים??!!״ מייקל צוחק ומניח לי נשיקה על המצח.״לכי על זה יקירתי״.
אני נכנסת למקלחת מתקלחת וקולטת ששכחתי את הבגדים שלי על המיטה!פאק עכשיו אני אצטרך ללכת למייקל עם מגבת.והגבר הזה לא יצליח להתאפר עוד זמן רב.
אני מסיימת את המקלחת עוטפת את עצמי במגבת ויוצאת.מייקל עדיין בחדר אבל הוא נרדם שוב אז יש לי זמן להתלבש מהר.אני פותחת את המזוודה דלי ומוציאה סט של ויקטוריה סיקרט. טופ לבן ומכנס טרנינג אפור של נייק.תוך כדי זה שאני עם תחתונים וחזייה.מייקל מתעורר.
והבגדים שלי נמצאים על המיטה.מייקל קולט את זה ולוקח את הבגדים שלי. אוף איזה מעצבןןןןןןן!!!!!
״יאאלה סופיה בואי תנסי לקחת אותם אני לא נושך מבטיח״
״מייקל בבקשההה אתה יכולה להביא לי אותם?!״
אני עולה על המיטה, ואז על מייקל כך ששתי הרגליים שלי בצידי הגוף שלו.אני מרגישה את החבר של מייקל מתעורר לחיים.ומייקל קופא.אני מנצלת את ההזדמנות ולוקחת את הבגדים שלי בחזרה ונותנת לו נשיקה קטנה על השפתיים. ״ ממליצה לך ללמוד לשלוט עליו כי אתה תצטרך את זה המון עכשיו״ אני אומרת את זה וצוחקת. מייקל מרים גבה ועושה מבט המום.הוא לא יודע לאן הוא נכנס.....
נק מבט מייקל:
״אני ממליצה לך ללמוד לשלוט עליו כי אתה תצטרך את זה המון עכשיו״. מה האישה הזאת מתכננת??אני חושבת שהיא לא עד כדי כך תמימה כמו שחשבתי.....היום בבוקר כלכך רציתי לנשק אותה. לנשק אותה ככה שהיא הייתה מתנשפת אחרי זה שעה!וכשראיתי אותה בחזייה ובתחתונים.וואו רציתי אותה צועקת את השם שלי ככה שכל השכונה תשמע! מה שהיא עושה לי....היא לא יודעת מה היא עושה לי!!! סופייה נכנסה לחדר הארונות להתלבש ואני הלכתי למקלחת.יוצא מהמקלחת רק בבוקסר.אני לא מתבייש מסופיה.גם היא לפני רגע התהלכה מולי בתחתונים וחזייה. איך שאני יוצא סופייה קולטת
אותי ועוקבת אחרי כל צעד שאני עושה.אבל היא עושה את זה במבט כלכך מושך וכלכך סקסי.אני לא אצליח לעמוד בזה עוד הרבה זמן.
אני ניגש אליה למיטה.בעוד שהיא מביטה לי בעיניים ומורידה אותם לפה שלי.אני רוכן לפנים כדי לנשק אותה נשיקה קטנה כזאת.אבל סופייה מעמיקה אותה כלכך.כאילו היא קראה את המחשבות שלי רק שעכשיו היא זאת שתגרום לי להתנשף אני חושב.סופייה מתנתקת ממני. ״אני חושבת שכדאי שתשים על חברך הטוב משהו ונצא לאכול.״
״רעיון מושלם אני גווע ברעב,אבל אחרי זה אנחנו חוזרים לכאן אני צריך לסגור איזו פינה״אני אומר קורץ לה ונכנס לחדר הארונות להתלבש גם אני. סופייה ממש נפתחה אלי אחרי אתמול.אני ככ שמח שעשינו את השיחה הזאת.סופייה היא אישה מיוחדת פשוט וואו. אף פעם לא הייתה ככה אלי.היא מטורפת והיא מטריפה אותי וכל חלק בגוף שלי!אני חייב אותה שתיהיה שלי.שאף אחד אחר לא יקבל אותה רק אני!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי אהובות שלי 😻 איך אתן?תודה לכן שאתן קוראות אני מעריכה את זה ככ אתן לא מבינות עד כמה!!!
מה אומרות על הפרק??///מוכנות ללילה המטורף של סופיה ומייקל בפריז??😏
הולך לצאת פרק מטורף בקרוב שאני בטוחה שכולכן חיכיתן לו!!😙🌶️
לוביו אוהבות שלי🫶
YOU ARE READING
אני ואת💕
Romanceהוא הקאפו של המאפיה הצרפתית,היא עובדת במסעדה ליד הים ששיכת למאפיה.מהרגע שהוא ראה אותה ידע שהיא שלו,היא לעומת זאת לא הייתה בעניין בהתחלה אבל לאט לאט הבינה מי עומד מולה והבינה שאין לה ברירה... *אני שמה אזהרות לפני שיש קטעים⚠️ מקווה שתאהבו את הסיפור של...