מק מבט מייקל
אני לא מאמין שאמרתי כל מה שאני חושב לסופיה. היא הייתה בהלם. גם אני מעצמי!! אבל אני שמח שאמרתי את זה.ירדה לי אבן מהלב.עכשיו יש לנו סופ״ש מהחלומות בפריז ובברצלונה . אני כבר לא יכול לחכות לזה. ארזנו הכל וסופייה התחילה להתארגן. אני נשבע שהאישה הזאת מתארגנת שעות. אבל אנחנו לא ממהרים,הזמנתי לנו מטוס פרטי שיהיה איתנו כל הסופ״ש. אני מאוד מקווה שסופיה תאהב את החופשה הזאת. כי כשאני טסתי למקומות האלה לסידורים. חלמתי לטוס לשם כם מישהי ולהנות איתה. והנה החלום שלי מתגשם. סופייה סיימה להתארגן.היא ניראת פשוט וואו.היא לבשה שמלה שחורה צמודה כזאת שקנינו היום. פשוט ניראת וואו.והיא התאפרה בקטנה כזה.״מה אתה בשוק בוא כבר״ שיט בהיתי.״סופייה את ניראת פשו-״ לא סיימתי את המשפט ושוב אנחנו מתנשקים.״וואו״ אני לוחש לה בתוך הנשיקה. אני יכול להרגיש את החיוך שלה על השפתיים שלי. כלכך שווה. אנחנו מתנתקים לוקחים את המזוודות ויוצאים מהאחוזה לחניון המכוניות.״מה הגברת בוחרת היום?״ סופייה מצחקקת.אבל אני הייתי רציני לגמרי. היא בחרה מרצדס שחורה מאט. הבחירות שלה כלכך מושלמות.ממש כמוה.״היום נלך על זאת״.אני פותח לה את שלך הנוסע והיא מתיישבת.אני נכנס גם ואנחנו נוסעים לשדה התעופה.סופייה כבר שמה את השירים לבד. היא שמה דרייק.הזמר האהוב עלי . השיר שמתנגן הוא"Can I " שיר וואו. שנינו נכנסים לוויב ושרים.אנחנו מגיעים לשדה. המטוס הפרטי מחכה לנו.״כל זה,שלנו?״ סופייה שואלת מופתעת. ״כן,מה לא טוב?״ ״אתה צוחק עלי???זה מושלם ״ היא מושכת אותי אלייה לנשיקה . הפעם היא לא ארוכה .התבאסתי . אנחנו עולים למטוס .וסופייה בוחנת כל דבר ודבר. ״או מאי גאדדדדד!!!! יש פה בקבוקונים קטנים של מים״ סופייה צורחת. אני מתפקע מצחוק.״בואי לפה אני אמזוג לך שמפנייה״.״יש גם שמפניה?!?״ סופיה שואלת מופתעת. ״יש הכל מה באלך?״ אני צוחק . ״אני יודעת מה אין כאן ובגלל זה לא נוכל להנות״ סופייה מתגרה בי . מה שהיא לא יודעת שממש מאחורינו יש דלת שמובילה לחדר יחסית קטן אבל עם מיטה יחסית גדולה. ״דווקא כן יש״אני קם ופותח את הדלת.סופייה עומדת עם פרצוף חצי כועס חצי בהלם עוד לא הבנתי . ״יש משהו שאין לך?״ הטייס בדיוק הודיע לנו להתיישב.שנינו מתיישבים וסופיה ניראת לחוצה . ״מה יש יפה שלי?״ אני שואל מודאג .״כלום אני קצת לחוצה מזה הכל טוב״ אני מושיט את היד שלי לשלה.״הכל יהיה בסדר אני כאן איתך,לתמיד ״ . אני וסופייה דיברנו קצת ובגלל שזו טיסה יחסית ארוכה הצעתי לה ללכת איתי לנוח קצת בחדר.נרדמנו.כשקמתי היא כבר לא הייתה במיטה.יצאתי מהחדר וראיתי שהיא יושבת ומסתכלת מהחלון. כלכך יפה.עוד קצת ואנחנו נתארס.בפריז,אני הולך להציע לה ליד המגדל.
YOU ARE READING
אני ואת💕
Romanceהוא הקאפו של המאפיה הצרפתית,היא עובדת במסעדה ליד הים ששיכת למאפיה.מהרגע שהוא ראה אותה ידע שהיא שלו,היא לעומת זאת לא הייתה בעניין בהתחלה אבל לאט לאט הבינה מי עומד מולה והבינה שאין לה ברירה... *אני שמה אזהרות לפני שיש קטעים⚠️ מקווה שתאהבו את הסיפור של...