נקודת מבט מייקל:
אני לא מצליח לשכוח את אתמול בערב,מה היא חשבה לעצמה בכלל?מי היא שתצעק עלי בכלל?מה אני נראה לה?היא לא מזהה כאילו?
אבל משהו בה ככ עשה לי את זה.והעובדה שהיא עומדת מולי במגבת ובלי כלום מתחת נשבע שהייתי כלכך קרוב ללזיין אותה אחרי הנשיקה.אבל לא רציתי,אולי היא לא רוצה.בכל זאת גרמתי לה לבכי על הפגישה הראשונה שלנו אחד על אחד.אני כזה אידיוט איך יכולתי לשכוח שהיא בכתה מרוברט המפגר הזה במסעדה כשהוא הרים עליה את הקול.ובכלל שכחתי ממנו.אבל אני בטוח שבלינק כבר עשה את העבודה איתו...אני חייב לחזור ולבקש ממנה סליחה ולדבר איתה על הכל.אני לא הולך לדבר איתה על החתונה כי עדיין מאוחר אני רוצה בהתחלה שנתקרב ונהייה במערכת יחסים.
אני חושב שאני אדבר עם אבא שלה לפני שאני אדבר איתה,ואם הוא לא יסכים אני אקנה אותה ממנו.לא תיהיה ברירה.המשפחה שלה לא תגיד לא לכסף.
עוד שעה אני אסע אליה שוב. עדיין מוקדם בבוקר אני אבוא ואשב אצלה בחדר עד שתתעורר.
התארגנתי ויצאתי לדרך לבית שלה.דופק בדלת,אף אחד לא פותח.סימן שהיא ישנה.פורץ תדלת עולה לחדר שלה.אני נשבע נשבעעע שאני יכול לאכול את הדבר הזה.היא נראת כלכך חמודה כשהיא ישנה אני לא עומד בזה.לא ישנתי כל הלילה בגללה.ונראה שגם היא לא. העיניים שלה אדומות ונפוחות.נכנסתי למיטה שלה מחבק אותה ונרדם איתה.
נק מבט סופייה:
אתמול בכיתי כל הלילה,על אמא,על מייקל המוזר הזה שנפל עלי,על העבודה,על הכל.גם קיבלתי הודעה מפול שהוא עבר לגור עם חבר שלו ולא יחזור לבית.החבר הכי טוב שלי עזב אותי גם.ועכשיו אני עוד יותר מפחדת.אם מייקל יגיע כל יום עכשיו?מי יגן עלי?אני מפחדת ממנו ובאותו זמן מרגישה טוב עם זה שהוא רוצה אותי.כאילו הוא פאקינג ראש מאפיה שיש לו מלא זונות.והוא יכל לאנוס אותי אתמול כי עמדתי במגבת.והוא לא עשה את זה.הוא יכול להיות נחמד אני חושבת.מי יודע.בכל זאת בכיתי את חיי אתמול פרקתי הכל.כל מה שאפשר.
מתעוררת בבוקר ומרגישה ידיים גדולות עוטפות אותי בחיבוק.מנסה להשתחרר מהן ולא מצליחה.״יפשלי קמת?״פתאום הקול שלו מופיע משום מקום.אני זוכרת שאף אחד לא הלך איתי לישון אתמול.״מייקל מה אתה עושה פה?״שאלתי אבל הייתי רגועה.״הגעתי בבוקר לבדוק מה קורה עם הנסיכה שלי אבל ישנת אז הצטרפתי.״ אמן שלא ראה שבכיתי.״סופייה את בכית בגללי?אם כן אני מצטער מאוד אני לא התכוונתי לפגוע בך יפה שלי, אני בחיים לא אעשה את זה״ פאק. הוא שם לב.״מייקל ממש הבהלת אותי אתמול אני לא מכירה אותך,ואתה מהעולם האפל ממה שסיפרו לי,חשבתי שתהרוג אותי״ אמרתי לו את האמת.באמת נבהלתי רצח.אמרתי את זה והעפתי את הידיים שלו ממני . ״ סופייה אני בחיים אבל בחיים לא אפגע בך, אני חושב שאת יודעת מה יכולתי לעשות לך,ולא עשיתי כי אני חושב שאנחנו יכולים להתאים אחד לשני.אני יכול להגן עלייך.אני יכול להיות רק שלך. את מי שתמיד חלמתי עליה,אני מרגיש את זה״ וואו את זה אני לא ציפיתי לשמוע.כאילו הוא לא מכיר אותי בכלל... ״מייקל אני צריכה לחשוב על זה אנחנו בקושי מכירים והעובדה שאתה פשוט נכנס לבית שלי מפחידה אותי״ הוא היה בשוק.אני מבינה אותו. זה לא מה שהוא ציפה לשמוע. קמתי מהמיטה והלכתי למקלחת.כשחזרתי הוא כבר לא היה.לא מפתיע הוא מגיע ונעלם אחרי כמה דק כשמבין שלא יצליח להציל את המצב.מה עם כל מה שהוא אמר לפני רגע?איזה פחדן באמא שלי.
YOU ARE READING
אני ואת💕
Romanceהוא הקאפו של המאפיה הצרפתית,היא עובדת במסעדה ליד הים ששיכת למאפיה.מהרגע שהוא ראה אותה ידע שהיא שלו,היא לעומת זאת לא הייתה בעניין בהתחלה אבל לאט לאט הבינה מי עומד מולה והבינה שאין לה ברירה... *אני שמה אזהרות לפני שיש קטעים⚠️ מקווה שתאהבו את הסיפור של...