3

549 67 17
                                    

YeonJun အိမ်ကိုပြန်ရောက်တော့ ဧည့်ခန်းထဲမှာ Kai နဲ့ ဟိုဆံဖြူကောင်ကို တွေ့လိုက်ရသည် ၊ နှုတ်မဆက်ဘဲ အပေါ်တက်ရန်သွားလိုက်ပေမဲ့ Kaiရဲ့ အော်သံကနားထဲကိုစူးကနဲ...

ဘေးမှာထိုင်နေတဲ့ Steveတောင်တုန်သွားရသည် ၊ Kaiက မိဘအိမ်ကအိမ်ကပြန်လာပြီးကတည်းက တရှူးရှူးတရှဲရှဲဖြင့် ခုန်စွခုန်စွလုပ်ကာဒေါသတွေထွက်နေသည် ၊ Kai ဒေါသထွက်နေတဲ့ပုံမှာသူမြင်ဖူးနေကြပုံမဟုတ်ဘဲ ကလေးပေါက်စလိုဖြစ်နေတာကြောင့်ရယ်ချင်ပေမဲ့မရယ်ရဲ ၊ ဘာဖြစ်တာလဲမေးတော့လဲပြန်မဖြေ..

" huyng!!!! "

" ဖြည်းဖြည်းခေါ်ပါကွာ "

အပေါ်မတက်တော့ဘဲ ဧည့်ခန်းထဲကိုလျှောက်လာလျက် Kaiတို့နဲ့မျက်နှာချင်ဆိုင်မှာဝင်ထိုင်လိုက်သည်..

" တကယ်ဘဲလား "

" ဘာကိုလဲ "

" hyung အိမ်မပြန်တာ ၄လလောက်ရှိပြီဆိုတာ "

" အင်း "

ထိုနှစ်ယောက်ကြားမှာ Steve ကတော့ဘာမှမသိတာမလို့ ဖုန်းကိုသာထုတ်ကြည့်လိုက်သည် ၊ မလောက်လေးမလောက်စားရဲ့ မျက်နှာအနည်းငယ်ပျက်သွားပြီး သက်ပြင်းချသံရဲ့ရဲ့လေးကိုလဲကြားဖြစ်အောင်ကြားလိုက်သေးသည်...

" ကျွန်တော့်ကိုဘာလို့မပြောတာလဲ မဂ်လာပွဲကမပျက်သွားဘူးဆိုရင် hyung က ကျွန်တော့်ကိုအသိမပေးဘဲ လက်ထပ်သွားမယ်ပေါ့ "

မလောက်လေးမလောက်စားက မဂ်လာပွဲတောင်ပျက်ခဲ့တာလား ၊ စပ်စုတာကSteveရဲ့ပုံစံမဟုတ်ပေမဲ့ သူသိချင်သည် ၊ ဖုန်းကိုင်ထားပေမဲ့ စိတ်မဝင်စားတော့ဘူး ထိုစကားဝိုင်းကိုသာ မသိမသာနားစွင့်လျက်...

" အစကတည်းက hyung လက်မခံခဲ့တာမလို့ မင်းကိုအသိမပေးခဲ့တာပါ "

" hyung မိဘတွေအရမ်းစိတ်ဆိုးနေမယ်ထင်တယ် မဟုတ်မှ သားအဖြစ်ကနေစွန့်လွှတ်... "

" စိတ်ဆိုးနေပေမဲ့ သားအဖြစ်ကနေတော့မစွန့်လွှတ်သေးပါဘူး "

မသိမသာမော့ကြည့်မိတော့ မလောက်လေးမလောက်စားရဲ့ နှုတ်ခမ်းတွေမှာရှေ့ကိုထော်ထွက်နေသည် ၊ သူ့ထပ်အငယ်ဆီကနေဆူခံနေရတာမလို့မကျေမနပ်ဖြစ်နေတဲ့ပုံ...ဒီလိုကြတော့လဲ ချစ်..ချစ် စရာ ကောင်းသလိုလိုပါဘဲ

𝗖𝗵𝗼𝗶 𝗬𝗲𝗼𝗻𝗝𝘂𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗛𝗶𝘀 𝗙𝗼𝗿𝗲𝗶𝗴𝗻 𝗕𝗼𝘆𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 Where stories live. Discover now