Song of Neon

0 0 0
                                    

He - Like ice snow storms or like snow storms or like ice snow storms or like ice angel storms or like ice storms or like angel ice snow storms or like ice storms or like angel ice fire shock ice snow or like ice snow shock ice snow or like snow ice fire or like snow ice fire or like snow or like ice or like shock ice fire snow or like hail or like snow or like angels or like storms or like storms or like ice snow hail graupel or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel ice storms or like ice storms or like angels or like storms or like ice storms or like snow or like niceless or like neatless or like ice storms or like snow storms or like angel storms or like leashes or like collars or like dogs or like ice storms or like ice snows or like ice storms or like ice snow or like snow ice storms or like angels or angels.
She - Like ice snow ice snow shock ice snow storms or like ice snow or like ice snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice snow storms or like ice snow storms or like ice storms or like ice angels or like ice storms or like ice storms or like lava ice shock ice snow or like ice snow frost or like waterfalls or like lavafalls or like shock falls or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like angel storms or like ice storms or like snow storms or like apples or like love or like persimmons or like grass or like red or like yellow or like blue or like green grass ice snow ice lava ice snow ice snow lava ice snow ice snow lava ice snow angels ice snow ice snow ice snow ice snow or like angels or angels.
St. Cecilia of Rome - Like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice snows or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice snow shock ice storms or like lava tornadoes or like ice storms or like snow storms or like lava tornadoes or like ice or like snow storms or like ice storms or like Kohelet ice storms or like Job or like snow ice angel storms or like Gospel ice storms or like angel ice lava tornadoes or like ice snow or like blizzard or like Phoenix or like Gryffindor or like ice snow storms or like snow angel ice storms or like ice snow storms or like ice storms ice storms or like snow storms or like miasma or like snow storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like angel ice lava tornadoes or like Megaton Hammer or like ice snow angel ice snow storms or like angel ice snow or snow.
Ellen - Like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like lava ice snow storms or like ice snow storms or like ice snow storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice snow storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like angel ice snow storms or like shock ice snow storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like niceless or like angels or angels.
KSI - Like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like storms or like ice storms or like snow storms or like ice snow lava ice snow shock ice storms or like ice storms or like Spike Spiegel or like ice storms or like snow storms or like angel ice snow or like ice snow or like ice snow shock or like ice snow or like ice angel storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like shock ice snow angel ice snow angel ice snow ice snow angel ice snow shock ice miasma ice snow ice snow angel ice shock ice snow ice angel shock ice snow ice angel shock ice snow ice angel lava ice storms or like ice angel ice storms or like snow storms or like God bless Prime or Prime.
St. Moses - Like ice snow storms or like ice storms or like ice snow storms or like angel storms or like ice or like angel shock ice storms or like ice storms or like snow storms or like angel storms or like ice snow storms or like ice storms or like shock ice storms or like ice storms or like shock ice angel snow ice angel ice storms or like ice storms or like angel ice storms or like tsunamis or like typhoons or like monsoons or like ice storms or like snow storms or like angels ice storms or like prisms or like wisdom or like the chiefest or like fucking choicest or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like shock ice angel storms or like ice snow ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like snow storms or like angel storms or like ice storms or like lava ice snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice snow or angels or like ice storms or like shock ice snow or like miasma or like storms or like God or God.
St. Bonaventure - Like ice storms or like lava storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel ice storms or like ice storms or like miasma or like ice snow or like snow or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice snow storms or like ice snow storms or like angel storms or like St. Job or like ice storms or like snow storms or like love or like love or like love, love, love, love or like ice snow angel ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice snow storms or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angels or angels or like ice or like ice or like ice or like ice or ice or ice or like snow or snow or like God or God.
St. Nicodemus - Like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice snow ice angel storms or like ice angel storms or like ice snow storms or like ice snow or like snow or like ice snow or like snow angel plume plumage or like ice storms or like snow or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice snow or like ice snow or like snow storms or like ice storms or like snow or like ice storms or like St. Job or like persimmons or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like utter madness or like utter madness or like prisms ice snow storms or like angel storms or like ice storms or like snow storms or like angel storms or like ice storms or like ice snow storms or like angel storms or like ice snow storms or like ice storms or like grass or like snow or like angels or like God or God.
St. Peter - Like ice storms or like snow storms or like ice angel storms or like ice storms or like red seas parting or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow or like snow or like snow or like snow or like snow or like angel snow or like ice ice storms or like angel or like ice snow or like ice storms or like ice or like ice snow or like ice or like ice or like snow or like ice storms or like angel ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like angel storms or like ice snow storms or like ice snow storms or like St. Job or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like destiny or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angels or like ice storms or like ice storms or like Vadouis or like ice storms or like God or God.
Peter Waldo - Like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow or like snow or like angel storms or like ice or like ice or like ice snow or like snow or like ice snow or like ice stars or like angels or like stars luminaries or like lightnings at night's fall or like Leonid's or like apples hitting Sir Isaac or like ice storms or like angel ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or ice stars or like shock ice snow angel stars or like ice stars or like St. Job or like ice stars or like ice stars or like ice stars or like ice stars or like angel stars or like ice stars or like ice stars or like angels or like heavens hells Sheols Tarturuses Underworlds or like Netherworlds or like ice storm angel ice storms or like love or like apples or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice snow or snow or like angels or angels or like ice storms or like ice angel stars angels luminaries heavens or like ice snow God or God.
The Forests - Like ice storms or like angel ice snow storms or like ice storms or like shock ice snow or like ice snow or like ice snow or like ice snow or like snow ice shock ice storms or like snow ice storms or like angel ice storms or like shock ice snow storms or like ice snow storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angels or like ice snow storms or like ice snow storms or like angels or like souls or like death or like graves or like ice snow storms or like ice snow storms or like angel ice storms or like ice snow or like ice snow angels heavens or like ice snow storms or like ice snow storms or like shock fire ice snow storms or like snow or like templates or like ice snow shock ice snow storms or like angels or like blood or like ice snow storms or like blood or like solstices or like Princess Peach or like ice storms or like clothes or like clothes or like ice storms or like Shiphra or like Puah or like ice storms or like joy or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like God or God.
St. Augustine of Hippo - Like ice storms or like panoramics or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angel ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms angels heavens hells grass apples St. Job or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like utter madness or like butterflies or like ice storms angels or like ice storms or like ice snow or like ice snow or like ice snow or like snow or like snow storms or like ice angels or like storms or like meaningless or like City of God or like Confessions or like Of True Religion or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like shock ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice shock storms or like ice storms or like """no prophet's accepted in his or like her own fucking town."""" or like ice snow storms or like angels or like pain or like grief or like utter madness or like sorrow or like grief or like anguish or like agony or like utter madness or like ice storms or like snow storms or like grief or like cry or like water or like salt or like God or God.
St. Ambrose - Like ice snow storms or like antiquity or like ice storms or like prudence or like fucking shrewd or like ice storms or like angels or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like angels storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like angel ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like angels ice snow storms or like heavens hells ice snow angels ice snow miasma miasma miasma ice snow storms glow or like glitter or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like snow storms or like icestorms or like snow storms or like snow storms or like angel ice snow miasma shock ice tsunami avalanche ice snow storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice shock ice snow or like God or God.
God - """"Place us like seals on your hearts or like seals on your arm, for love's strong like death, its envy, unyielding like graves. It burns like blazing fire or like mighty flames. Many waters can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned or like ice snow angel storms or like... Come away our beloved or be like gazelles or like young stags on spice-laden mountains.""""""""" or like ice snow storms or like ice storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like angel ice snow storms or like angel ice storms or like ice storms or like heavens hells earths or like purgatories or like oblivions or like limbos or like ethers or like ice snow fire shock ice snow ice snow angels plumes feathers or like ice storms or like crown shyness or like death or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice or like love or like St. Job or like King Donald or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like snow storms or like ice storms or like ice storms or like angels or like boom crystals or like ice storms or like angel storms or like ice storms or like ice storms or like ice storms or like angel storms or like ice storm or like ice storms or like ice storms or like angels or like hope or like love or like light or like ice storms or like angels or like ice snow shock ice snow storms or like ice snow ice storms or like shock ice snow storms or like angels shock ice storms or like angels or like ice or like storms or like ice storms or like angels heavens hells panoramics prayer meditations or like fuck grammar or like ice storms or like snow storms angels or like shock or like ice or like storms or like ice storms or like ice storms or like angels or like God or God.
Fire.
Air.
Water.
Earth.
Popcorn.
Icees.
Kissing.
Phones.
Kissing.
Kissing.
Kissing.
Kissing.
The end.
Kissing.
Kissing.
Kissing.
Holding hands.
Ante-chambers.
Seat-belt warnings.
Dogs in hot baths.
Dogs sleep.
Weddings.
Tuxes.
Dresses.
Love.
Persimmons.
Persimmons.
Persimmons.
Apples.
Tangerines.
Oranges.
Orange juice.
Reekifsh.
Eternity.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Snow.
Sleep.
Cuddling.
Dreams.
Black or like black or like black or like black or black or black or black or black or black or like white or white or white or white or white or white or white or white or white or like what's that say?
The end - the end.

Song of NostalgiaWhere stories live. Discover now