Song of Christmas

1 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice blizzards snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Ambrose - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
Ellen - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
James - God bless Ellen our wife, the lesser, greater, Foxe angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. Ignatius - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels zap ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow.
St. Fieschi - Like ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Benincasa - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. Vigri - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ballerinas angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Juan - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Jerome - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Margaret - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Lumena - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Bates - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap upside down snow phoenixes angels ice ice right side up angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
More - Like ice ice snow storms angels ice snow snow snow snow snow angels ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels snow snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Romano - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Rostagnol - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
Wylie - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
d'Aubigne - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Adam - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down green zap red blue angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow snow snow snow.
St. Eve - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
St. Noah - Like ice ice snow storms angels ice zap ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storm angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap green blue angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice angels ice ice snow storms angels ice snow snow snow snow snow snow.
St. Enoch - Like ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice zap green neon fluorescent angels ice ice snow storms angels ice ice snow apples St. Job angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow angels ice ice raptures angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Bridgette - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice zap Carmelites, Discalced Carmelites, Franciscans, Dominicans, Augustinians angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow Jesuits angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
Mary of Agreda - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
Anne Catherine Emmerich - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Moses - Like ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow upside down angels ice ice snow storms angels ice ice deserts panoramics angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow avalanches blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow upsidce down right side up angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. David - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow storms angels ice ice angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
The Mountains - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
St. Solomon - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow snow snow.
St. Cecilia - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Leonardo - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow.
Calvin - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards avalanches ice ice zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Huss - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
Michelini - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow.
St. Lucy - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. Agatha - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Sebastian - Like ice snow angels shepherds angels ice ice Christmas trees angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
Emily - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Niebuhr - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
Andrews - Like ice snow storms angels upside down Christmas lights angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice Christmas trees burn like Hebron's bush fucking angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
Miller - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
Penn - Lightning knowledgeless, meaningless, niceless, neatless angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
Payton - Like ice snow storms angels ice zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches tornadoes whisk us stars angels ice ice snow snow marionette stars systems babes pups sleep angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice water fire snow angels ice ice flow under glass floor 5 ft fireball 1 ft float torch head angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms 3k ells angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow snow snow snow.
Stirredge - Like snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice seraph cherub angels ice ice seraphim cherubim fucking ice ice zap upside down right side up angels envy madness, hatred, hell, revenge, meek, focus, love, God angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Spurgeon - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow angels ice ice snows angels ice ice snow storms angels ice angels ice angels ice ice snow snow snow snow snow.
Pink - Like ice snow angel zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice lava volcanoes ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Torrey - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
St. Jesus - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God bless Billie, Lorde angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Neighbourhood angels ice ice snow storms angels ice ice snow upside down right side up angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap yellow red blue green angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. Job - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice snow angels ice ice fetch dig dig dig dig dig dig dig dig pet discipline angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice fetch frisbees sticks dig bones pet bot dog baths lick hot dog baths lick lick hot dog baths pjs tucked in Ponyo angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down right side up angels ice ice snow snow snow snow snow Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! love persimmons chess angels ice ice snow snow grass strawberries persimmons tangerine oranges cold oranges orange juice reekfish persimmons apples grapes blueberries rugged fucking hills grass gold bowls angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow spice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow apple juice or like apple sauce Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! butterflies in santa hats strings pet pet breakdance vodka dance happy sleep dogs in santa hats hot coco rum fucking pets dance backflip spice pet sleep angels ice ice snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! cuddle sleep dream Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Nuvole Biance night stars Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! Merry Christmas! What's it say?
The end - the end.

Song of NostalgiaWhere stories live. Discover now