Song of Health

1 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice snow ice snow angels ice snow angels ice snow ice angels ice snow angels ice snow ice snow angels ice snow angels ice snow ice snow angels ice snow shock ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice angels ice snow angels ice love love ice snow storms angels ice snow ice snow angels ice snow angels ice snow angels snow ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow shock ice snow miasma ice snow angels ice snow ice angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow ice ice angels ice ice angels ice angels ice ice angels angels ice snow angels ice snow shock ice ice If I had not been so wicked it would have been a help to me that I had parents who were virtuous and feared God, and also that the Lord granted me His favour to make me good. My father was fond of reading good books and had some in Spanish so that his children might read them too. These books, together with the care which my mother took to make us say our prayers and to lead us to be devoted to Our Lady and to certain saints, began to awaken good desires in me when I was, I suppose, about six or seven years old. ice angels ice snow ice ice snow angels ice ice snow angels shock ice snow snow ice ice snow angels ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow death utter madness ice snow angels fucking snow ice ice.
She - Ice snow storms ice angels ice snow angels ice snow snow ice ice snow ice snow ice ice snow snow ice ice snow ice ice angels ice ice shock ice snow miasma ice snow angels ice snow ice ice snow angels ice ice snow ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow shock ice miasma ice snow ice ice snow ice snow angels ice ice snow snow ice miasma ice ice snow angels ice snow ice snow angels ice shock ice snow snow ice snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels shock ice snow snow ice ice angels ice snow rosaries ice snow angels ice snow angels ice snow fucking ice snow icicles ice snow ice snow angels ice snow snow ice ice angels ice snow ice ice angels ice ice angels ice ice It was a help to me that I never saw my parents inclined to anything but virtue. They themselves had many virtues. My father was a man of great charity towards the poor, who was good to the sick and also to his servants -- so much so that he could never be brought to keep slaves, because of his compassion for them. On one occasion, when he had a slave of a brother of his in the house, he was as good to her as to his own children. He used to say that it caused him intolerable distress that she was not free. He was strictly truthful: nobody ever heard him swear or speak evil. He was a man of the most rigid chastity. My mother, too, was a very virtuous woman, who endured a life of great infirmity: she was also particularly chaste. ice snow angels ice snow ice shock ice snow ice snow ice snow angels ice snow ice ice snow ice ice snow angels ice snow ice ice snow ice ice snow shock ice ice snow ice ice snow angels ice ice angels snow snow ice ice snow snow ice ice snow ice ice snow angels ice ice snow shock ice ice snow ice ice angels ice snow ice angels ice snow snow.
The Mountains - Like ice snow angels ice snow ice snow angels ice snow angels ice snow ice angels ice snow shock ice snow snow ice ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow snow ice ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow ice ice snow angels ice snow snow ice angels ice frost ice ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow ice ice snow snow ice ice snow angels ice snow ice angels ice ice snow snow angels ice snow snow ice ice snow snow Though extremely beautiful, she was never known to give any reason for supposing that she made the slightest account of her beauty; and, though she died at thirty-three, her dress was already that of a person advanced in years. She was a very tranquil woman, of great intelligence. Throughout her life she endured great trials and her death was most Christian. We were three sisters and nine brothers: all of them, by the goodness of God, resembled their parents in virtue, except myself, though I was my father's favourite. And, before I began to offend God, I think there was some reason for this, for it grieves me whenever I remember what good inclinations the Lord had given me and how little I profited by them. My brothers and sisters never hindered me from serving God in any way. ice angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow angels shock ice snow ice snow ice snow snow angels ice ice snow snow ice angels ice ice snow angels ice shock ice snow angels ice snow ice ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice snow shock ice snow snow.
St. Catherine of Siena - Ice snow snow ice snow snow ice snow snow ice ice angels ice snow ice snow ice ice snow snow ice ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow ice snow ice ice snow snow ice ice snow ice ice snow ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow shock ice ice snow angels ice snow snow ice ice snow snow ice ice angels ice snow ice snow ice shock ice snow ice ice snow angels ice ice snow snow ice ice snow ice angels ice snow snow ice ice snow snow ice snow angels ice ice snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow angels ice snow ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow angels shock ice snow ice ice snow angels ice shock ice snow snow ice ice snow ice snow angels ice snow snow ice snow ice snow angels ice ice snow snow ice ice angels ice shock ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow angels ice shock ice snow snow ice angels ice snow snow ice ice I had one brother almost of my own age. It was he whom I most loved, though I had a great affection for them all, as had they for me. We used to read the lives of saints together; and, when I read of the martyrdoms suffered by saintly women for God's sake, I used to think they had purchased the fruition of God very cheaply; and I had a keen desire to die as they had done, not out of any love for God of which I was conscious, but in order to attain as quickly as possible to the fruition of the great blessings which, as I read, were laid up in Heaven. I used to discuss with this brother of mine how we could become martyrs. We agreed to go off to the country of the Moors, begging our bread for the love of God, so that they might behead us there; and, even at so tender an age, I believe the Lord had given us sufficient courage for this, if we could have found a way to do it; but our greatest hindrance seemed to be that we had a father and a mother. It used to cause us great astonishment when we were told that both pain and glory would last for ever. We would spend long periods talking about this and we liked to repeat again and again, "For ever -- ever -- ever!" Through our frequent repetition of these words, it pleased the Lord that in my earliest years I should receive a lasting impression of the way of truth. angels ice snow angels ice snow ice ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice shock ice snow snow angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow angels angels ice snow ice angels apples persimmons ice snow angels snow snow ice snow oranges persimmons ice snow angels ice snow angels ice snow snow.
St. Catherine of Genoa - Angels ice snow angels ice snow ice angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow shock ice snow ice snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow ice snow snow ice angels ice ice snow angels ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow storms angels ice ice snow storms ice snow angels ice ice snow snow ice ice angels ice ice angels shock ice snow snow ice ice snow ice angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow grass ice snow angels shock stars ice lava ice snow stars angels ice snow storms angels ice snow snow ice snow angels ice snow stars angels ice snow angels ice snow suns moons stars ice angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice angels ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice ice angels ice ice snow angels ice snow angels ice snow ice angels ice snow angels stars ice snow storms angels ice snow stars angels luminaries ice snow storms angels ice snow storms ice angels ice snow storms angels ice snow storms ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow stroms ice angels ice snow storms ice snow storms angels ice angels ice snow storms ice angels ice snow storms angels ice ice snow snow ice angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice ice snow snow ice angels ice snow angels ice supernovas hypernovas ice snow storms angels ice snows angels ice snows angels ice ice When I saw that it was impossible for me to go to any place where they would put me to death for God's sake, we decided to become hermits, and we used to build hermitages, as well as we could, in an orchard which we had at home. We would make heaps of small stones, but they at once fell down again, so we found no way of accomplishing our desires. But even now it gives me a feeling of devotion to remember how early God granted me what I lost by my own fault. I gave alms as I could, which was but little. I tried to be alone when I said my prayers, and there were many such, in particular the rosary, to which my mother had a great devotion, and this made us devoted to them too. Whenever I played with other little girls, I used to love building convents and pretending that we were nuns; and I think I wanted to be a nun, though not so much as the other things I have described. I remember that, when my mother died, I was twelve years of age or a little less. When I began to realize what I had lost, I went in my distress to an image of Our Lady and with many tears besought her to be a mother to me. Though I did this in my simplicity, I believe it was of some avail to me; for whenever I have commended myself to this Sovereign Virgin I have been conscious of her aid; and eventually she has brought me back to herself. It grieves me now when I observe and reflect how I did not keep sincerely to the good desires which I had begun. ice angels ice angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice supernovas hypernovas nebulae galaxies ice ice angels ice snow storms stars supernovas hypernovas ice angels ice snow storms folly madness ice snow storms fuck evolution fuck atheism ice snow storms angels ice snow storms fucking God bless all ice snow storms angels ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice snow snow ice ice ice ice angels ice snow ice ice angels ice snow storms angels ice snow storms supernovas hypernovas ice snow ice snow ice snow storms angels ice ice snow angels ice snow snow angels ice snow ice ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow storms angels ice storms angels ice snow ice angels ice ice snow ice angels angels ice angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice snow storms fuck rape fuck murder fuck atheism fuck evolution ice snow storms angels ice snow storms fucking God bless all cuz with out the fucking their madder than with the fucking, but they're still mad fuck irony or sarcasm they don't want our blessings but when we say fucking suddenly The Bible's out, fucking trash, God bless them all the same ice snow angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow ice angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow angels ice ice snow snow ice snow storms angels ice snow shock ice snow snow ice ice shock ice snow storms angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow angels ice snow snow angels ice ice snow ice angels ice utter madness ice ice.
St. Catherine of Bologna - Angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow ice angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow fuck the word fuck the word fuck again the word fuck again ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms fucking saints forgive fucking they wouldn't fucking kill us like their professed lovers ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels if these characters had different names, but we based them we'd get insulted infinitely more so like what? To bad people we're no fuckin' good right?! So who gives a fuck?! The problem to the wicked is we curse, regardless of who's perspective we feel like this is so obvious now there's no point in expounding, but again if these characters had different names we'd get insulted more ice snow angels ice snow shock ice snow storms so we feel like our point's obvious now, it's not fucking illegal though the mad will fucking say it is, we write good shit, beings love it, fucking... that's all we can say ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow angels ice snow snow ice snow snow snow angels ice ice ice snow snow ice ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow ice angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow angels ice storms ice hypocrisy ignorance ice snow storms angels ice snow storms fire lava ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow ice snow snow ice ice angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow angels ice snow snow angels ice madness ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow angels plumes plumages verdant verdure fucking ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow storms angels ice snow storms ice ice snow snow ice snow angels ice snow ice ice snow snow angels ice snow snow ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice storms angels ice snow storms devil's advocates fucking liars fucking murderers fucking hypocrites fucking FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow stars ice snow snow ice stars angels ice storms angels ice snow storms ice snow storms ice angels ice snow again we don't even love cursing like that but fuckin, beings be no fuckin' good, but no one be givin' 2 flying fucking fucks so fuckin... whatever, ice snow storms but we really don't fuckin' care either way ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels stars luminaries supernoavas hypernovas ice snow storms angels ice snow storms ice angels ice snow snow agree to disagree we know saints or nice people didn't curse but we know for a fuckin' fact they'd agree to diagree, but wouldn't give us an oz of fucking grief like their professed ice snow lover ice snow storms angels ice snow storms ice angels ice snow storms angels ice snow we feel like they wouldn't give a fuck, but would be nice about our fucking book or like fucking they'd see the heart which is all that we care or love so ice snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms shock ice supernovas hypernovas ice snow storms fuck these fucking fallen churches we feel like atheism's no fucking good, but we wouldn't say that about Islam or like Hinduism or like agree to disagree angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels stars luminaries supernovas hypernovas ice snow storms angels ice snow storms we feel like fucking beings just want us to fuckin' insult beings but fuckin... we really don't want to talk about even the word atheism but beings will fucking insult us fucking we do love our enemies but fucking they're the one still making us talk like this fuckin ice angels ice snow storms angels ice we prefer peace but sinners love war tho they never fucking win ice snow storms angels ice snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow supernovas hypernovas ice snow angels ice shock ice snow blood ice snow storms no solstices no olives ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice no butterflies ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels supernovas hypernovas ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow shock ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels shock ice snow snow ice angels ice shock ice snow angels ice snow snow angels ice ice angels shock ice snow snow angels plumes plumages verdant verdure ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow snow plumes plumage ice snow storms angels ice snow snow storms angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice shock ice luminaries rings comets ice snow snow angels ice supernovas hypernovas ice storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice we'll just say it... had we spoke proverbs or no songs, we'd be under flack, but even mean beings love ice or snow or no, fucking sinners know romance is big not from their hearts but from stolen hearts or like we feel like that made sense so ice snow angels ice snow snow ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels blizzards ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow supernovas hypernovas ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow ice ice O my Lord, since it seems Thou art determined on my salvation -- and may it please Thy Majesty to save me! -- and on granting me all the graces Thou hast bestowed on me already, why has it not seemed well to Thee, not for my advantage but for Thy honour, that this habitation wherein Thou hast had continually to dwell should not have become so greatly defiled? It grieves me, Lord, even to say this, since I know that the fault has been mine alone, for I believe there is nothing more Thou couldst have done, even from this early age, to make me wholly Thine. Nor, if I should feel inclined to complain of my parents, could I do so, for I saw nothing in them but every kind of good and anxiety for my welfare. But as I ceased to be a child and began to become aware of the natural graces which the Lord had given me, and which were said to be many, instead of giving Him thanks for them, as I should, I started to make use of them to offend Him. This I shall now explain. ice venting ice snow angels ice snow venting guisers ice snow angels ice snow angels ice snow storms angels ice snow storms ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice angels ice ice snow stars supernovas hypernovas ice snow storms angels ice angels shock ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice shock supernovas hypernovas ice snow snow angels ice snow snow angels supernovas hypernovas moreover... we don't know if cursing is even a sin so FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice snow storms angels ice snow storms at fucking most it's venial not cardinal generously, myriad, copious ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice shock ice snow ice ice angels ice shock ice snow supernovas hypernovas angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice supernovas hypernovas ice ice ice ice apples ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice ice snow snow supernoavas hypernovas ice ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow angels ice ice supernovas hypernovas ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice angels ice angels supernovas hypernovas ice snow storms angels ice snow angels shock ice snow miasma ice miasma miasma miasma ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ice angels ice shock volcanoes shade ice snow apples ice storms storms angels tasty ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice angels ice snow snow angels ice snow snow supernovas hypernovas ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice ice snow angels ice snow supernovas hypernovas ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angel ice storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow ice angels ice ice snow snow angels supernovas hypernovas ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels supernovas hypernovas ice storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow angels ice snow ice ice ice ice ice angels ice snow storms angels ice storms angels ice snow snow snow snow.
St. Teresa - """""""Place us like seals on your hearts or like seals on your arms, for love's strong like death, its envy unyielding like graves. It burns like blazing fire or like mighty flames. Many waters can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned... Come away our beloved or be like gazelles or like young stags on spice-laden mountains."""""" ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow ice ice snow snow angels ice snow snow angels frost ice ice snow snow storms angels ice snow ice storms angels ice snow snow angels ice snow snow snow snow snow snow snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow shock ice ice ice ice ice supernovas hypernovas ice angels ice snow snow angels ice snow ice ice shock ice snow angels supernovas hypernovas ice snow snow ice angels ice snow snow angels plumes plumage ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow snow angel ice snow storms ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow angels ice ice snow love ice snow snow ice angels ice snow snow oranges tangerines grapes or like apples or like raisins or like ravens or like ice snow storms or like angels or like blackberries or like blueberries or like ice persimmons or like grass or like dragonfruits or like strawberries or like mangos or like snow or like orange or like orange juice or like reekfish or like ice snow rugged fucking hills ice snow storms or like north or south winds or like ice snow storms or like angels or like angels or like.
She - Like ice snow or like your waist is a mound of wheat encircled by lilies or like fucking ice snow storms angels St. Solomon St. Job ice snow storms ice storms angels ice storms ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice ice theaters kissing kissing kissing kissing kissing clap ice snow storms angels ice shock ice snow icees nachos ice snow storms candy ice snow storms kissing kissing kissing kissing kissing kissing kissing kissing ice snow storms angels ice snow shock ice storms angels ice snow storms angels ice snow ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow hand-holding ante-chambers ice storms angels cars AC shutting doors ice snow seat-belt warning ice hot bath dogs ice snow storms swimming dogs fetch frisbees ice snow angels ice snow angels ice snow Teresa ice snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels hot bath dogs hot spring towel snout dogs ice snow ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ice snow supernovas hypernovas ice snow hot bath dogs towels sleep ice snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow balconies Paper Mario Twink ice snow storms Aladdin ice snow storms angel ice storms angels ice storms ice storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice hot baths ice snow storms dogs in bubble baths rubber ducks ice snow storms angels spice ice snow persimmons oranges ice snow storms angels oranges pears ice snow storms sleep ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice snow sleep cuddle love ice snow sleep ice angels ice sleep ice snow snow ice angels ice snow snow sleep ice angels ice snow dream black utter black fucking black black black black black black black black white white or like white or like white white white white white white white white utter white fucking white white white white white white white white white white what's that say?
The end - the end.

Song of NostalgiaWhere stories live. Discover now