Song of Anime 2

4 0 0
                                    

He - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God alone, heaven alone, sabaoth, celestial hierarchy, blood puddle lightnings night leaves leaving trees meteors blood puddle blood blood blood blood blood faint night light air water earth space birds fish dogs Sts. Adam, Eve, Abel, Seth, Methusaleh, Lamech, Enoch, Noah, Shem, Ham, Japheth angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blood puddle rock rain mountains angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice rain rain rain rain Babel stars sand wells stopped, unstopped no stop again, angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Jacob's ladder, wrestle, abundance famine, Sts. Moses, Aaron, Miriam, Amram, Jochebed, Joshua, Nun, Phinehas, Salmon ice ice angels ice ice Rahab ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice, Jepthah, his daughter, Othniel, Ehud, Shamgar, Deborah/Barak, Gideon, Tola, Jair, Jephthah, Ibzan , Elon, Abdon , Samson, Manoah, wis wife, angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Moses - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snows storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice plagues, red sea rent, desert, blood puddle ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap desert, psalms, dry, parched, angels ice ice snow storms angels ice ice Sts. Zipporah, Jethro, Gershom, Eliezer, angels ice ice manna, fire meaningless pillars, Korah's rebellion, staff bud, arms like cross, wood in water, staff pour rocks, snakes, plagues, Hebron inflamed, glowing countenance, Jesus tablets, Nebo resurrections, panoramics, Jordan rent walls fall sun still blood ice ice.
St. Joshua - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice, division, tower, stone, apple orange thorn ice ice angels ice ice snow zap tent pegs, fleece, angels burning, ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice Benjamin, Israel personal priest, Sts. Boaz, Naomi, Ruth, angels ice ice famine return angels thresh grain ice ice angels ice ice snow snow sleep perfume, make-up, love, love, love, love, love, love, marriage, Samuel, Elkanah, Eli, David, Nathan, Bathsheba, Ahinoam, Abigail, Jedidiah, honey spears, Urim, Thummim, lyres, Goliath, spears cracked walls missing cloaks, cut cloth, sleeping spears, slain gazelles, Hebron, cursed Amnon, blessed Tamar, tents roofs, Michal's childlessness, Forest of Ephraim, hair hanger, king psalms psalms psalms king king blessed GOATs kings kings dust love REST IN PEACE DAVID ice angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice.
St. Solomon - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice wisest richest Solomon's Temple, Palace, Colonnade, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Pharaoh's daughter, largest sacrifice ever cursed Adonjiah, fire fall, fucking peace, 3k proverbs 1005 songs tons of horses, gold servants, Queen of Sheba, ice ice angels ice ice Eros ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice tons of ships, carriages, utter unwordable luxury, ice ice GOATs angels 1k wives fucking envy fucking ice ice angels ice ice fucking envy fucking envy ice ice Proverbs, Kohelet, Canticle, Testament fucking envy fucking ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow ice ice angels ice ice Rehoboam's folly, Jeroboam's folly, 2 kingdoms gold calves, gold to bronze ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Elijah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms ice snow storms angels ice ice ravens, angels, earthquakes, hurricanes, fire angels ice ice snow tornadoes ice ice whispers food angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice widows, resurrections, oil, food, ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice, droughts, fire straws, chariots, Jordan rent, bears, arrows windows floors, ax head floats, bones rise, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice, false prophets, true, lies, truth, hit imprisoned, true dream, King of Israel slain ice ice angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels 2 kingdoms, 2 kingdoms, 2 kingdoms, 2 kingdoms, 2 kingdoms, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms ice ice angels ice ice.
St. Elisha - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, ice ice angels ice ice idolatry idolatry idolatry idolatry angels ice ice snow storms angels ice ice 2 kingdoms ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice 2 kingdoms 2 kingdoms ice ice angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, ice angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice.
St. Isaiah - Like ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Edom, Egypt, Phoenicia, Moab angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Tyre Sidon angels ice ice snow snow cursed Neco angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, angels ice ice St. Isaiah nude 3 yr real time up for us angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Jerusalem, Jericho, Bethlehem, Ai, Uz, Mahanaim, Bath Rabbim, Heshbon, Damascus angels ice ice snow storms angels ice ice snow live forever lonely islands ice ice snow storms angels ice ice brass iron desolate ice ice angels ice ice snow storms angels ice upside down right side up not just St. John 3:16 angels ice ice snow storms angels ice ice REST IN PEACE ST. ISAIAH angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice.
St. Jeremiah - Angels ice ice fire chest angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice well, jail, scroll burned, dictation, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms zap ice ice snow storms angels ice ice idolatry, potters, lumberjacks, idolatry, godlessness, idolatry, idolatry, righteous slain, wicked healed, evil kings righteous blood, wicked laughter, evil kings, evil kings, idolatry, no God, but Satan, no love, but hatred, light but dark angels ice ice snow storms angels ice ice, idolatry 1k yr ice ice angels ice ice.
St. Malachi - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, Babylon comes, lower deck, storm, fish, Nineveh, bug plant, rainbow horses, St. Joshua dirty rags, Sts. Hosea Gomer, angry wife kid, good wife kid angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice houses fields inflamed to fiery fire, looters, bandits, idolatry, kind killed, wicked healed, murder, blood, idolatry, hatred, malice, wicked kings, ice ice 1k yr 1k yr 1k yr ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice Lamentations ice ice angels ice ice angels ice ice angels ice ice kind slain, cruel healed 1k yr idolatry evil kings, hatred, malice, evil maranatha, ice ice ice ice ice ice ice.
St. Daniel - Like ice snow storms angels ice ice Lamentations Babylonian angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice houses field inflamed to fiery fire, pregnant women fucking pass children as well of hunger, priests prophets drunk, Zion down Zion down Zion down Zion down Zion down angels ice ice snow storms angels Zion cry, cries, crying rags, feces fucking ice ice angels ice snow storms angels ice ice snow storms cannibalism utter madness ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snows zap ice ice upside down right side up angels ice ice Israel then Judah replaced desolate hopeless ice ice.
St. Azariah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms no flee to Egypt ice zap angels ice ice Sts. Mordecai, Hananiah, Mishael, Daniel, Mordecai Hadassah ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice orphans queens angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Mordecai Haman bling ice chains drip snow avalanches ice ice fucking metaphors golden scepters Artaxerxes, Darius, Cyrus furnaces, lions's dens angels ice ice hand air angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice, Sts. Ezekiel, Nehemiah, Ezra, angels ice ice snow soles, nails, ankles, shins, knees, hips, navels, breasts, shoulders, chins, beards, mouths, noses, ears, eyes, eyelashes, eye brows, foreheads, hairlines, hair ends, turbans ice ice angels ice ice snow angels ice ice swim angels ice ice snow storms angels ice ice St. Nehemiah beats Israelite men marry Moabites pulls beards they repent St. Ezra mourns tears clothes beard ice ice angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow Samaritans, cry shout, Aramaic, angels ice ice snow sticks tied bones live angels ice ice ice ice ice ice marantha, genealogies, beginnings, undertakings, God ice ice angels ice ice ice ice ice.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms Christmas angels ice ice Sts. Peter his brother Andrew; James son of Zebedee, his brother John; Philip Bartholomew; Thomas Matthew the publican; James son of Alphaeus, Thaddaeus; Simon the Zealot Matthias who replaced Iscariot, who betrayed him, Barnabas, Paul, Stephen, Mark, Luke, Nicodemus, Arimithea, Cleophas, his wife, Mary Salome, Salome, Magdalenes, Zachaeus, Joseph, Mary Gaspar, Melchior, Balthasar, shepherds, water calmer, walker, to wine, transfiguration, fish loaves multiplied, blind see, deaf hear, lame walk, mute speak, dead raised Gospel preached to poor widows fatherless fucking orphans ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice desire passion Easter ice ice snow storms angels ice ice meaningless ascension portal ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice ice ice.
St. Paul - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice evangelism, shadows, napkins, heal, evangelism, evangelism, miracles, chains, miracles, miracles, evangelism, miracles, evangelism, Thessalonica, Corinth, Colossae, Galatia, Ephesia, Rome, Greece, Caesarea-Phillipi, Phoenicia, Judea, Galilee, Samaria, Perea, Decapolis, angels fucking ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Beautiful, Bethesda, Zion, angels ice ice courts, shipwrecks, stones, homelessness, hunger, cold, crucifixes, olive trees, draggings, fuller's clubs, halberds, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice.
Tertullian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap ice ice upside down coliseums angels ice gladiators chariots alcohol waldenses fucking ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice 10k martyrs ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice Sts. Cecilia, Agatha, Lucy, Margaret, Catherine, Sebastian, Valerian, Tibertian, Lumena, Agnes ice ice angels ice ice 2 kingdoms angels ice ice 2 kingdoms angels Catholics Protestants angels ice ice snow storms angels ice ice man woman trade clothes, virgins rivers, 2 kingdoms """Tears of the Kingdom""" ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice Tertullian right left up down Catholics Protestants ice ice angels angels ice ice Tertullian right left Israel Judah angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice Tertullian 2 kingdoms ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice pagan parades pagan idol for every little thing 1 God for all ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Sts. Jerome, Ambrose, Gregory, Cyprian, Paulus ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice vulgates, Stridon, Milan, Hippo Monica angels ice ice punic wars angels ice ice epicureans, stoics, angels ice ice snow snow philosophy St. Augustine with a halo young by rivers angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice.
St. Juan - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Sts. Bridgette, Fieschi, Benincasa, Vigri, Ignatius, Bonaventure, Jehanette, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow Galileo, a Kempis, Coronel, Mozart, Tchaikovsky, angels ice ice snow storms angels ice ice Alphonsus ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Discalced Carmelites, Bridgettines, fiery love, fire cap, thickets night's fall, blood solstice martinis olives, angels ice ice snow storms acquittals mirrors save France angels ice ice snow storms angels ice ice Anna Joachim ice ice snow Newton gravity ice ice angels ice ice friends angels ice ice ice ice ice ice Teresa angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice.
Leonardo - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Michelangelo, Raphael, Donatello ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice David Moses Sistine Chapel, panoramic, frescoes, paint, studies, studios, sketches, angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow stained glass ice ice snow storms angels ice ice snow snow paint paint paint paint paint paint paint ice ice angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ice ice upside down right side up ice paint paint clay angels paintings basillicas, arches, domes, angels, love, ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ice ice ice ice ice zap zap zap zap zap.
Tertullian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice coliseums, gladiators, horses, bulls, toro toro, red capes, ice ice snow storms meat, alcohol waldenses Diocletian's victims fuck Diocletian ice ice angels ice ice bewilderment ice ice snow storms angels ice ice flee mountains candles bibles blood 2 kingdoms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice racks pikes angels ice ice snow storms angels ice ice 2 kingdoms ice ice 2 kingdoms 2 kingdoms ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice 2 kingdoms ice ice ice ice ice ice ice ice.
Waldo - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Romano, Rostagnol, Michelini, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice soldiers spared, royal help, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice dogs help dogs help siegeworks caves floor caves chimneys Minecraft ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice valleys ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice dogs help hot dog baths ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice no royal help ice ice ice ice bravery soldiers ice ice GOATs ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice.
Luther - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Calvin, Zwingli, Phillip, Oecolampadius, Knox, Wishart, Flavel, Ryle, Penn, Payton, Stirridge, angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap ice upside down right side up angels ice ice angels ice ice 95 theses,Wycliffe first English bible burned 1 yr apart Admonition Against Astrology protests princes Netherlands Scandinavia France Germany England Switzerland, crusades, martyrs burned weekly Lacunza, meanies burn bibles in place nicer ones Tyndale, Baxter, private, illegal, secrets, hymns, churches, protests, masses, nuns, bishops, ecclesiastics, stakes, blood, pikes, fucking self-destruct jump heights, suplexes, precipices, nuns sing masses eucharists, nuns, crosses, popes, protests, communions, confessions, catechisms, stained-glass, angels, waldenses, nuns sing, perpetual vows poverty, hay beds soldiers marching civilian streets peace in war war in peace arrows law protests risks sweat courts excommunications ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice.
Emmerich - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down ice ice snow angels ice ice peace fall peace fall flood promise walls giant golden scepter lions silence desire acts Tertullian dioletian's victims, fathers, reformation, Pope Francis, trouble, rapture. Peace fall peace fall flood Babel 3, 12 St. Moses walls Jordan judges, Sts. David, Solomon, kings, silence, desire, acts, Tertullian, vaudois, Huss, reformations, French Revolution, angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice trouble miracles manna rapture ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice,
St John - Of the Apocalypse ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice Ellen, JN, James, Joseph angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice sundresses moon boots 12 star garland crown diadem ice ice angels we pickewd flowers wicked said "cool" but when we fucking put them in out hair it's weird? Then they never loved us picking flowers ice ice angels ice ice candelabras 24 elders, thrones, bow, 1 ground water ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice 144k wormwood Attila Hun Lisbon, Leonid, Dark Day ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow marks seals ice ice blood rapture ice ice ice ice ice.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no arrogance no suffering no pain no pain no pain no pain no pain no arrogance no arrogance no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no pain no sun no moon no oceans alway learn, grow, evolve, learn learn learn learn GOATs better than before fall ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice.
St. Job - Like ice snow storms angels ice ice interior castles ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels interior castles rolling hills ice ice snow storms angels ice ice snow snow woods ice ice interior castles balconies dig dig dig dig dig dig fetch sticks bones dig dig dig dig ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice interior castles interior castles interior castles interior castles interior castles dogs or like knights or like princesses or like dragons or like gryffindors or like unicorns or like hot dog bath hot dog bath hot dog bath hot dog bath angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice dig dig dig dig dig dig happy dogs pet play dead sit subjugation beads angels ice ice snow storms angels ice thickets angels ice ice mountains ice ice snow storms angels ice ice feet light like deer vines angels ice ice snow ponds angels ice ice snow snow good weather dogs hot dog baths hot dog baths hot dog baths pjs tucked in interior castles ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice butterflies fly eat play dance Raybans sleep ice ice snow love persimmons oranges cold orange juice tangerines mounds lilies wheats circles ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice persimmons grass angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice oranges kiss kiss smell hair spice rugged fucking hills persimmons gold bowls ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice nuvole biance night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars night stars dogs? Planes? Banners?
The end - the end.

Song of NostalgiaWhere stories live. Discover now