Song of Avalanches
He - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms ending angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches angels ice zap angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow comets avalanches moons Mars drunk Jupiter angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow stars stars.
The Mountains - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice zap ice ice snow angels icicles avalanches dragons angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Ignatius - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap zap ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angel ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice roller coasters angels ice ice roller coasters angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow stars stars.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice icebergs roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ends angels ice ice ends angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
St. Bonaventure - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice St. Job angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters end end angels ice ice stars stars.
St. Juan - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice icicles angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice icicles roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice order shitty advice angels ice ice fucking cursing angels ice ice snow storms angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice comets fuck rape fuck murder angels ice ice snow snow saints martyrs heaven no pain no pain angels ice ice no pain angels ice ice snow snow stars stars.
St. Lumena - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow avalanches angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters angels ice ice snow snow St. Job end angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice dragons angels ice ice unicorns angels ice ice phoenixes pegasuses ouroboroses angels ice ice snow snow stars stars.
St. Agnes - Like ice snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice thunder thunder angels ice ice snow snow fire angels ice ice advice angels ice roller coasters angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice zodical angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow stars stars.
St. Jehanette - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ink ink ink ink ribbons angels ice ice snow snow angels ice ice drowning apples angels ice ice snow storms angels ice ice drowning apples angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
Tertullian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice zap upside down angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow roller coasters angels ice ice St. Job angels ice ice drowning apples angels ice ice snow snow order angels ice ice snow snow angels ice ice coughing nuts angels ice ice snow snow stars stars.
St. Teresa - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels niceless niceless utterly niceless! All's neatless! Angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice stars zap angels ice ice snow storms angels ice roller coasters dragons angels ice ice St. Job angels ice ice snow storms lies angels ice ice snow snow stars stars.
St. Fieschi - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow roller coasters angels ice ice astrology angels ice ice coughing nuts angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Benincasa - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice fucking constellations angels ice ice snow storms angels ice ice astrology astronomy angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice flying angels ice ice snow snow wisdom fucking wisdom angels ice ice money angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow St. Job angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow order angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Vigri - Like ice snow storms angels ice ice snow roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice constellations angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice constellations angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zap upside down magnet lodestone adamant diamond angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters angels ice ice snow stars stars.
Romano - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel roller coasters angels ice ice snow snow avalanches angels ice ice lava magma ice ice snow death angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
Rostagnol - Like night stars ink snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms black holes angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels portals angels ice ice fucking ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms roller coasters angels ice ice money angels ice ice snow storms angels ice ice money money money money money death angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice stars stars.
St. Abraham - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice sunset Arabia angels ice ice fireballs angels ice ice snow storms angels ice ice wind souls angels fucking ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow stars stars.
St. Isaac - Like Genesis or like advice or like folly or like confusion or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars sands angels ice fucking pretending our wife's our sister fucking getting our wife back angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice goated angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angel ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Jacob - Like ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice God bless Sts. Ignatius Teresa angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice fuck atheism angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking agree to disagree Islam Buddhism etc angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice fuck meanies angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
St. Joseph son of Jacob - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow money angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice St. Job crafty Eros angels ice ice snow storms angels ice ice grasshoppers angels ice ice snow storms angels ice ice apples God bless Olivia, Taylor angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice solstices blood angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars.
St. Judah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice zap roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow stars stars.
Wylie - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow constellations zodical angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice comets rain upside down angels ice ice avalanches volcanoes lava embers magma angels ice snow storms angels ice ice stars stars angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
d'Aubigne - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice snow storms angels ice roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice zap roller coasters angels ice ice snow snow icicles stalactites condescensions angels ice ice snow snow angels ice ice better days heaven angels ice ice snow snow thickets night's fall wick hair angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice little legs but fast dachshunds angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice stars stars.
St. Matthew - Like ice snow storms angels ice roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice St. Job angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ices roller coasters angels ice ice constellations angels ice snow storms angels ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow snow angels ice ices icicles angels ice ice snow stars stars stars.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice tentative titles angels ice ice snow storms angels ice ice end end end angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow stars angels ice ice spiritual exercise, 7 spiritual weapons, shallow spiritual lies fucking fail to soothe consciences, angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels icicles roller coasters angels ice ice snow storms angels ice ice roller coasters dragons unicorns angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow stars stars stars stars.
St. Job - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig discipline fucking pawents angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice The One Beverly Hills angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice icees angels ice ice love God bless Olivia, Taylor angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Sts. Augustine, Jerome, Ambrose angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel icicles ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice stars stars angels ice ice snow snow storms angels ice ice Emily angels ice ice snow storms angels ice end end end end movie posters angels ice ice snow snow love hot dog baths hot dog bath hot dog baths hot dog baths hot dog baths hot dog baths hot dog baths angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice hot dog baths hot dog baths pjs St. Ignatius angels ice ice snow snow butterflies Ray Bans breakdance pet strings love vodka sleep dogs angels ice ice pet stomach pet angels ice ice fucking dogs act dead angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice love tangerine mounds lilies wheats circles angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow stars angels ice ice constellations Mars drunk Jupiter grapes wine persimmons grass gold bowl blackberries blueberries grass grass grass strawberries dragonfruits angels ice snow storms angels ice roller coasters angels ice ice mangoes or like ice ice snow storms angels ice ice ivory towers snow snow snow snow pears grass persimmons angels ice spice angels ice snow storms angels ice ice raspberries angels ice ice tangelos ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice adamant lodestone diamonds angels ice zap upside down angels ice ice snow storms avalanches ice ice snow snow apple juice or like sauce or like ice ice snow storms angels ice ice neon neon neon neon neon neon neon neon angels ice ice niceless neatless angels ice ice snow snow angels ice ice meaningless knowledgeless angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow sleep cuddle dream angels ice ice night stars angels ice ice neon garden neon Japan bridge neon shishi-odoshis angels ice ice neon Koi neon angels ice ice neon rsevoirs watering flourishing fruit trees neon rabbits neon owls neon deer neon animals neon insects angels ice ice snow snow neon butterflies neon banners neon word, what's it say?
The end - the end.