Song of Our Shields

1 0 0
                                    

He - Ice angel snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow peace ice angels ice snow snow shock ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels harmony swords shields ice ice snow hie ice snow angels ice ice snow angels shock ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow obsession fucking Satan ice ice snow angels ice ice storms angels ice ice snow snow wars weeks ice snow angels ice ice snow storms angels God alone ice storms orders ice heavens alone ice ice snow angels ice ice snow empty heavens ice ice snow wars angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice light or like night air earth water plants stars birds fish dogs Adam Eve Sabbath ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice paradise peace serpents REST IN PEACE ABEL seraphs Eden hiring portals stars over mountains ice snow angels ice ice snow shock ice ice snow glass floors fire ice snow water flowing underfoot ice snow angels ice ice snow 3,000 ells ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow glowing Noah clawed arks Babel ice ice.
She - Ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels shock ice ice snow angels ice ice Abraham, no sacrificing Isaac meanies stopping Isaac's wells feasts diplomacy they unstop fucking wells never stop them again Reuben, Simeon, Levi, Judah, Dan, Naphtali, Gad, Asher, Issachar, Zebulun, Dinah, Joseph, and Benjamin ice snow storms angels abundance famine ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels shock shock ice ice snow shock ice ice snow angels ice snow wrestle God  Joseph king of Egypt, Jacob's ladder, papyrus, Nile, mean or like rude or like impolite or like cruel pharaohs ice angels ice snow alabaster Jews ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice snow shock learned blood east Arabia Zipporah Jethro Miram Aaron Jochebed Amram ice snow plagues ice red seas ice snow gold calves ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels shock ice ice snow snow angels ice ice angels ice shock ice ice snow tablets God Sinai inflamed to fiery live coals ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice.
St. Moses - Deserts ice snow storms angels ice snow fucking Korah's rebellion gotdamned baseless accusations ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice snow storms shock ice ice snow manna fire or like cloud pillars tabernacles ice snow angels altars blood sacrifice ice snow angels bulls oxen ice snow storms lambs ice ice snow angels ice ice snow no adultery, diet laws ice snow angels ice ice snow law ice angels shock laws ice ice count Jews Balaam Balak ice snow shock ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow arms held up or like crosses or like snakes on crosses or like ice snow storm condescensions ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Phinehas's spear ice snow angels ice ice snow 20 and under ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice.
St. Joshua - Ice snow storms angels ice ice snow wood cleaning water ice angels shock staffs watering rocks ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow wash evening ice ice snow angels ice ice Levites ice ice snow torahs angels pentateuchs ice ice snow ice snow storms angels ice ice snow shock ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow law law law law law law law law law Nebo panoramics ice snow Eden ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels rebukes ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice Jordans parting Jericho's falling ice snow trumpets shouting Rahab Salmon ice snow storms angels war peace war peace war peace war peace ice snow angels shock ice ice snow angels ice ice war peace war peace war peace ice snow angels ice ice Jesus ice ice snow spies made slaves war peace war peace ice snow war peace angels ice ice snow shock ice ice snow shock ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow divisions half tribes Joshua Judges ice snow angels ice ice snow snow.
St. Samson - Fucking ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow shock ice ice snow snow angels ice ice shock fire fire fire fire fire fire fire fire fire tent pegs, fat kings, dry fleece, towers, trees voting thorns ice snow angels ice ice snow snow hair uncut ice snow fox tails tied ice ice snow snow angels honey in lions ice ice snow angels ice ice snow snow betrayals fucking blind fucking Philistines fucking what the fuck ever haters ice snow storms angels ice ice snow snow more in death than life ice storms angels Israel, Benjamin, open fields tree circles ice snow snow angels ice ice snow Samuel God bless Hannah and Eli Eli.
St. David - Like ice snow angels ice ice snow angels ice ice shock ice ice misconceptions ice ice snow consecration Nazarites ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow Eli rare dreams ice ice snow angels ice ice snow angels Saul ice ice snow David Goliath ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow Saul disobeys God and fucking, tragically intends to take David's life, David could've sinned in the cave or while he slept but praises God ice ice snow angels God bless Johnathon ice ice snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow slain Gazelles ice ice snow angels ice ice snow storms angels Psalms trees streams undying fruit, look down at heaven, Bible lamps, ice angels ice ice snow snow valleys death ice ice snow angels ice ice snow snow GOATs ice ice snow snow.
St. Jonathan - Ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice shock ice ice snow snow angels ice ice snow snow God bless Bathsheba, Jedidiah, ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice shock ice ice angels ice ice snow angels coups ice snow snow angels ice ice snow cursed Amnon poor bless Tamar ice snow storms Absalom's folly tents roofs folly ice snow storms angels ice ice ice hair hanger ice ice snow angels ice ice census folly ice ice fuck Satan ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice Psalms ice ice snow angels ice ice star of David, Israel's flag, ice ice snow angels ice ice REST IN PEACE DAVID ice ice Adonijah intends to fucking steal throne Solomon says "nopers" ice snow angels ice ice snow angels ice ice largest sacrifice ever ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow fire falls for Solomon ice ice snow angels fucking peace on earth Solomon's temple GOATs ice ice.
St. Solomon - Ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow St. Job apples ice ice snow storms angels reservoirs flourishing fruit trees ice snow storms angels ice ice snow shock ice ice richest wisest ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Kohelet, Canticle, Proverbs, ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow Edom, Egypt, Phoenicia, Moab ice snow angels ice ice fucking prodigality ice ice snow angels ice ice snow angels shock ice repentance ice ice snow snow angels ice REST IN PEACE SOLOMON ice ice snow Rehoboam's folly, Jeroboam's folly ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow earthquakes ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow utter madness angels ice ice.
St. Isaiah - Like ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow ice ice angels ice ice snow snow angels ice shock ice ice snow Edom, Egypt, Phoenicia, Moab, Tyre, Sidon, ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice storms angels ice ice ice storms angels ice ice nude 3 yr ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow real time upraised for us ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice storms angels ice ice Jericho, Jerusalem, Bethlehem, Uz, Ai, Bethel, Mahanaim, Bath Rabbim ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels shock ice ice snow angels ice ice ice snow live forever ice ice snow angels ice ice snow angels shock ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice angels ice shock miasma ice ice snow angels ice ice snow REST IN PEACE ISAIAH ice snow storms angels ice ice.
St. Jeremiah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice shock shock ice ice snow wells, jails, scrolls burned, ice snow angels ice ice snow angels ice ice no Zedekiah but God ice ice snow angels Lamentations ice ice snow angels ice ice order fuck rape fuck murder kingdoms fight each other, others, ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow Babylon-comes ice angels ice ice snow false prophets say "Win!" true prophet no, smack, jail, true dream, ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice gold calves, gold made bronze ice ice snow angels ice ice coups ice ice snow ice angels ice ice snow angels ice ice Babylon-comes ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice.
St. Jonah - Ice snow angels ice ice snow snow shock ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes ice snow angels ice ice snow angels ice ice rainbow horses, Joshua in rags, fires, idolatry, sin, vices, no God, no love, tragedies, ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice snow snow angels ice ice Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes.
St. Malachi - Ice snow storms fish ice storms Nineveh ice ice snow ice ice snow storms angels shock ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels Hosea Gomer ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice shock ice ice shock ice ice angels ice ice Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes ice angels ice ice snow tragedies constant war, pestilence ice angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice.
St. Hezekiah - Fire fall fire fly ice snow angels ice ice snow angels widows oil food ravens angels food earthquakes fires whispers ice chariots ice ice snow angels ice ice Elijah Elisha ice ice snow angels bears widows oil ice ice snow storms angels resurrections Nama the Syrian ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice fire fire ice shock ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes arrows windows floors ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow show Nebuchchadnezzar all ice ice snow angels in the Assyrian camp 185,000 ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice pestielence ice ice snow snow angels ice ice.
St. Daniel - Ice angels ice ice snow Lamentations Babylon-comes ice snow Babylon's here ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice angels pregnant women fucking slain, children passing away of hunger, building inflamed to flames of fire ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice priests prophets drunk windows broken pestilence, plague, famine, war, diluted wine, bread only sold, ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Zedekiah kids taken eye out chains nose hooks Nebuchadnezzar ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice Israel then Judah empty replaced abandoned hated mean rude impolite hated despised Babylon the courts of Babylon Daniel Hananiah Azariah Mishael ice snow angels ice ice statues furnaces ice ice snow snow angels ice ice trees utter madness lions's dens ice ice snow dreams so mad Daniel too disturbed to leave bed time, times, half a time, 2,300 days ice ice ice snow angels ice ice Newton ice ice stars no burn REST IN PEACE DANIEL ice ice God angels fire under thrones angels angels.
St. Ezekiel - Ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice shock Esther Mordecai no Haman Mordecai won't pray to Haman so he plots to kill all Jews ice ice snow snow angels ice ice Haman leading Mordecai on horse jewels ice bling ice snow angels ice ice humiliation, humility, fucking humble, golden scepters fucking ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice storms angels ice ice shattered God bless Xerxes ice ice snow angels ice ice Purim Mordecai exulted Oholah Oholibah ice ice snow snow angels ice ice snow sides food cows Israel more Judah ice ice snow snow angels ice ice water feet ankles shins knees hips breasts turbans swim ice ice snow snow 2nd temple ice ice snow snow.
St. Ezra - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow shock ice ice Artaxerxes ice ice snow snow angels Israelites marry Moabites, Ezra like "noooooooooooooooooooooooooooo" ice snow angels ice ice angels ice ice snow snow he beats em up pulls their beards they say "sorry" ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice Samaritans ice ice bruises from friends working in fields come God, this is the genealogy of God, son of David, Abraham ice ice snow storms angels ice ice silence then baptisms Jordan temptations deserts water wine ice angels transfigurations ice ice snow snow angels ice ice snow REST IN PEACE JOHN THE BAPTIST passions ice ice snow angels John 3:16. Act acts.
St. Paul - Ice snow angels ice ice snow shock ice ice snow snow Pentecost ice ice snow snow angels ice ice snow snow orders ice ice snow snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice tongues languages fire ice ice snow angels ice ice snow angels freeing saints ice storms angels ice ice snow storms angels earthquakes ice ice snow snow REST IN PEACE STEPHEN ice ice angels ice ice Philip taken ice ice snow angels ice ice shadows napkins heal ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow miracles Rome, Corinth, Galatia, Ephesia, Philippi, Colossae, Thessolonica ice ice snow snow angels ice ice ice shipwrecks ice ice miracles """Remember our chains""" ice ice snow snow REST IN PEACE 12, PAUL ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice storms angels ice ice " Quintus ice ice snow snow angels ice ice Apology ice ice snow snow angels ice ice snow snow early persecutions colliseums martyrdoms ice ice.
Tertullian - Ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels Catholics Protestants ice ice snow 2 kingdoms ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice meat coliseums ice Lucy no move no fire, Cecilia no water, Sebastian no arrows, Lumena, no whips nor anchors, nor arrows, Agnes, no animals, Margaret, no dragons nor fire nor water, Catherine, no wheels, ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow snow Agatha no tortures, ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow for God stopped it miracles ice ice snow snow angels ice ice snow angels pagan parades ice ice Hippo Monica ice ice Ambrose Jerome Gregory ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow.
St. Augustine - City of God ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice a virgin trades clothes with a man to escape but fucking sadly they're both caught or like ice angels ice ice snow angels virgins drowning to cave their fucking virginities, Christians, unburied, Christians hated, the exultation of the Holy Roman Empire ice ice snow eucharists ice ice snow angels ice ice masses cathedrals candelabras ice ice pews organs pianos ice ice snow stained-glass ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow Joan saved France, Teresa, Ignatius, Bonaventure, Siena, Genoa, Bologna, Agreda, a Kempis, da Vinci, ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice Michangelo, Raphael, Donatello, ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angel ice ice angels ice ice.
Peter Waldo - Like ice mirrors ice snow celestial hot water friends ice storms angels Pampeluna ice snow storms angels Anne Joachim ice snow angels ice candles ice ice fiery love ice ice snow 7 Spiritual Weapons ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels chained stars don't change ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels paint clay ice ice frescoes ice ice agree to disagree Vaudois ice ice storms angels mountains candles bibles ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms ice storms angels ice pikes, stakes, racks, GOATS, ice angels snow storms angels ice ice snow snow Wycliffe's first English Bible, Huss bravely burned Jerome as well ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice Luther's 95 theses, Calvin, Zwingli, Oecolampadius, Knox, Tyndale, Spurgeon, Baxter, ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
Spurgeon - Ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow Penn Payton Stirredge ice ice snow angels ice ice snow destiny, Switzerland, crusades, Scotland, meanies burning Bibles, but fucking replace by nicer ones ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice Lacunza Wolff ice ice snow Miller ice ice letters ice ice shops burned ice ice snow angels no cross so no crown ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice.
Ellen - Lisbon, Leonid, Dark Day, ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice protests ice ice snow angels ice ice snow angels ice SDAs ice ice snow angels ice ice reformations ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow world protests ice ice snow angels ice ice world protests worlds protests worlds protests worlds protests worlds protests ice ice snow angels ice ice snow revolutions ice ice snow blood ice ice snow angels ice ice God bless Emmerich ice storms stigmata visions ice ice angels ice ice Ryle Pink Torrey Niebuhr ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow JN Joseph James ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice REST IN PEACE HANNAH MORE more.
Hannah More - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice sparks ice shocks sparks embers ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow dark worlds protest worlds protest worlds protest worlds protests SDAs ice ice great disappointments ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice angels ice ice snow angels ice ice worlds protests northern kingdoms, southern kingdoms, blood solstice martinis olives ice storms angels ice ice.
Niebuhr - Ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow sparks ice ice sparks ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice sparks ice ice angels ice ice worlds protests worlds protests Admonition Against Astrology private secrets, Waldensians, churches, ice ice roaring 20s, great depressions, world wars ice ice God bless Anne Frank ice ice angels ice ice snow snow Goodwyn ice ice Charnock ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow trouble manna miracles 144,000 candelabras, seals, silence, 1 on land or like on water, ice angels ice ice snow wormwood Attila Hun, ice angels ice ice snow snow angels sundresses, moonboots, filigree encrusted luminaries like diadems or like diamonds or like lodestone adamant of the sycamore foot hill fig trees ice ice angels ice ice ice snow snow angels ice ice hell ice ice dragons Michael beasts ⅓ of stars fall ice ice snow angels buy sell trouble salvation, maranatha, ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice, 1,000 yr, ice ice snow snow panoramics, riven, brimstone, middle Jupiters drunk ice ice snow snow angels ice ice no pain nor suffering nor languish nor anguish nor anger nor wrath nor hatred nor pain nor arrogance nor arrogance nor arrogance ice angels ice ice.
St. John - Like ice storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms new heavens or like new earths or like ice snow storms angels ice ice snow snow angels wings plumes gold or like silver or like clusters or like jump rivers or like ice ice proportions or like no sun nor moon but God no oceans but God ice snow angels ice ice snow angels ice ice undying flowers plucked flying babes ice ice snow snow babyhood ice angels ice ice angels ice angels ice ice snow death ice ice death blood ice ice snow angels ice ice kings or like queens or like servants or like Job or like Moses or like God or like ice angels ice ice snow angels way truth fucking life love ice snow angels faith fucking hope ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice better worlds dark world Satan's world not God's plan love love.
St. Jesus - """For God so loved the world that He gaveth, His oneth, or like onlyeth, Soneth, that whosoever believeth in Him, shall notteth die, but haveth lifeth eternaleth or like forevereth or like be immortal or like God bless fucking yoooooooooo!!!""""""""" """"Place us like seals on your hearts or like seals on your arms, for love's strong like death, its envy, unyielding like graves, it burns like blazing fires or like mighty flames. Many waters can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned... Come away our beloved or be like gazelles or like young stags on spice-laden mountains.""""" ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice.
St. Job - Like ice snow angels ice ice snow angels persimmons grass ice ice snow angels ice ice snow persimmons love apples ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow kissing home theaters The One Beverly Hills ice ice snow love angels ice ice snow apples raisins ice ice snow angels ice ice persimmons ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow love apples grapes oranges orange juice reekfish ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice apples ice ice love ice ice snow dogs swimming or like hot bubble baths rubber ducks ice hot springs towels on snouts ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow fetch belly rubs ice ice discipline ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice snow angels ice ice dogs sleep butterflies sleep ice angels ice ice snow persimmons tangerines ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow walls silver towers door enclosed panels cedar ice ice snow snow angels ice ice snow apples ice ice rugged fucking hills ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow apples mounds or like wheat or like circles or like lilies or like ice fucking children pawrents ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice apple sauce or like apple juice or like hair or like perfume or like sleep or like dreams or like black black black black black black black black or like utter black or like fucking black black black white white white or like utter white or like fucking white white white white white white white white white white white white white white white what's that say?
The end - the end.

Song of NostalgiaWhere stories live. Discover now