He - Like ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
She - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Princess Mononoke angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards tsunamis angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow """While the king was at his table, my perfume spread its fragrance. My beloved is to me a sachet of myrrh resting between my breasts. My beloved is to me a cluster of henna blossoms from the vineyards of En Gedi.""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow.
Ellen - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice tsunamis angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice Great Bay Snowhead Woodfall Stone Tower angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow waterfalls beavers empty bottles heart pieces angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow Goron races angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow snow snow snow """"""""""""""The great Provider for man and beast opens His hand and supplies all His creatures. The birds of the air are not beneath His notice. He does not drop the food into their bills, but He makes provision for their needs. They must gather the grains He has scattered for them. They must prepare the material for their little nests. They must feed their young. They go forth singing to their labor, for "your heavenly Father feedeth them." And "are ye not much better than they?" Are not you, as intelligent, spiritual worshipers, of more value than the birds of the air? Will not the Author of our being, the Preserver of our life, the One who formed us in His own divine image, provide for our necessities if we but trust in Him? Christ pointed His disciples to the flowers of the field, growing in rich profusion and glowing in the simple beauty which the heavenly Father had given them, as an expression of His love to man. He said, "Consider the lilies of the field, how they grow." The beauty and simplicity of these natural flowers far outrival the splendor of Solomon. The most gorgeous attire produced by the skill of art cannot bear comparison with the natural grace and radiant beauty of the flowers of God's creation.""""""""""" angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow zap moons angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
KSI - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow """"A lot of people think being at the top means you have to be the best at a certain game. You don't. It's more about personality."""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
Brendon Urie - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow """"""""So let me save you Hold this rope and I'll pull you in 'Cause I am an anchor Save her or feel it sinking in Let me save you, hold this rope (This is only the greatest story ever told) I am an anchor, sinking her (With lightning in my head to be brought to the world) I may never sleep tonight As long as you're still burning bright If I could trade mistakes for sheep Count me away before you sleep I'll stay awake 'til I trade my mistakes Or they fade away""""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Patrick Stump - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow phoenixes angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow """""""""""""""Some legends are told Some turn to dust or to gold But you will remember me Remember me for centuries And just one mistake Is all it will take We'll go down in history Remember me for centuries (Hey yeah, oh hey, hey yeah) Remember me for centuries""""""""""" angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. Augustine - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice blizzards storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow """"The soul is neither earth, nor water, nor air, nor fire, of which four bodies, called the four elements, we see that this world is composed. And if the soul is not a body, how should God, its Creator, be a body? Let all those philosophers, then, give place, as we have said, to the Platonists, and those also who have been ashamed to say that God is a body, but yet have thought that our souls are of the same nature as God. They have not been staggered by the great changeableness of the soul,—an attribute which it would be impious to ascribe to the divine nature,—but they say it is the body which changes the soul, for in itself it is unchangeable. As well might they say, "Flesh is wounded by some body, for in itself it is invulnerable." In a word, that which is unchangeable can be changed by nothing, so that that which can be changed by the body cannot properly be said to be immutable.""""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow.
Luther - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow """"The true treasure of the church is the most holy gospel of the glory and grace of God. But this treasure is naturally most odious, for it males the first to be last. [Matthew 20:16] On the other hand, the treasure of indulgences is naturally most acceptable for it makes the last to be first. Therefore the treasures of the gospel are nets with which one formerly fished for men of wealth."""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels upside down wind right side up souls airs angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
Calvin - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ices zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ices snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow """that this is done by a continual order even as the stars are there unto prepared no but contrary wise when God doth dry up the red sea and the river jordan although he did vouch safe to use the wind proper to do it with all yet it was not said that the wind was stirred by any aspect of the stars but that god did raise it up at that present although i will willingly agree with them in this point that when it pleaseth him he doth apply the nature and property of the stars to his service only i say this that neither famines pestilences or wars come at any time by the disposition of the stars if it be not because God would declare his wrath upon mankind and contrary wise that the abundance of good health and peace do not proceed from the influence of the stars but from the blessing of God whether it be to extort or bring us to repentance by such gentleness or that he will cause us to feel his love when we obey his justice but let us conclude until these our counterfeit astrologians have showed that the stars either make us to serve god or do stir us up to be rebels and to resist him that they are neither causes of the good nor of the evil which come unto us for everyone may see that the one followeth of the other if i would gather all the examples which do agree with this matter the book should have none end and yet for all that there is none which may not
easily of himself mark them and find them out wherefore let us learn to stay ourselves
on the promises and threatenings of god which seeing they nothing depend of the situation of the stars."""" angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice plumes feathers Spirited Away Princess Mononoke angels ice ice snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
Pete Wentz - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow """""So long live the car crash hearts Cry on the couch, all the poets come to life Fix me in 45 So long live the car crash hearts Cry on the couch, all the poets come to life Fix me in 45."""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow.
Tertullian - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice blizzards angels ice ice snow angels ice ice snow storms upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow snow snow snow """So then, as we are stretching forth our hands to God, let your claws dig into us, your crosses suspend us, your fires burn us, your swords decapitate us, your wild beasts spring upon us : the very posture of a praying Christian is ready prepared for every kind of punishment. Pursue your course, excellent governors, and crush out the soul praying to God on the emperor's behalf. The prayer will only be criminal in the case where it is addressed to the True God, and is coupled with devotion to Him."""" angels ice ice snow snow snow snow snow angels ice zap upside down right side up angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice Niagara angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow avalanches blizzards angels ice ice snow snow upside down right side up angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
Miller - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice angels ice ice angels ice angels ice snow snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice green zap red zap blue zap fruit zap angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice humiliation, humility, humble fucking ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow green zap snow angels ice blue zap angels ice ice snow storms angels ice ie snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow """"""""""""""""""""""""I will now give some of the evidences concerning the glorious reign which must follow his coming. The earth, being cleansed by fire, will, like the phœnix, be revived from its own ashes. The destruction of the wicked, the end of death, sin banished, it will lighten the world of a load of crime which has made it reel to and fro like a drunkard; the internal fires will have spent their force on all combustible matter, and have gone out; volcanoes will cease; earthquakes, tornadoes, and whirlwinds can no more be experienced or needed, for the cause is gone; the earth or the heavens can no more be shaken, "that those things that cannot be shaken may remain. Wherefore we receiving a kingdom which cannot be moved, let us have grace, whereby we may serve God acceptably, with reverence and godly fear; for our God is a consuming fire," Heb. xii.""""""""""" angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice volcanoes blizzards frozen lava wet fire angels ice ice zap clouds angels ice ice snow storms angels bubble ice angels ice bubble fire angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow snow snow snow snow snow.
St. Jesus - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice interior castles Vaudois angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice bubble angels ice ice snow storms angels ice ice carbon magnetite angels ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice frozen lava wet fire frozen lava wet fire frozen lava wet fire zap water angels ice ice snow angels ice ice dancing moving fire angels ice ice portal angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow dig dig fetch frisbees stick angels ice ice dig dig sticks big sticks arcanines huge sticks angels snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Cliffords trees angels ice ice snow tails wagging angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow.
St. Job - Like ice ice snow storms angels ice ice wet fire frozen lava wet fire angels ice ice snow storms angels Vaudois angels ice ice angels ice ice snow storms wet fire angels ice ice snow snow angels ice ice helixes dragons ice ice snow storms ouroboroses angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels zap upside down unicorns angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow avalanches blizzards angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow fetch bows tuxes pools goggles underwater bones bones in holes bibles in holes angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice FUCK BABYLON OF APOCALYPSE angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow snow snow snow dig dig flowers Zelda gold bugs angels ice ice St Agatha, Agatha's castle Twilight Princess angels Epona riding Ephona backflipping off Epona angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice dig dig dig dig dig dig angels ice ice hot dog bath bubbles rubber ducks angels ice ice hot human baths bath bombs angels ice ice dogs after hot baths covered in hot water hot towels hot ait fluff pjs tucked in InuYasha ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice love angels ice ice kissing cuddling love apples raisins angels ice ice snow storms angels ice ice nuts angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow tangerine mounds wheats lilies circles zap upside down right side up angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice tangerines angels oranges oranges cold oranges orange juice grapes persimmons grass strawberries dragonfruits angels ice ice snow snow snow blackberries apples blueberries angels ice ice snow snow angels ice ice snow stampedes rapidashes ponytas rhydons rhyhorns angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow spice rugged fucking hills grass gold bowls angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow sleep dream black white black white black white black white night stars pianos dalmations ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow ink ink ink ink ink ink ink ink ink ink ink ink ink ink angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow snow.
What's that say?
The end - the end.