Song of Lava

2 0 0
                                    

He - Ice angels ice snow angels ice ice snow oranges ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels oranges orange juice ice angels ice angels snow angels ice ice snow angels ice ice snow God alone or like heaven alone or like ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels angels ice ice snow angels ice ice snow shock sparks ice ice snow wars ice ice snow swords angels ice ice snow wars weeks ice ice snow angels ice ice snow ice fucking oranges ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice orange juice ice ice snow angels ice ice.
She - Like ice snow angels ice ice snow angels wars ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow stars luminaries ice ice snow angels ice ice wars dragons wars wars ice ice snow angels stars sparks lava ice ice snow oranges ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow stars angels ice ice snow stars ice snow angels oranges ice ice snow stampedes rhydons, rhyhorns, rapidashes, ponytas, ice ice angels ice ice snow angels wars, wars ice ice angels ice ice snow storms angels oranges orange juice, apples ice ice snow angels ice ice.
St. Enoch - Ice angels ice wars angels ice ice snow swords angels ice ice cry ice angels ice snow storms angels niceless oranges ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice Ice Age, squirrels, nuts, ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice orange juice oranges, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice wars, fight, narcissism, ice ice angels ice ice angels fall ice ice snow angels ⅓ meteors ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice leaves leaving oaks ice ice snow angels ice ice snow angels night light air water earth plants space birds fish dogs Adam Eve sabbath ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ie snow angels angels.
St. Moses - Ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels shock neon neon ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow shock ice sparks ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow ice angels Eden ice ice snow angels ice ice snow angels ice angels snow shock avalanches lava ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow REST IN PEACE ABEL ice ice angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
St. Adam - Ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow floods, portals, ice ice angels ice ice under glass floors ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow marionette stars bounce like rubber ice angel stars ice snow upside down angel ice snow mountains ice ice snow angels ice ice 3,000 ells ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow giants, giant,s giants, giants, giants giants, giants, ice ice snow ice ice angels ice ice snow Abraham, Isaac, Jacob, 12 ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice shock ice muzzles ice snow angels ice St. Job oranges, orange juice, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
St. Eve - Like ice snow angels ice ice snow angels ice shock sparks ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow floods, babels, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels snows angels abundance famine ice ice snow angels ice ice papyrus manna fire ice angels ice ice snow angels ice ice snow cloud pillars ice ice snow angels ice Sinai ice angels ice ice snow angels ice arms up like crosses ice ice snow Phinehas spears ice ice snow angels snakes on crosses ice ice gold calves ice ice snow angels Sinai inflamed to fiery fire ice ice angels ice ice tablets ice ice snow angels blizzards avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
St. Aaron - Ice ice snow angels ice ice snow wood cleaning water staffs pouring rocks ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow Korah's rebellion, budding staff, just Aaron's, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels angels plagues snow bushing burning but not burning up ice ice angels ice angels ice ice plagues, red seas parting, Passover, ice ice angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice storms ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice oranges, orange juice, love, ice ice blueberries, apples, ice love, love, cry ice angels ice snow snow.
St. Miriam - Ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels princes ice ice Egypt ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow Zipporah Jethro angels ice ice snow angels ice ice snow storms God bless Sts. Amram and Jochebed our parents! Ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow talking donkeys ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice oranges ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow Nebo Eden ice panoramics ice ice resurrections ice angels ice ice angels ice snow snow angels ice shock sparks ice ice angels ice ice GOATs ice ice.
St. Joshua - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms Jordans riven ice ice snow angels ice ice snow storms angels walls falls ice ice snow holy ground Jesus ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice sun still angels ice ice snow storms angels orange juice, freshly squeezed orange juice, orange juice, ice angels ice ice snow angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice, God bless Rahab, Salmon, Himself, ice ice angels ice snow sparks ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice division ice ice snow angels REST IN PEACE JOSHUA ice angels ice ice.
St. Boaz - God bless St. Ruth! Ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms walking other people's dogs angels ice ice snow storms angels ice ice angels shock sparks other people walking our dogs ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice shock ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels tent pegs, fat kings, fleece, more death than life, angels burning sacrifices, fucking amazing strength, ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice make-up, perfume, ice angels ice ice snow storms angels ice dogs in baths ice ice snow angels ice ice marriage ice ice snow storms ice ice.
St. Samuel - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms God bless Hannah ice ice angels nazarites ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels orange juice, love ice ice snow storms angels ice ice snow reekfish ice ice snow angels ice ice snow angels bruised oranges ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice slain gazelles ice ice angels David Goliath cut cloths, sleeping spears ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. David - Psalms ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow shock sparks ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice cursed Amnon blessed Tamar ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice coups ice ice hair hangers ice angels ice snow storms angels Psalms, Psalms, Psalms, Psalms ice ice snow angels ice shock ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms storms.
St. Solomon - Wisdom ice death ice meaningless ice snow angels ice ice snow storms angels wisdoms ice death meaningless, ice angels ice ice storms God bless Agur, Ithiel, Lemuel, his mom, ice storms angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice, ice angels ice ice snow storms angels ice shock sparks ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice REST IN PEACE DAVID ice angels Adonijah intends to steal throne, David stops him with Solomon, ice ice angels ice ice snow biggest sacrifice ever, wisest, richest, reservoirs to water flourishing fruit trees, ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms, angels ice ice suspicion, advice, ice angels ice ice snow snow.
St. Elijah - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow REST IN PEACE SOLOMON Rehoboam, Jeroboam ice ice angels ice ice snow angels gold to bronze, gold calves, ice angels ice snow storms countries fight each other, others, ice ice snow angels ice ice snow annals, annals, annals, annals, annals, annals, annals, annals ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice oranges, orange juice, love, laughter, ice ice snow, perfume, ice ice.
St. Elisha - Ice snow storms angels ice fire falls drink the altar ice snow angels ice ice snow ashes ashes tephras ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow ravens, angels, GOD BLESS ELIJAH, ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels widows, food, oil, resurrections, Nama the Syrian cured leprosy, ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms bears arrows windows, floors, ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice ax head floats, ice ice snow bones touch bones, resurrect, ice ice angels ice ice snow angels ice ice.
St. Isaiah - Ice angels Mahanaim, Ephraim, Mannasah, Judah, ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow swords plagues ice ice snow angels St. Isaiah nude 3 yr FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice ice snow storms real time ice ice snow angels ice ice snow upraised for us ice ice snow angels ice ice snow Jerusalem, Jericho, Bethlehem, ice ice, Tyre, Sidon, ice ice snow angels ice ice snow not just John 3:16 ice ice snow angels ice ice islands lonely islands ice ice snow angels ice ice snow shock ice storms sparks ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow REST IN PEACE ISAIAH ice angels angels.
St. Jeremiah - Ice angels ice ice snow storms Zedekiah brutalizing Jeremiah, throw him in well, then jail, burns his scroll, ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice fire chest don't flee to Egypt ice ice snow angels ice ice love, angels apples eaten ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow orange juice, ice angels ice ice snow storms angels ice ice City of God ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Jonah - Ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms 1k yr per page ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels shock ice snow storms angels ice ice snow Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes ice angels ice ice ice snow angels ice ice shock sparks lava ice ice phoenixes charizards ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Joshua in dirty rags, rainbow horses, Hosea marries Gohmer calls kids God's callings, helps wife and kids so calls them God's callings, ice ice snow snow angels ice ice snow snow.
St. Malachi - Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes Babylon-comes ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow lava sparks embers magma ice ice snow angels ice ice snow snow Lamentations, pregnant women fucking pass away, kids as well, hunger, famine, priests prophets drunk, Zion falls, Zion falls, Zion falls, Zion falls, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice, all's inflamed to fiery fire ice angels ice ice snow angels angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Israel first then Judah, 185,00 Assyrians, coups ice ice snow angels castles, night, blood, crowns stolen ice ice on new heads ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice.
St Mordecai - God bless Esther! Ice ice snow angels ice ice snow angels ice shock ice snow storms angels ice neon neon ice ice niceless neatless ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice neon ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow we don't pray to Haman, Haman leads Mordecai on horse covered in ice, bling, rings, crowns fucking metaphors ice ice snow angels ice ice snow angels snow shock ice storms neon ice neon ice ice angels ice ice Xerxes fucking spares Esther's life, gold scepters Purim ice ice furnaces, statues, trees, lions's dens, hands in air, ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Daniel - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms time, times, half a time, 490 days, 2,300 days ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice REST IN PEACE ST. DANIEL ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms St. Ezekiel, Oholah, Oholibah ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking love songs guitars preaching no listening, but deaf ice snow storms angels ice ice snow storms feet, ankles, shins, knees, hips, navels, breasts, turbans swim ice ice snow snow 2nd temple ice ice snow storms angels ice ice Ezra, Nehemiah, ice ice Israelites men marry Moabites, Ezra beats 'em up for it was in torah not to for they didn't help them, ice ice snow angels beard pulling, sorries ice ice snow Artaxerxes ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice shock ice ice snow angels ice ice snow bruises from friends, field work, ice ice snow, silence, baptisms ice ice snow angels come God, this is God's geneology, Son of David, Son of Abraham, ice ice snow angels ice ice.
St. Jesus - Ice snow angels ice shock ice snow snow ice ice angels ice ice snow Christmas ice ice snow angels REST IN PEACE JOHN THE BAPTIST ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice snow storms angels ice ice snow ice snow storms angels ice shock ice snow snow snow ice ice snow ice ice snow angels ice ice snow shock ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow passion Easter ice ice Marys, ice 12 ice ice angels ice ice snow snow angels angels.
St. Paul - Ice snow storms angels 40 days ascension, Pentecost, giant tongues on heads or like fire ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow ice ice angels ice ice Philip taken ice angels ice ice snow angels telling us to meet Peter Ananias Saphira ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice John Peter freed, Peter freed again, shadows, napkins heal, lame walk, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow resurrections ice ice snow FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice snow angels ice ice snow evangelism ice angels ice ice snow angels ice ice snow miracles ice ice snow snow angels ice ice snow fucking Peter, his brother Andrew; James son of Zebedee, and his brother John; Philip, Bartholomew; Thomas, Matthew the tax collector; James son of Alphaeus, Thaddaeus; Simon the Zealot and Matthias who replaced Judas Iscariot, who betrayed Him: ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
Tertullian - Ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms Sts. Lucy, Cecilia, Valerian, Tibertius, Maximus, Agatha, Sebastian, Lumena, Agnes, Maragaret, Catherine, ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow countless saints or like martyrs ice ice snow angels ice ice snow no move, no baths, ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms ice angels ice neon neon ice ice snow angels ice snow storms orange juice snow snow angels ice ice snow snow, St. Peter, arrows, anchors, hair, dragons, torture wheels ice snow angels ice ice snow coliseum ice ice snow angels ice ice.
St. Augustine - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow plume plumage plumage ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice shock ice snow ice ice angels ice ice snow storms pagan parades, the man and woman who traded clothes to save her virginity who were sadly caught and fucking martyred, ice ice snow angels ice ice snow beings who self-destructed by God's command like St. Augustine said it's not good but if God says "yes" there ya go ice ice virgins who self-destructed in rivers to stay virgins, ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow fucking self-destruct here means suicide we just intended or like purposed to be sensitive ice ice, being killed themselves or self-destructed other kinds of ways too but it'd beyond our intentions or like purpose to list for they're too grusome, keep their memories alive. St. Cyprian, Paulus, St. Anthony, centaurs ice ice.
St. Bonaventure - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow Sts. Fieschi, Benincasa, Vigri, Coronel, Bridgette, Ignatius, Alphonsus, ice angels ice ice snow angels ice ice Joan saved France, ice ice snow angels fiery love, forests, candles, 7 spiritual weapons, Anne Joachim, loopholes, Pampeluna, ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice a Kempis Galileo Mozart Bach da Vinci, Michelangelo, Raphael, Donatello, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice paint frescoes ice ice snow angels ice ice snow storms 2 kingdoms might not be 1k per page ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ie snow storms angels ice ice.
Newton - Like ice snow storms angels ice ice agree to disagree Vaudois ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels dogs helping ice ice snow mountains ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow Wycliffe, Huss, Jerome, Luther, Calvin Zwingli, Melancthon, ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow protests or like princes or like ice ice snow angels ice ice first English Bibles 1 yr apart inflamed to fiery fires ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels singing for food or like drink for poor ice storms angels Admonition Against Astrology ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow more or less 1k per page regardless so ice ice snow angels ice ice snow want prayers from nice or like nor mean ice ice snow angels flee to South America, meanies burn bibles but nicies replace them nicelier ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
Penn - Wolff, Miller, Ellen, Payton, Stirridge, JN, James, Joseph ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice shock ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice zodiacal ice ice snow storms angels ice ice snow storms fucking metaphors ice ice letters ice ice Bethesda ice ice snow storms angels ice ice shops burned Elizabeth petting dogs ice ice snow storms angels ice ice shrewdness ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms masses, eucharists, catechisms, cathedrals, communions, ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
Emmerich - Ice angels ice storms angels ice ice snow storms angels ice storms ice storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels stigmatas, blood flowing, ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms, miracles ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow storms The Bible like revelation or like revolution or like ice snow storms or like France or like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms world wars Hitler's conquest ice ice snow storms Germany was actually fucking winning until Pearl Harbor ice ice snow tragedies ice ice snow snow """those who can't learn from history are doomed to repeat."""""" ice angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Job - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms fucking unutterable, unspeakable tragedies ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice trouble ice ice snow storms angels ice ice snow storms manna miracles 144,000 candelabras ice ice snow storms angels wormwood, Attila Hun ice snow storms Lisbon, Leonid, Dark Day ice sundresses, moonboots, 12 star diadems ice ice snow storms angels dragons ice ice Michael ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels plagues in states not all ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels.
Intermission: Where St. Job is Found - Like ice snow storms angels ice ice snow storms God alone, heaven alone, angels, fall, Eden, fall, flood, Babel, 3 families, 12, 40 years, judges, David, Solomon, Kings, Exile, Desire, Acts, Early Church, Catholics, Protests, Industrial Revolution, World Wars, Modernity, Trouble, Rapture, ice ice snow storms angels ice ice snow storms. It's common to say St. Job didn't happen for it's such a tragic, hard to believe story, but it's not impossible. We must picture St. Job just like us someone who was strong and honestly, St. Job must be on the right if the least but still good are on the left, an idea we've not heard said until we knew honestly. So that's the point of this intermission, St. Job must be one of the greatest beings ever, again something we haven't heard said 'til we said it, ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice, St. Job pray for us, for strength, patience, faith, focus, no arrogance, no hatred, no pain no suffering, for money... fuck it man! Ice angels ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice.
St. Jesus of the Godhead - Ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels new heaven, earth ice ice snow snow angels ice ice we bow to no one but God """"The grace of the Lord Jesus be with God's people. Amen.""""" ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow. """"For God so loved the world, He gave His one and only Son whosoever believeth Him, shallleth notteth dieth, butteth haveth eternaleth lifeth."""""""""" ice angle ice ice snow storms angels ice ice snow storms no pain nor crying nor pain nor pain nor grief nor hatred neither pain nor pain nor grief nor pain nor pain nor hatred nor pain nor pain nor pain nor pain nor pain nor pain ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
PS - Ice snow storms angels ice snow shock home theaters The One Beverly Hills mansion ice snow storms angels ice ice snow storms oranges ice snow storms orange juice or like ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow dogs in yards dogs in moats, hot baths, bubbles, bibles, rubber ducks, ice snow storms angels ice storms pups, pawrents, Paper Mario, Twink balconies tetsusaigas sacred arrows fucking hookshots CRTs controllers pikachus milotics ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms paratroopas ice ice snow clothes joy ice snow storms angels ice ice snow storms angels oranges, orange juice, orange juice, juicy oranges ice ice snow storms? Meaningless, meaningless, utterly meaningless! All's meaningless! Ice snow storms angels dogs tucked in PJs ice snow storms angels ice ice snow storms dogs watching Bleach ice snow storms dogs sleep butterflies fed, sleep ice ice snow storms angels oranges ice ice snow storms oranges orange juice grapes persimmons mounds or like wheat or like circles or like lilies, apples, raisins, grass, oranges, oranges, orange juice, ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow oranges, orange cakes, orange pies, orange candy, orange air heads, orange lollipops, orange snowmen rent asunder ice snow storms angels ice ice snow storms oranges ice ice snow snow ice ice snow snow. Solstice or like blood or like martinis or like olives or like Shiphrah or like Puah or like ice snow storms or like purple or like gaming or like ice snow storms or like angels ice like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow apple juice or like apple sauce or like sleep or like dreams or like black black or like utter black or like fucking black black black black black black black black black black black black black or like utter white or like white fucking white white white white white white white white white white white white white Nuvole Bianche white clouds white white white white white white white white what's that say?
The end - the end.

Song of NostalgiaWhere stories live. Discover now