With uraraka
🔪(Toga)- merhabalar uraraka-san? Ben toga^^
💮(Uraraka)-merhabalar toga hanım. Ne yapmak istersiniz?
🔪(Toga)- neler var?
💮(Uraraka)- el var veya alet var. Hatta şurada farklı seylerimiz var.
🔪(Toga)- onlardan yapsak?
💮(Uraraka)- tamam. Siz şuraya rahat ediceginiz şekilde uzanın, oturun bende getireyim.
Toga hanım otururken bende malzemelerin yanına gittim. Malzemenin ucunu yaktım ve ışıkları değistirdim.
Daha sonra yüzü için olan malzemeleri aldım.
Onun yanına koyduktan sonra da makineyi aldım ve yüzüne buhar ufletmeye başladım.
.
.🔪(Toga)- yüzümde gerçekten güzel bir his var.
💮(Uraraka)-bu iyi bir şey. Şimdi yüzünüze kremler surecegim. Soğuk gelebilir.
🔪(Toga)- tamamm
Kremi açtım ve elime aldım. Yüzünün belli yerlerine kremi sürdüm ve ellerim ile yaydim.
💮(Uraraka)- iyi hissediyor musunuz?
🔪(Toga)- evet
💮(Uraraka)- o zaman şimdi ki daha da iyi hissettirir.
Yüzüne birkaç damla damlattim ve masaj yaparak yaymaya başladım.
💮(Uraraka)- evet.. şimdi de gözünüzü kapatın.
Gözlerini kapattıktan sonra elime göz için olan malzemeleri aldım. Gözüne nazikçe bıraktım.
💮(Uraraka)- Ağzınızı açmayın sakin. Ağzınız içinde uygalayacağım
Elime aldığım krem gibi kıvamı olan nemlendiriciyi dudaklarına sürdüm. Daha sonra da üstünü nemlenmesinde katkı sağlayacak bir diğer şey ile örttüm.
Ellerim ile kaşlarının ortasına sonra da alnının yanlarına masaj yaptım.
.
.
.
With brokoliAletle işimiz bitmişti.
🥦(İzuku)- alet ile işimiz bitti. İsterseniz el ile de devam edebilirim.
💥(Bakugo)- tamam dediğim gibi pek bir bilgim yok siz yapın her şeyi.
İlk önce gidip ellerime masaj için gerekli kremleri ve serumları sıktım.
Daha sonra üstüne çıktım. Ve masaj yaparak sürmeye başladım.
💥(Bakugo)- konsere gidicek misiniz?
🥦(İzuku)- anlamadım?
💥(Bakugo)- yarın konser varmış. Ona gidicek misiniz?
🥦(İzuku)- hah evet. Yani galiba.
💥(Bakugo)- galiba mi?
🥦(İzuku)- gitmek isterdim fakat bilet kaldı mı bilemiyorum. Galiba son bileti arkadaşım uraraka aldı.
💥( Bakugo)- benim biletimi alabilirsiniz.
O ne diyordu. Neden kendisine bileti veriyordu ki? O biletin fiyatından haberi var mıydı?!?
🥦(İzuku)- anlayamadım. Neden bunu yapıyorsunuz ki?
💥(Bakugo)- çünkü bana gerekmiyor
🥦(İzuku)- tamam yani siz öyle diyorsaniz ama bu çok pahalı değil mi
Bunu derken çalan alarm ile konuşmak için aldığını düşündüğüm nefesini anında geri verdi.
Kafasını kafaliktan çıkarttı ve vücudunu bana döndü.
💥(Bakugo)- bu benim alarmım. Çıkmam gerekiyor.
Üstünden nazikçe kalktım.
🥦(İzuku)- tabii.
Arkamı döndüm ve ellerimi sildim. Daha sonra ise alarmı kapattım . Yanına gidip ellerimle nazikçe kalanlari yaydim. Biraz daha yüzünde beklerse daha iyi olurdu.
🥦(İzuku)- yüzünüzü yıkamanıza gerek yok. Yüzünüz emecektir, isterseniz havuza da gir-
💥(Bakugo)- gerek yok. Gerçekten .
🥦(İzuku)- tamam öyle diyorsaniz.
O da kalktı ve telefonunu cebine koydu.
🥦(İzuku)- o zaman bir daha gelmenizi umuyorum^^
Bunu dedim ve gülümsedim. o da hafif gülümseyip çıktı.
Gerçekten iyi biriydi... Fakat işlemler yarıda kalmıştı ve bu benim en sevmediğim şeydi.
With 💥
Hiç gitmek istemiyordum. Çok rahattı. Uzun zamandan sonra çok rahat hissediyordum.
Hem yaptıkları çok rahatlatıyordu hemde kendisi..
Odadan çıktığımda toga ile göz göze geldim. İkimizde rahatlamıştık. Ve ikimizinde yoğun haftası başlamış bulunmaktaydı.
Yanıma geldi ve konuşmaya başladık. Ödeme yaptıktan sonra kapıda bekleyen siyah limuzine bindik.
💥(Bakugo)- ilk önce minayi al sonra da bizi eve götür
Y- tamam efendim
.
.
.
Eve gelmiştik. Ve bana da ilham gelmişti. Aklımda güzel bir müzik vardı. Onu gordugumden beri aklımda sözleri yaziyordum. Onu gordugumden beri aklımda çalan eşsiz melodiydi.Aklımda asla unutamayacağım gibi dolanan ve onu yakalamaya çalıştıkça daha da dolanan bir melodi.
Hemen unutmadan ritmi, melodiyi ve sözleri yazdım. Daha sonra da müziği yapmaya koyuldum. Yarın ki sürpriz şarkımı bulmuştum.
Düzenleme; 03/03/24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Massage Of Music ( BkDk& TgUr)
FanfictionKardeş ve aynı zamanda da ünlü olan katsuki ve toga dinlenmek için masaj salonuna giderler... Vıp odasında ki kendilerine özel(?) masajcılar ile hayatta akıllarına gelmiyecek bir şeyi hissetmislerdi. BU KİTAPTA; •ÖZGÜNLÜKSÜZ AU •BkDk vardır. •To...