Selam canikolarımm.
Nabersinuuzz
Vallaha çok sukılıyorum bu yüzden yeni bir fic mi yazsam diye düşündüm.
Ama ilk önce buraya yb lazım.Telefonun sesi ve flashı, aşağıdaki bağırışlar ve yorgun bir bedenle güne uyanmıştı küçük çoçuk. Yanındaki sıcaklık, yatağın -sola doğru- aşağıda olması kafasını karıştırıyordu. Ne oldu ne bitti bilmiyordu. Kalkmak için hareketlendiğinde belindeki ellerı fark etti. Ne sert tutuyordu ne de yumuşak. Ne ağırlığın veriyordu ne de çok hafifti.
Arkasını dönmek için azıcık daha hareket etti. Kendini olabildiğince küçülttü. DÖndüğünde gördüğü yüze baktı. Uyurken bile çatılıydı kaşları, sert gibi görünmüyor saçları, bırakmıyordu da belini.
Ama hem telefon hem de aşağıdaki seslerden dolayı kalkmak zorunda kalmıştı çilli çocuk. zar zor karşısındakini uyandırmadan ve rahatsızlık vermeden ayağa kalkan çocuk, ilk iş olarak lavaboya gitti. Kendisi ayılmadan bu gürültü çekilmezdi.
GÜzelcene kendine geldiğini düşündüğünde ilk işi camdan bakmak olmuştu.
Evinin önü insanlarla doluydu. Peki neden bu kadar insan buradaydı?
Aslında arkasındaki kişi sebebiydi. Çocuk ilk başta anlamasda eline telefonu alınca anlamıştı çoğu şeyi.
Aramalar kısmında gördüğü en üstte ura olmak üzere arkadaş ve yakın çevresi aramıştı. Telefonunda o kadar çok arama ve mesaj vardı ki artık telefonu kasıyordu. Yeni telefon mu alsam derdine dahi düşememişti çünkü yukarıdan gelen bildirimler bir türlü olan durumu anlamasına yardımcı olmuyordu.
Arkasından bir başka telefon daha çalınca ayağı kalktı. Sevdiği uyanmadan telefonu komidinin üstünden aldı. Onda da farklı bir görüntü yoktu. Hepsi arkadaşlarındandı. iki yer hariç. Müzik şirketi olduğunu düşündüğü bir yer ve sevdiği grubu her seferinde konuk eden bir program.
Endişelenmşti çilli oğlan ama aynı zamanda merakıda vardı. Ama duyucakları ve görecekleri onu ,dışarıdakini gördükten sonra, korkutuyordu.
Ve sevdiğinin telefonuna ondan habersiz bakmak da istemiyordu. En son olanlardan ve biten ilişkisinden sonra çekiniyordu.
İlk önce kendi telefonunu açtı. Mesajları ve aramaları umursamadı. Her zaman takip ettigi programdan , ki kendince en iyi haber ve magazin programıdır, gelen bildirime tıkladı. En yeni haberler hep orada olurdu diye düşündü çocuk, yani umdu.
En son ki haberde - ya da magazin - kendisinden bahsedildiğini görünce durdu. Okumaya başladı. Çünkü ne olduğunu çok merak ediyordu.
🟥Jpnmedia_trye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Massage Of Music ( BkDk& TgUr)
FanfictionKardeş ve aynı zamanda da ünlü olan katsuki ve toga dinlenmek için masaj salonuna giderler... Vıp odasında ki kendilerine özel(?) masajcılar ile hayatta akıllarına gelmiyecek bir şeyi hissetmislerdi. BU KİTAPTA; •ÖZGÜNLÜKSÜZ AU •BkDk vardır. •To...