10.bolum

84 16 10
                                    

Saate baktım. Animenin bitmesine 15 dakika vardı fakat bizim çıkmanıza da 15 dakika hatta daha az zaman vardı.

Hangisini yapmalıydı? Animeye devam edip geç gitmek? Hazırlanıp zamanında gitmek ve aklının orada kalması?

Hmm benim seçimim İKİSİDE

Tableti masaya görebileceğim bir hizada bıraktım. Yanda daha önce cikarttigim kıyafetleri aldım ve izlemeye devam ederek giyinmeye başladım.

Biraz geç olsa da en azından olmuştu.
Odadan çıktım ve kardeşimin 'mukemmel' odasına doğru gittim.

'tık tık tık'

3. Tıklamadan sonra kapıdan ' Az Bekle' sesi duyulmustu.

Ben ne yaptım? Beklemedim tabii ki de ...

Ben merdivenlerden aşağı inerken, arkadan kapı açılma sesi ve 'NEDEN BENİ BEKLEMEDİN LAN' diye bir bağırma sesi duymuştum. Ne diyebilirim ki? Bu her zaman oluyor.

En sonunda yanımda benden 'biraz' kısa ve iki yaş küçük olan kardeşimin kafası ve sinir bozucu sesiyle geldiğini anlamıştım.

Önümüzde olan siyah limuzine bindim ve  gideceğimiz yeri söyledim. Bir süre sonra  vardığınımızda limuzinden indik.

Limuzini tabii ki fark edilmemesi için biraz geriye uzun sakin bir sokağa park ettik ve oradan yürümeye başladık.
..
..
..

Vardigimizda kapının ,bizi görmesiyle, açılması bir olmuştu. Bildiğimiz yerlerden geçtik ve beklemeye başladık.

Daha sonra kapının acilma sesi geldi ve yerlerimizde kalktık. İlk önce masör daha sonra da masözü gormemizle yollarımızı ayırdık.

Masör kapının arkasına geçti ve beni içeri davet etti. Bende içeri girmekten cekinmedim.

İçerisi en son geldiğim gibiydi. Gerçi başka ne olabilirdi ki?

Küçük çaplı bir konuşmadan sonra yeniden kapının yanindaki sandalyeye geçtim ve beklemeye başladım.

Muhtemelen ,benden önce gelmesine rağmen, o da geç gelmişti.

Çünkü bazı şeyleri yeniden açıyordu. Daha sonra odaya güzel bir koku gelmesi için tutsuledi ve tutsuyle aynı kokuda olmasa da güzel bir kök verdigini düşündüğüm mumları yaktı.

Odanın dört bir yanında ,diğer mumları takip ederek, mumlar diziliydi.

Sanki filimlerden fırlamış gibiydi.

Ben etrafi izlemeyi bırakıp telefonu mu alana kadar zaten işinin çoğu bitmişti..

Telefonumu aldım ve OVA bölümünü açtım.

Hah onu izlemeden mi birakacaktim yani? Asla

Kulaklığını taktım ve animenin bölümüne tıklayarak izlemeye başladım.

İzlerken arada gözüm dalsada bunu da bitirmeye yaklaşmıştım.

Fkaat son dakikalara doğru yaklaştıkça anladığım kadarıyla onun işi de bitişe yaklasmisti.

.
.
.

Odanin sol tarafindaki malzemelerin olduğu yerde arkası dönük bir şekilde bekleyen kişiyle , ve bir adet bitmiş bölüm ile, anladım ki artık hazırdı.

Yerime geçtim ve uzandım. Yine aynı metodlar olucaktı. Bunu en baştan soylemistim.

Bu sefer şarkı açıp acmayacagini bilmiyordum. Sormak istedim fakat istememek de istedim... Çok kararsızım ki bana yeniden şarkı açıp acmayacagini sordu.

Bende tabii ki onayladım. . .

Bir yandan masaj yaparken bir yandan da konisuyordu. Bende onu dinliyor, banzeleri konuşuyordum.

.
.
.

Broki hihi

Minnetimi nasıl belli edecegimi bilmiyordum. Bu yüzden masaj sırasında konuşacak ve bu sayede sonradan utanmayacaktim.

Hiç konusmadiktan sonra gelen o içten, kısık ve biraz ince ses ,tabii utanç da var, yerine normal bir sesle konuşmak içindi..

Baya konuşuyordum fakat konuyu nsil getireceğini bilemiyordum bu yüzden pat diye söylemek istedim.

Çünkü aklıma baglayabilecegim bir şey dışında hiçbir şey gelmiyordu ve bu şey hiç de soylemek istediğim bir şey değildi.

Ah.. ne yapmalıyım. Belki de biraz onu konusturmaliydim. Belki geçmişini sorsam? Şu an ki yaptıklarını sorsam?

Bilemiyordum . Zaten hiç arkadaş olma konusunda iyi değildim. Hiç yabancilarla bu tarz konuşmalarda da iyi değildim. Hiç de iyi olmamıştım ben kendimi bildim bileli.

Arkadaşlarımı bile annem edindirmisti.

Fakat bu ise artık bir el atmaliydim. Bu böyle gitmeyecekti.

İlk önce ona şu an olan şeylerden bahsettim.. ve onun da cevaplamasini bekledim. O cevapladiktan sonra bu tarz şeylere devam ettim.

.
.
.

Aleti yerine koyarken bir ses gelmişti...

'Soylemek istediğiniz bir şey mi var?'

Bunlar çıkmıştı onun ağzından. Ne diyecektim. Hiç bilmiyordum.

Arkamı döndüm ve yavaş adimlarla ilerledim.

Üstündekileri çıkartmış bir vaziyette beni bekleyen kişiye yaklastim ve yandaki yeri gösterdim.

Uzanmasiyla benim de ise başlamam bir olmuştu.

O sırada kelimeleri bulmaya çalışıyordum...

Ve galiba direkt söyleyecektim.

Ağzımdan birkaç kelime çıktı.. ' O günkü verdiğiniz bilet için çok minnettarım. Ne yapsam bu minnetimi geçirmez.'

Daha sonra hafif bir kikirti duymuştum.

' Neden bu kadar minnettarsınız ki? Altı üstü bir bilet idi.' dedi.

Ah soylemeli miydim? Söylesem ne olabilirdi ki? Zaten önümüzdeki günlerde de randevu almıştı. Belli ki bizi sevmişti ki buraya randevu almıştı.

Ellerimi yumusattigimi anladığında normalden daha sert bir şekilde yaomaya başladım. Muhtemelen hiçbir şey onun için değişmemişti fakat olsun...

' önemli bir yeri var diyelim'

'onemli mi? Bir bilet mi?'

' bilet değil.'

Bana bunun ne olduğunu sorarcasina bir homurtu veya ne adlandırılırsa  ondan çıkarttı..

' eski bir arkadaşım şarkıcı olmak istiyordu.. Ve sevdiği şarkılar tarzında şarkılar çıkartıyordu o 'sadece bilet' konserinde daha doğrusu öyle şarkılar çıkarttıyordu .'

'eski bir arkadasindan dolayı mı yani?'

' aslında tam olarak o da değil. Şarkıları hoş. Eminim kendisi de sesi ve şarkıları kadar hoştur.'

İşimiz bittiğinde şaşırmıştım çünkü çok kısa gelmişti. Kalktım elimi sildim.

.
.
.

viyyy yazam dedim ama bir türlü oraya gelemedim hxjxh

Neyse usenmis ke hxudgd oraya bir daha ki bölüm gelirim belki de orayı silerim Allah bile

Neyse iyi uykular canlarum bai

Massage Of Music ( BkDk& TgUr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin