1 ay olmuş yaw daha hangi bölümdü onu hatırlamıyorum jdixnsy
Neyse şey yazım ben oku sen hadi yallahGünün yorgunluğu , bağırışlar, flashlar derken pestili çıkmıştı iki çocuğunda.
Bilmiyorlardı ki sevgilileri(?) bunları her zaman görüyorlardı.
İkiside geldikleri gibi motorla dönmek isteseler de ne arkadaşları ne sevgilileri kabul etmişti zaten onları götürecek mecalleri de yoktu.
Motorları sonradan nasıl geldiklerini dahi bilmedikleri arkadaşlarına verip, sevdiklerinin yanında gelmişlerdi evlerine.
Küçük oğlan, içmeden sarhoş olmuştu uykusu yüzünden. Şık siyah spor arabadan inerken bile sendeleyen oğlan, anahtarı deliğe sokmaya çalışırken dahi gözlerini açık tutamiyordu.
Bircok kere yaptığı yanlislar sonucu en sonunda elinden anahtar çekilmişti.
Kızıl gözlü elindeki anahtarı deliğe tek seferde sokup açtı ve kapıyı açmadan önce de anahtarı aldığından emin olmuştu.
Kızıl oğlan, çilli oğlanı belinden ve dizinden tutarak kucağına aldı, öbür türlü çillinin yuremeyecegini biliyordu.
Kapıyı ayağı yardımıyla açıp yeniden ayağıyla kapattıktan sonra anahtarı köşedeki masaya fırlatıcak şekilde koydu.
Yatak odasının neresi olduğunu bulmak, çilli adamdan ayrılmak kadar zordu.
Birkaç yanlış odadan sonra doğru odayı bulduğunda olabildiğince sıkı tutarak eğildi ve yatağın yorganini açtı.
İçine yerleştirdiği çilli oğlan, çoktan ikinci rüyasını görüyordu. Yüzündeki saf, masum tatlılığı bırakmak istememişti kızıl gözlü.
Uzun siyah kirpikleri, kapalı zümrüt gözleri, hafif dolgun pembe dudaklarını buzmesi ve birkaç tutamın yüzüne düşmesi ile o kadar kusursuz görünüyordu ki gitmek bile itsemedi oğlan.
Yorganı üstüne çekmeden önce düşündü, bir gün burada kalsa ne olabilirdi ki? Sevgili olmamislar miydi zaten? Yoksa çok mu hızlı olurdu?
.
.
.Aynı zamanda gözünden uyku akmasına ragmen uyumamaya yemin etmiş olan küt saçlı kız, sevdiğine ait olan lüks arabanın içinde şarkılar söylüyordu.
Sevdiği bu durumdan şikayetci değildi tabii ki ama uyuması lazımdı. Alışık değildi, bunu biliyordu.
Küt saçlı kızın evine geldiklerinde, inmek istemeyen küt saçlı kız adeta koltuğa vakumlanmıştı. Sarı sacli kız, yan koltuktan inmek istemeyen kıza baktı. Adeta bir çocuk gibiydi uykusu geldiğinde.
Kafasını çeviren küt saçlı kız onu izleyen kişiyi görünce gülümsedi.
Sarı saçlı, yana dönüp eğildi. Küt saclinin saclarini kulaginin arkasına götürdü. O sırada anında kapanan göt kapakları, küt saclinin heyecanını gösteriyordu.
Sarı saçlı , yaklaştı ve sıcak nefesini karşısındaki kızın dudaklarina üfledi.
Bu sıcak nefes, küt saclinin nefeslerin titremesini sağladı. Etkileniyordu önündeki kızdan, belliydi.
Toga, küt saçlı kızın kemerini açtığı gibi kapıdan çıktı ve yan tarafa koştu. Hala anın etkisinde kalan kızi kucakladı ve kızı arabadan çıkarttı.
Hala tepki vermeyen kıza baktı ve siritmaha başladı, bu denli etkileniyor muydu? Yoksa uykusundan dolayı miydi?
Ellerini kızın kalcalarina doğru götürdü ve cebinden anahtarları aldı.
Evin önüne geldi ve elindeki anahtarla evin kapısını açtı. Daha önce konuştukları görüntülü aramalardan da az çok bildiği evde, yatak odasını bulması çok da zor olmamıştı.
Odaya girer girmez yatağa sakince bıraktığı kıza baktı. Bu ustle uyuyamazdi.
Dolabına gitti ve birkaç parça çıkardı. Çok tatlı, tavşan desenli saten bir şort ve üst kısmı da çok açık olmayacak şekilde bir tişört olan gecelikleri aldı.
Daha önce bazen gördüğü vücudu şimdi kıyafet giydirmek için görmesi sakıncalı olmazdı, onun dusuncesiyle.
Kıyafetleri teker teker giydirirken düşündü, bugün burada kalmalı mıydı?
.
.
.Ehehehhehe burada bıraktım piçlik işte beixnsuxb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Massage Of Music ( BkDk& TgUr)
Fiksi PenggemarKardeş ve aynı zamanda da ünlü olan katsuki ve toga dinlenmek için masaj salonuna giderler... Vıp odasında ki kendilerine özel(?) masajcılar ile hayatta akıllarına gelmiyecek bir şeyi hissetmislerdi. BU KİTAPTA; •ÖZGÜNLÜKSÜZ AU •BkDk vardır. •To...