4.bolum

141 21 24
                                    

Sözlerin degismesine neden bu kadar şaşırmıstım bilmiyordum fakat normal sözlerden daha iyi geliyordu kulağa... Bunun sebebi bunu söyledikten sonraki o tiz seslerin olmamasıda olabilirdi aslında. Ya da içimdekini canlandıran bir histi. İçimdeki o hayranlığı..

Tabi etrafa bakınca sadece bana iyi geliyor gibiydi.

Herkesin, genelde bayanların yüzü düşmüştü. Çünkü onlara ' BYE LADİES' demediginden dolayı.

Daha sonra yavaştan müziğin ritmi gelmeye başladı.

Müziğin ritmi ve melodisinden sonra gelen şey ise görüntü ve o güzel ses olmuştu.

O adama, Bakugo'ya, eğer bir daha gelirse teşekkür edicekti. Hemde çok fazla.

Çünkü ona bu görüntüyü ve bu sesi canlı bir şekilde duydurup, gordurdugu için.. hatta belki hayatı boyunca minnet duyucaktı.

Sahi neden böyle bir iyilik yapmıştı ki kendisine? Beni tanıdığından miydi? Hayır, sanmam.

Biletten mi kurtulmaya çalışıyordu? Öyle olsa yakardı veya almazdı.

Boş bileti vardı ve şans yüzüme mi gulmustu? Hayır çünkü boş bileti varsa başkasına verirdi, tanıdığı birine.

Yoksa bileti yanlış bir şekilde almıştı ve bu yüzden de bana mı vermisti? Hayır o zaman böyle yüzünü gostere göstere yapmazdı... Ya da yapar mıydı?

Ben bunları düşünürken önümdeki konsere odaklanmadiğimi arkamdan uraraka'nında bagirmasi ile birlikte fark ettim. Ve bunları başka zaman da düşünebilirim diyip konsere odaklandım. Önümde ki bedava geldiğim konsere odaklanmıştım.

Ritim,melodi, sözler, sesi ve kendisi gerçekten hepsi birbirinden güzeldi.

Çok yetenekliydi. Hem de çok. Sözler anlamlı ve kafiyeliydi. Melodiyi ve ritmi kendisi yapıyor ve çalıyordu.
Gerçekten başarılı ve yetenekliydi.

Ama ismini veya yüzünü gizli tutuyordu. Yani o kadar gizli olmasa da ,diğer ünlülere göre, kendi hakkında bilgi vermiyordu. Tek bilindiği sesinden anlasilanlardi. Gittiği yerlerde bile aynı maskeyle duruyordu.

With 💥

Dünkü rahatlama sonucu her yerimin tutulmasi ile kalkmam... Çok kötü...

Bu gün modum bok gibi başlamıştı.

Yataktan doğruldum ve sıcacık yatağımdan çıkıp buz gibi olan odada, dolaba doğru gittim.

Bugün konserim vardı ve ben bu sefer ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Söylenen şarkılar dışında daha hiç bir yerde yayımlanmadığı, dün yaptığım şarkıyı da soyleyecektim. Bu yüzden sevecekler mi onu bile bilmiyordum. Gerçi sevsinler ya da sevmesinler çok fazla kafaya takmazdım o da ayrı bir konuydu...

Dolaptan bir şeyler alıp üstüme gecirdim ve artık giyiniktim...

Bu düşüncelerimi bozan şey ise telefonumun calmasiydi.

Telefonu aldım ve ekrana baktım

Boktan Saçlı
* *** *** ** **
|Aç| / Kapat

Bugün pek modunda değildim... Ama yine de açmak zorunda olduğundan dolayı açmıştım.

💪- Hey! BakuBro naber?

Massage Of Music ( BkDk& TgUr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin