17.bolum

34 4 19
                                    

Öncelikle selam
Herkesin bayramı mübarek olsun canlarimm
Ben bu kitabı bitirdim saniyodum aq
frxyue kız aylarca beklemiş yb
Vallaha çok sorry
Herkesi yazmaya üşendim en son o vardı onu yazdım bak kendimi kötü hissettim şimdi #dontustumegelmekyazarinpls
s

obahyunjintodoroki yb yb yb yazması sayesinde ben bunun bilmediğini bir milyon bildirimle hatirladim...
Hikayeyi de unutmuştum baya okudum.
Belki bu minik🤗👉👈🙀😘😚🥰😍👽
Gerçekten minik hatadan dolayı birden fazla bölüm yayınlarım.

–√hatirlatma√

OHA HAYİR NE!? EVET BANA BANA. BANA ETTİ. sevinçten elim ayağım birbirine girmisken tezahürat ve bazı hüzün sesleri geliyordu arkadan.

Ne yaptığımın farkında değildim . Üstüne bildiğiniz yemek görmüş ayı gibi atladım ve sarıldım.  Cevabımı anlamisti muhtemelen. Anlamadiysa maldır hakketen.

Sahnede olmamıza rağmen hızlıca olsada değen kırmızılıklar herkesin coşkuyla, hüzünle ve sinirle bagirmasina yol açmıştı.

–√bitti bea√

Anın verdiği heyecandan miydi yoksa içimde bitmek bilmeyen yangını yakan kişinin daha çok koruklemesinden dolayı mı bunları yaptım bilmiyordum.

Arkadaki seslerin bulaniklasmasi, gözlerimin kapanması ve belime sarılan bir çift kol ile bu yangın koruklenmisti.

Kalbimdeki yangını körüklenmesi ve bu koruklemeye yardımcı olan kişi sayesinde bu hale gelmiştik.

Kulaklarimdaki buğu yavaşça yok olunca arkadan gelen , muhtemelen arkadaşlarımdan daha gür gelen, ıslık sesi ile bu cesur halim gitmisti.

Utancımdan ölücektim şu an, burada.

Kollarını asla çekmeyen ve bu durumdan utanmayan sarışın bu durumu hiç de umursamadığını belli edercesine yeniden kan kırmızısı gibi görünen diğeri ise lale gibi pembe dudaklari öpmeye çalıştı.

Evet çalışmıştı çünkü yeşilli daha fazla rezil olmamak adına kafasını çekmiş ve boyun girintisine sokmuştu sarışının.

Bu olanlar HD olarak dev ekranda yayınlanması, binlerce kişinin önünde olması, binlerce kişinin elinde telefon olması, bir de sarkicilarimizi çeken özel kameralar olmasını hesaba katmazsak bile utanç verici olduğunu düşünen yeşilli, bir de bunların önünde yaptıklarından dolayı yeni çıkmış domates gibi kıpkırmızıydı. (Saplaa💪mrs_Kacchan)

Evde kendisinin Nutella yerken izlediği ve her seferinde keşke benimde böyle bir ilişkim olsa da bana da edit yapsalar dediği olayı yaşaması onun için şu an oldukça garipti.

Evde ünlülere yapılan editleri izlerkenki hali ile şu an ki halı çok farklıydı.

Düşündü, belki bize de edit yapan biri olur dedi. Ondan önce ise belki beni de mutlu edecek biri olur dedi.

Belki de onu mutlu edecek kişi oydu, belki de onları mutlu edecek olan birbirlerinin kalplerinde yaktıkları ve gittikçe büyüyen bu yangındı.

Yesillinin tutunduğu bu kırmızılılar, ormanın kendisini belli etmenin kötü bir yolunu bulması gibi, yanması gibiydi.

Evet canı aciyordu, evet sonucu kötü şeyler dogurabilirdi fakat bu onun için yeni bir başlangıç bile olabilirdi.

Yeşilli şu an bunları düşük istemedi. Önünde gururla fanlarına ve birçok kişiye konuşan sevgilisi ona bu düşüncelerden daha cazip gelmişti.

Düşündü, böyle hetero olan bir sürü varken, en sevilen ve saygı duyulan iki kişinin bu haberi nasıl calkalayacakti medyayı.

Neler yazacaklardi internette, kimler yazacakti, neden yazacakti bilinmez ama sonucunda en az bir kişi bile yazacağı tek bilinen buydu.

Yanındaki kadınları unutmuş olan yeşilli, kafasını mükemmel kokan bedenden çekti.

Gözleri ile etrafı taradı, yanlarında yaptıklarını gurur ile anlatan kadınları görünce gülümsedi.

O bile utanmayı bıraktıysa bende bırakmalıyım dedi.

Belindeki eller ile kenara kaydı, gozlerini dikti karanlikta parlayan, yıldız gibi görünen fanlara.

Yanındaki çocuğun ona bakışlarını gormeyisi gibi kendiside onlarin düşüncelerini gormeyecekti.

Peki bu ciddi ortamı bozabilecek tek şey neydi?

Birinin 'benim değilsen kimsenin olamazsın ya yârim, ya benim ya kara toprağın ulaaa' diye bağırması mi?

Toga'nin yere dusmesi ve bu yüzden ona gulen katsukinin de yere düşmesi miydi?

Koca sanhede bakkala beş lira gitmiş çocuğun çikolatalar bakarmis gibi onlara bakan iki kişiyi mi?

Herkesin pür dikkat olacakları izlemesi mi?

Neydi bu anı bozacak olan?

Yoksa 'noluyo amk hangisi senin yârin' diye bağıran ura mi?

Cevaben ' ikiside olur nimet seçilmez laaan' diye bağırış mi?

Yoksa bizim sevgilisini diğer kızlardan kıskanan kız arkadaş gibi hemen kıskanıp suratlarimizi burusturmamız mi?

Ura'nın ' sen gel yârim mi yoksa başka bir sey mıymış gösteririm' demesi ile ortalığın karışması mi?

Benim 'gel konuşarak anlaşırız cüzi bir miktara olur' dememden dolayı yediğim Side eye'lar mi?

Bunlara şahit olan ve olacak binelrce insan mı?

Hangisiydi? Hangisi?

Massage Of Music ( BkDk& TgUr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin