Ohom yıllar sonra Merhabaa
İlk önce yazmadigim için gomenBu kitabı baya unutmuşum yani hatırlamak için tekrar okudum ve hala kötü gibi geliyor.
Silmek istiyorum fakat istemiyorumda...
Kötü fakat yapacak bir şey yok... Devam ediyorum ve hepinizden yeniden özür diliyorumm
-+(/)+-
Konser çok güzel geciyordu. Ve ne yazık ki konserin bitmesine az kalmıştı. Ve benim de çok fazla tuvaletin gelmişti diye bilirdim.
🥦- Ben tuvalete gidiyorum
💮(Uraraka)- Tamam ama hızlı ol bak! kaçırdım diyip de sonra ağlama
🥦-tabi ağlamam
Oradan uzaklaşmaya başladım. Yani denedim.
O kadar kalabalıktı ki bir adım atıp üç adım geri gidiyordum...
Bende en sonunda eğilerek gitmeyi denedim ki bu işe yaradı. Yani arada neredeyse dövülsem de..
🥦-/ya bu tuvalet nerede be? Şuradaki şey ne bence odur/
Kapağın yanına gittim ve alttan tutup yukarıya doğru kaldırdım.
Hafif gıcırdayan bir ses ile kapı yukarı doğru açılmıştı.
🥦-/ inşallah burası tuvalettir yoksa yandık/
İçeri doğru giden merdivenden inmeye basladım. Ve yolun sonundan sesler geliyordu. Bir de göz alıcı ışıklar.
🔥- seni döverim
⚡- ya alt tarafı şunu aldık diye mi??
🔥- ALT TARAFI MI?!
⚡-evet
Sesler gittikçe yakınlaşıyordu.
🍭(Mina)- Sen ?
Arkamdan duyduğum sesle ve hissettiğim el ile irkildim.
🥦- şey tuvaleti arıyordum derken bir anda oldu yani istemeden geldim .. . . . . . ..
🍭- tamam sakin ol bir şey yok. Ayrıca gel tuvaleti gostereyim
💥- bana bir su verseniz
Bu sesi duymakla bir anda gözlerim parladı.
🍭-oh anlaşılan sende büyük fanlardansin. Ama alamayiz çünkü kimliklerini gormemelisin.
🥦-hah
🍭-bizim maskemizin olması bile şans.
🥦-oh üzgünüm. Ama sıkıntı yok. Kimliklerinizin gizli kalması gerektiğini biliyorum asıl bunu bilip yaymak yakişmaz.
🍭- herkes öyle düşünmuyor maalesef.. Neyse işte buradan yukarı çık ve sola dön orada.
🥦-Tamam.. o zaman Görüşürüz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Massage Of Music ( BkDk& TgUr)
FanfictionKardeş ve aynı zamanda da ünlü olan katsuki ve toga dinlenmek için masaj salonuna giderler... Vıp odasında ki kendilerine özel(?) masajcılar ile hayatta akıllarına gelmiyecek bir şeyi hissetmislerdi. BU KİTAPTA; •ÖZGÜNLÜKSÜZ AU •BkDk vardır. •To...