5.bolum

115 18 10
                                    

With 💥

Sözlere kendimi kaptirmistim.  Gerçektende böyle müzikler, sarkilar daha çok yapmaliydim.

Gözlerime gelen bir sürü ışık ve flash acıttığı için gözlerim kapalıydı. Fakat emindim ki bunu kimse fark etmemişti bile.

Benim konsere başlarken söylediğim sözden dolayı genel olarak baylar bayanlara göre daha gurultuluydu bu sefer.

.
.
.
Şarkının son sözünü söylediğimde bir sürü ıslık ve bağırış ile karşılaştım.

Tabi bunlar az sonra yok olucakti...

Yukarı çıktığım platforma geri gittim ve pozumu vererek beklemeye başladım.

Çok uzun sürmemiş idi kendimi aşağıya doğru giderken bulmam.

.
.
.

💥- HEY NERDESİNİZ BE

🍭(Mina)- BURDAYİZ GEL DE SUNLARİ GİY

💥- YİNE Mİ KİYAFET DEGİSTİRECEGİM

🍭(Mina)- SADECE BİR SEYİ GİYİCEKSİN BASKA BİR SEY DEGİSTİRMEYECEKSİN

💥-TCH TAMAM BE GELİYORUM

Onların yanına gittiğimde gördüğüm şey ile afalladim. Neden bunu giyecektim ki?

Üstümdeki takım elbise yerine gomelgin üstüne garip zincirli ama tatlı görünen bir şey giyecektim?

Of'layip ellerinden kıyafeti aldım ve giyinmek için odaya geçtim.

.
.
.
💥- şu lanet maske yine aynı mı?

🍭(Mina)- hayır. Bekle getireyim

🔪(Toga)- Nasılımmm

💥- Ey fena değil

🔪-fena değil mi? Ben sana güzel fln diyorum sen fena değil mi diyorsun. Bari iyi deseydin.

💥-tch aman be işte iyi olmuş

🍭(Mina)- Getirdimm ayrıca sen takma ona o da güzel olmuş demeye ÇALIŞIYOR

Ellerinden pek farklı gelmeyen maskeyi aldım ve yüzüme koyup aynada baktım. Fena değildi ama az sonraki konsere bakılırsa çok narin gibiydi. Ama değil gibiydi de ...

 Ama değil gibiydi de

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Massage Of Music ( BkDk& TgUr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin