Jisoo dediğim gibi hem ablam hem de annemdir bana ceketini verdi.
"O p-çin yanına kalmıyacak!"diye haykırdı Jisoo.
Bana neden böyle bir şey yaptığını anlamamıştım sadece arkadaşları çocuğu onaylamamış gibi gözüküyordu. Jisoo ile beraber bahçeye çıktık. Bütün herkes bana bakıyordu. Rahatsız hissettirmiyordu 2 yıl boyunca restaurant gibi yerlerde şarkı söylemiştim. Bize yaklaşan grup ile Jisoo'nun kolunu sıktım. Mafya görünümlü çocuk bana doğru yaklaştı.
"Bu kadar kolay kurtulamazsın,bücür".dedi.
"Çokta umrumuzdaydı dimi Jen?"diye dürttü beni Jisoo.
Mafya görünümlü çocuk afallamışa benziyordu. Bana şaşkın gözlerle bakıyordu ama bir yandan duruşunu koruyordu. Sanki daha önce onu görmüştüm ama çok bulanık anılarım yüzünden onu hatırlamıyordum. Gözlerini devirdi ardından grupça uzaklaştılar.
"Bu çocuk niye sana taktı Jen?"
"Bir bilsem Jisoo."dedim iç çekerek.
Birdenbire ortaya çıkan mafya görünümlü çocuğun yanıma gelip şansını zorlama demesiyle başlayan çatışma nedenini bilmediğim şekilde normal hissettiriyordu.
"Jen!"diye bağırdı Jisoo.
İrkilerek gözünün içine baktım.
"Nerelere daldın?"
"Bilmiyorum o çocukta tanıdığım bir şeyler var."dedim.
Jisoo kolumdan tutup okula soktu. Tuvaletin önünde beni durdurdu.
"Jen bu çocuğa aşık oldum deme bana sakın."
Cevap veremeden öylece olduğum yerde kalmıştım. Evet ben sanırım ona karşı bir şeyler hissediyordum. Ama sevmek istemiyordum özellike bana zorbalık yapan birini.
"Ah Jen sen en son çocukluk aşkından bahsediyordun ne ara başkasına geçtin."
"Haydi çocuklar ders başlamak üzere."diye uyardı öğretmen bizi.
Sınıfa girdiğimizde ilk karşılaştığımız muhteşem yedili oldu. Hepsi farklı köşelere oturmuştu. Girdiğimiz an bütün gözler bizi buldu. Mafya görünümlü çocuk sinsice sırıtıyordu. Diğerleri aralarında konuşuyorlardı. Öğretmen bizim arkamızdan girdi ve herkes ayağa kalktı.
"Merhaba kızlar bakıyorum da benden önce girmişsiniz sınıfa,evet çocuklar yeni arkadaşlarınız var evet kızlar tanıtın kendinizi."
"Ben Kim Jisoo şarkı söylemeyi çok severim bu kadar pekte bir şey yok."
"Kim Jennie rap yapmayı çok severim bu kadar."dedim.
"Hey sen şu ünlü Jennie değil misin fanınım!"diye bağırdı bir kız.
"Kızım yeni öğrencileri rahatsız etmeyelim,hadi kızlar boş yerlere geçin."dedi öğretmen.
"Lanet olsun."diye mırıldandım.
Tek boş yer mafya çocuğun ve sarışın çocuğun yanıydı tam sarşınlı çocuğun yanına oturacakken önümdeki Jisoo oraya oturdu. Hemen sağ tarafımdaki mafya çocuğun yanına oturmak zorunda kaldım.
"Hoşgeldin bücür seninle çok eğleneceğim."
Göz devirdim ve önüme döndüm.
"Bücür."dedi.
Ona döndüm.
"Benim için şu soruyu çözer misin?"diye sordu.
Kafa salladım ve soruyu çözdüm.
"Buyu-"
"Hocam şu soruyu yapabilir miyim!"diye bağırdı.
"Tabi Taehyung yapabilirsin."
Aman Tanrım bu gerçek olamaz. Bu tesadüf müydü. Teteye çok benziyordu ve adı Taehyung.
"Teşekkür ederim bücür."
"Ne demek tet- Taehyung."
Kaşlarını çattı ve bana baktı.
"Sen bana az önce ne dedin?"diye sordu.
"Taehyung dedim."
"Deme."
Taehyung tarafından
Bu kız bana ne demek istemişti. Tet demişti sanırım. Of lanet olsun keşke şu kızı birazcık dinleseydim ne dediğini öğrenirdim. Bir saniye. Tet,te,tete mi dedi. Hayır Taehyung sakin kal o sana hiçbir şey demedi dili sürtüşmüş olmalı. Teteyi bana sadece Jen diyebilir.
-
Sonunda teneffüs olmuştu dersi dinlememiştim bile. Şu lanet kızın ne dediğini düşündüm sadece.
"Hey kanka kıza ne yazsam?"dedi Jimin.
"Hangi kız?"
"Şu yeni gelen Jennie,ona yazıcam şu güzelliğe bak birde bana hayalimdeki kız değil diyosun."
Do you marrie me?
❤4.539.045 beğeni...
Bu kız gerçekten güzeldi. Ama bilmiyorum mantığım hislerimin önüne geçiyor. Ona hayatının zorbalığını yaşatmak istiyordum. Bir yanım onda tanıdık bir şeyler olduğunu söylüyor. Ama ben mantığımı her zaman dinlerim. O yüzden pişman olmayacağım.
Son...
Selaaam ilk defa böyle bir kurgu yazıyorum umarım sevilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me/Taennie
Romance"Tete siz taşınıyorsunuz ve bana hemen söz vermen lazım."dedim. "İleride beni unutursan ben unutmam ama sen unutursan sana tete diyeceğim ve beni hatırlayacaksın söz mü?"dedim."Ben daha seninle evleneceğim Jen tabiki unutmam."/26 Nisan/1.#taejen