Otele girdiğimizde sessizlik ile karşılaştık. Hepimiz valizlerimiz ile giriş kartımızı aldık.
"Siz beraber kalın biz Jungkook ile kalalım."dedi Lisa.
Telefonum ötmeye başladı hem annem hem de Jisoo arıyordu. İlk anneminkini açtım.
"Kızım indiniz mi Taehyung yanında mı?"diye sordu.
"Bende iyiyim anne evet Taehyung yanımda otele girdik şimdi."
"Tamam kızım ben sana para attım dilediğin gibi harca."
"Çok teşekkürler annecim kapatmam lazım görüşürüz."
"Bay bay."
"Kim aradı?"diye sordu Taehyung.
"Annem aradı,bizi merak etmişler."dedim.
JİSOO ARIYOR...
"LEN JEN ODAYA MI ATTI BU ÇOCUK SENİ!"diye bağırdı hoperlörde olan telefonum ile kızardım. Bütün çalışanlar ve arkadaşlarım bana bakıyordu.
Telefonu kulağıma koyup konuşmaya devam ettim.
"Jisoo seni döveceğim hoperlördeydi aptal niye bağırıyorsun."dedim fısıldayarak.
"A pardon Jen dur Kai ve Namjoon çağırıyor gitmem lazım yatağa atarsa direk beni ara."
"Kai mi-"
Telefon yüzüme kapandı. Taehyung bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu muhtemelen çok ayakta kaldığı için.
"Hadi odalara gidelim daha fotoğraf çekileceğiz demi Jungkook?"
"Evet Lisa."dedi Jungkook.
Jennierubyjane:En iyi fotoğraf
23,445,78...beğeni
@taennie:işteee bu ben gerçek demiştim!
@jenkai:@taennie sadece arkadaşlar .-.
Taehyung yatağa yatmıştı. Bana koltuk kalmıştı ama koltuk çok küçüktü. Sabaha karşı hava çok güzel oluyordu Şuan uyumak istiyordum.
"Jennie koltukta yatmayacaksın değil mi?"diye sordu.
"Lisa ve Jungkook ne yapıyor?"diye sordum.
"Lisa ve Jungkook şuan ne yapıyor kim bilir ama yanımda yatabilirsin istersen araya yastık falan koyarım."dedi.
Bu teklifi kaçıramazdım. Tuvalete gidip üstüme rahat bir şeyler geçirdikten sonra Taehyung'un yanına yattım.
"Araya yastık koymana gerek yok rahatsız etmiyor."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me/Taennie
Romance"Tete siz taşınıyorsunuz ve bana hemen söz vermen lazım."dedim. "İleride beni unutursan ben unutmam ama sen unutursan sana tete diyeceğim ve beni hatırlayacaksın söz mü?"dedim."Ben daha seninle evleneceğim Jen tabiki unutmam."/26 Nisan/1.#taejen