kız
Taehyung
Eve geçtiğimde kendimi çok yorgun hissediyordum. Telefonumu elime aldım ve yatağıma uzandım. İnstagrama girdim ve ilk karşılaştığım Jennie'nin hesabı oldu.
Seni çok seviyorum...
9.059 beğeni
yorumlar:
@Çok yakışıyorlarrr!
@Bu kız şahaneeee
@Evlenmeniz gereken konular varrrrr
@Bence sen daha iyilerini hak ediyorsun
Yorumları kapatıp derin bir nefes aldım o salakla arkadaş olması tamda ona yakışır. O çocuğun ne halt olduğunu bilse seni seviyorum demez. Niye bu kadar sinirlendim. Bu anlamsızlık beni yemeye başladı. Bir planım vardı. Onu kendime aşık etmem lazım. Böylece ona hayatının zorbalığını yaşatabiliceğim. Hızlıca telefonumu elime aldım ve mesaj kısmına bastım. Tam bu sırada annem seslendi.
"Taehyung sınıfına yeni bir kız geldi mi?"diye sordu odama dalarak.
"Evet anne."dedim.
"Jisoo'nun annesi bize gelecek."dedi annem.
Gözlerimi devirdim.
"Mümkünse benim odama gelmesin anne."dedim.
Annem hayır anlamında başını iki yana salladı. Sonra ise kapıyı kapatıp odadan çıktı. Harika şu kızlar bir bitmiyor. İnstagrama girdim ve bir fotoğraf paylaştım. Uzun zamandır paylaşmıyordum.
lanet...
6.677beğeni...
@Taehyung seni takip ettiklerimi shiplediğim videoma aldımm lütfen bakk
Yorumu gördüm ve hesabına baktım geçirdiğim şok ile telefonu fırlattım.
@jennierubyjane ve @thv bir insan bu kadar mı yakışır yaaaa
@shop olduğu belli ayrıca rap söyleyen jennie ile taehyung yakışıyormuş ciddenn
"Taehyung!!"diye bağırdı annem.
Telefonu yatakta bırakıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Jisoo denilen lanet kız bana bakıyordu. Sahte bir şekilde gülümsedim.
"Hadi kızım sen Taehyung ile odaya çık."dedi annem.
Jisoo ile odaya çıktık ona girmesi için kapıyı açtım. Bana göz devirdikten sonra içeri girdi.
"Bay zorbanın odası düşündüğüm gibi sade."dedi.
Elime telefonu aldım Jisoo yanıma oturdu. Telefonu açtığımda karşıma en son baktığım fotoğraf çıktı.
"Kahretsin!"diye bağırdım ve hızlıca telefonu kapattım.
Jisoo ile göz göze geldik. Bana şaşkın bir şekilde bakarken ben ise olduğum yerde ter döküyordum.
"BAY ZORBA AŞİK MII!?"diye bağırdı Jisoo. Elimle ağzını kapattım.
"Sadece tesadüftü bunu kimseye söylemeyeceksin o bücür dahil."dedim.
Gözlerini devirdi ve yüzündeki ellerimi ittirdi.
"Bir şartla söylemem."dedi.
"Jennie'yi takip edeceksin."
Gözlerimdeki şaşkınlığı gizlemeye çalışırken kafamdaki milyonlarca soruyu susturmaya çalışıyordum.
"Hadi zorba hemen şimdi bunu yapacaksın." dediğinde kalbim deli gibi atmaya başladı.
Telefonu elime aldım ve jennierubyjane takip et kısmına dokundum. Ardından hızlıca telefonu kapattım.
"İşte böyle yola gel zorba."dedi.
Sinirle ayağı kalktım ve gözlerinin içine baktım.
"Bana zorba derken kendin de zorba oluyorsun bunu bil."dedim ve telefonu şarja takıcak priz aramaya başladım. Bir bildirim ile donup kaldım.
*Jennierubyjane seni takip ediyor...*
Kalbim hızla atarken kapı çaldı.
"Gelebilir miyim?"
Gelen kişi Jennie'den başkası değildi.
Son...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me/Taennie
Romance"Tete siz taşınıyorsunuz ve bana hemen söz vermen lazım."dedim. "İleride beni unutursan ben unutmam ama sen unutursan sana tete diyeceğim ve beni hatırlayacaksın söz mü?"dedim."Ben daha seninle evleneceğim Jen tabiki unutmam."/26 Nisan/1.#taejen