Biri beni dürttüğünde gözlerimi araladım. Jennie uyanmıştı.
"Taehyung uyansanaa!"diye bağırıyordu.
"Of ne var?"diye sordum.
"Okul bitmiş."dedi.
Gözlerimi tamamen açtığımda etrafıma baktım hava tamamen kararmıştı.
"Taehyung ben karanlıktan korkarım."dedi Jennie.
Kahkaha atarak ayağı kalktım. Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
"Gel hadi ne var bunda korkacak kolumu tut."dedim.
"Asla."dedi.
"Peki ben gidiyorum."dedim.
Hızlıca koluma girdi. Beraber karanlık koridorlardan geçiyorduk. Ayağıma bir şey takıldığını farkettim ve üzerimden atmak için ayağımı salladım. Jennie dengesini kaybedince benimle birlikte yere düştü. Jennie'nin üstüne düştüğüm anda ağırlık yapmadan kalkmaya çalıştım.
"Taehyung."dedi.
Kafamı ona çevirdiğimde beklenmedik bir şey oldu. Aramızdaki mesafe daraldı. Burnu neredeyse burnuma değecek şekilde yakındık.
Jennie'nin Tarafından:
Sıcak nefesi yüzüme vururken sakin kalmak inanılmaz zordu. Her an onu öpebilirdim. Seslendiğime pişman mıydım hayır değildim. Bekle bekle ne pişman değilim mi.
"Jennie ne diyecektin?"diye sordu Taehyung.
"Çocukluk arkadaşıma benziyorsun."
"Se-"derken birinin bağırışla irkildik.
"Jennie!"
"Taehyung!"
OLAMAZ ANNEM!
"Taehyung üstümden kalk annem geliyor."dedim.
"Kalkamıyorum ki ayağıma bir şey takıldı."dedi fısıldayarak.
Annelerimizin sesleri giderek artıyor ve yaklaşıyolardı.
"Jennie,pis sapık kızımın üzerinden kalk!"
Annem elindeki tavayı Taehyung'un kafasına geçirdi. Sonra ise beni kolumdan tutup kaldırdı.
"A-anne o arkadaşım!"diye bağırdım.
"Bu sapık mı senin arkadaşın!"
"Taehyung sen nasıl bir çocuk oldun!"diye bağırıyordu Taehyung'un annesi.
"Anne ayağıma bir şey takılmıştı yemin ederim!"diye kendini savunuyordu Taehyung.
Annem beni Taehyung'un evine götürdü. Bizi bir koltuğa otutturdular ve ikimizin de annesi karşımıza geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me/Taennie
Romance"Tete siz taşınıyorsunuz ve bana hemen söz vermen lazım."dedim. "İleride beni unutursan ben unutmam ama sen unutursan sana tete diyeceğim ve beni hatırlayacaksın söz mü?"dedim."Ben daha seninle evleneceğim Jen tabiki unutmam."/26 Nisan/1.#taejen