Bu bölüm bayağı uzun iyi okumalarr
Kazanın üzerinden 1 yıl geçmişti ve artık tatildeydik. Taehyung'un konserine gidiyordum. Tabikide yanımda Jungkook ve Lisa geliyordu.
"Jen hazırlandın mı canım?"diye sordu Taehyung.
"Evet Tete ama şu üstün fermuarını kapatamadım."dedim sesli bir şekilde. Ardından kapı açıldı. Taehyung beni böyle görmüştü ama sorun değildi çünkü o benim tetem o beni koruyandı, o bana değer verendi. Onu asla bırakmam.
"Oldu mu canım?"diye sorduğunda hayal dünyamdan çıktım.
"Evet canım olmuş."dedim ve ona sarıldım.
"Seni asla bırakmayacağım Jen biliyorsun değil mi?"diye sordu bir anda.
"Asıl ben seni asla bırakmayacağım."dedim. Bir an mutlu olacağımı düşündüm fakat telefonuma gelen bildirim ile herşey bitti.
Bilinmeyen Numara
Bebeğim ilişkinizi bölmek gibi olmasın sadece seni bilgilendirmek için istersen gece resimlerimiz de var tabikide zorlamıyorum ^^
Taehyung'a baktığımda halinden mutluydu. İkimizi birden yürütmek hoşuna gidiyordu demek.
"Bir sorun mu var canım?"diye sordu Taehyung. Gözlerim sinirden dolmaya başlamıştı birde soruyordu.
"Bilmem bir sorun mu var Taehyung."dedim dişlerimin arasından.
"Canım bir şey mi var?"dediğinde iyice sinirlendim.
"Bana canım deme kedi falansın sanırım hani 9 canlı falan derler(yani sadece canım ona demiyor demek istiyor)
"Jennie ne diyorsun anlamıyorum!"diye bağırdı.
"Bana bağırmaya hakkın yok!"diye bağırdığımda odaya Lisa ve Jungkook girdi.
"Ne oluyor?"diye sordular.
"Beni aldattı!"
"Sinirlendi!"bunu aynı anda söylemiştik.
Taehyung'dan
"Beni aldattı!"diye bağırdı bende eş zamanlı sinirlendi demiştim.
"Jennie ne aldatması ne saçmalıyorsun!"diye bağırdım ona. Daha önce kimseyle yatmadım bile.
"B-bilmiyormuş gibi davranma sen beni aldattın!"diye bağırdı ağlayarak. Onu bu halde görmek beni parçalıyordu.
ESKİLER
"Tete aldatmak ne demek?"diye sordu küçük kız.
"Aldatmak mı? kötü insanlar sevdiği insanları aldatır diye biliyorum."dedi oğlan.
"Peki sen beni aldatır mıydın?"diye sordu.
"Ben kötü müyüm Jen?"diye sordu küçük oğlan alayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me/Taennie
Romance"Tete siz taşınıyorsunuz ve bana hemen söz vermen lazım."dedim. "İleride beni unutursan ben unutmam ama sen unutursan sana tete diyeceğim ve beni hatırlayacaksın söz mü?"dedim."Ben daha seninle evleneceğim Jen tabiki unutmam."/26 Nisan/1.#taejen