Şaşkın bir şekilde Jennie'ye bakıyordum. Odama pat diye girilmesi beni rahatsız ederdi ama Jennie girdiğinde en ufak rahatsızlık hissetmemiştim.
"Jisoo babam ölmüş."dedi titreyen sesiyle.
Jisoo hızla ayağı kalktı ve Jennie'ye sarıldı. Benimde gözlerim nedensizce dolmuştu. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Yaptıklarım için pişmanım Jennie. Babamı 9 yaşımdayken kaybetmiştim. Onu o kadar iyi anlıyordum ki.
"Jennie."dedim.
"Şuan zorbalığın sırası değil Taehyung."dedi Jisoo.
Kafamı iki yana salladım. Jennie'yi kendime çektim ve kafasını göğsüme yerleştirdim.
Jennie'nin anlatımından
Kafamı göğsüne koyduğunda ona sarıldım. Başka çarem yoktu. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Burun çekme sesiyle kafamı kaldırdım o da ağlıyordu.
"Taehyung sen niye ağlıyorsun?"diye sordu Jisoo.
Eliyle sağ tarafı işaret etti. Gördüğümde yaşadığım acı ikiye katlanmıştı. Annesi babası ve kardeşi. Babası evde yoktu zaten yani demek oluyor ki ölmüş. Gözyaşlarım hızla akmaya devam ederken Taehyung elini saçlarımda gezdirdi. Ondan ayrıldım.
"Ben çok özür dilerim Jennie."dedi fakat sesi titriyordu ve kısık çıkıyordu bu beni üzmeye başlamıştı.
"Kabul ediyorum Taehyung ve özür dilerim sana bu acıyı tekrar hatırlattığım için."dedim.
Gözlerimin içine bakıyordu bende onun gözlerinin içine Jisoo bize gözleri dolu bir şekilde bakıyordu.
1 HAFTA SONRA
"Jen bu daha iyi bunu paylaş bence"dedi Jisoo.
CANIM BENİM BENLE DALGA GEÇMEYİ KES!!
1,233,56 beğeni...
@TAejen:Hey Jenniee Bütün herkes sizi shipliyorrr
Jisoo ile göz göze geldik. Hesabına bastığımda gözlerim şok içinde açıldı.
BUNLAR BİR HARİKAAAAA
Telefon elimden kayıcaktı ki son anda Jisoo tuttu.
"OHAA KIZIM BUNLAR BİZİM TARAFIMIZDA!!"diye bağırdı Jisoo.
"Jennie!"diye bağırdı Taehyung.
Ona doğru dönecekken dip dibe geldik. Burunlarımız neredeyse birbirine değecekti. Biraz geriledim. O da kafasını geriye çekti.
"Sakıncası yoksa sizi arkadaşlarımla tanıştırmak isterim."dedi nefes nefese kalmış bir şekilde.
"Tae bunlar kim?"diye sordu bir kız.
"Yeji bunlar arkadaşlarım Jennie ve Jisoo."diye söze girdi Taehyung.
Yeji denen kız Taehyung ile resmen sevgili gibi görünüyorlardı. Bu hoşuma gitmemişti. Ne Jennie hayır onu kıskanıyor olamazsın.
"Taehyug bana bak bu kızlarla çok yakın olmayacaksın döverim seni."dedi.
Ellerimi yumruk yaptım birazdan kızın yüzüne indireceğim diğer elimi de yumruk yaptım. Jisoo bana bakıyordu.
"Jen iyi misin?"diye fısıldadı.
Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Jenniee seni arıyordum."diye koşarak yanıma geldi Kai.
"Kai ben kendimi iyi hissetmiyoru-"
Beni kollarının arasına aldı. Saçlarımı öptü Kai beni kardeşi ben de onu abim olarak görüyordum. Bu yüzden bana temas etmesinden rahatsızlık çekmiyordum.
"Hadi taetae gidelim!"diye bağırdı kız.
Aniden olduğum yerde kaldım az önce kız ona tete mi dedi. O kız yoksa bizim anaokulumuzda ki kız mı.
ESKİLER
"Tete hadi gel burada oynayalım!"diye bağırdım.
"Hey Taehyung'a ben tete diycem."dedi Yeji.
"Bir kere o takma ismi ilk ben koydum değil mi tete?"
"E-evet."dedi.
"Tete her zaman benim olucak Yeji bunu o kafana sok."
"Bakalım öyle mi olacak Jennie."
ŞİMDİKİ ZAMAN
"Teşekkür ederim Kai."dedim.
.....
TAMAM CANIM KUZENLERİM BENDEN BIKTINIZ
2.345.67 Beğeni...
Taehyung tarafından:
Bu gün o Kai denen çocuğa sinir olmuştum şimdi de başıma en yakın arkadaşım Jin çıktı tabi sadece kuzenlerdi yani öylelerdir ama Kai değil. Ben kafayı neden bu kıza takmıştım ki sıradan bir kız sadece. Kızın hesabında 169 gönderi vardı. Stalklamak için çok zamanım vardı bende yapmak istedim.
VE SONN
.
.
.
Hikaye çok uzun olacak öylesine başladığım bir hikaye bakalım ne kadar tutacak aklımda bir şeyler var olay olarak istek olarak yazmamı istediğiniz olay varsa yazmaktan çekinmeyin bana ilham verirsinizz seviliyorsunuzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me/Taennie
Romance"Tete siz taşınıyorsunuz ve bana hemen söz vermen lazım."dedim. "İleride beni unutursan ben unutmam ama sen unutursan sana tete diyeceğim ve beni hatırlayacaksın söz mü?"dedim."Ben daha seninle evleneceğim Jen tabiki unutmam."/26 Nisan/1.#taejen