-16-

25 3 0
                                    


 Üniversiteyi bitireli 3 yıl olmuştu. Jungkook, Lisa, Taehyung ve ben bu evde yaşıyorduk. Taehyung ile ben kariyerimize devam ediyorduk. Aynı şekilde Jungkook ve Lisa'da. Tabikide artık sevgili olduğumuzu biliyorlardı. Telefonlarımın not kısmına yazdığım şeyleri Taehyung yanımda kıpırdandığında kaydedip kapattım. Kollarını belime doladı ve beni kendine çekti. "Çok güzelsin Jen." burnunu boynuma koyup kokumu içine çektiğinde utanarak güldüm. Bir anda kendini geri çekti ve gözlerime baktı. "Ne oldu Taehyung?" eli belimden ayrıldığında kaşlarımı çattım. Bir kutu çıkardığında bu sefer benim kaşlarım çatıldı. 

  Elimden tutup kaldırdı. Yatakta oturur vaziyetteyken elimi tuttu ve bir daha gözlerime baktı. "Benimle evlenir misin Jen?" yataktan düştüğümde Taehyung endişeyle yatağın başından bana baktı ve ardından kahkaha attı. "Bunu evet olarak sayıyorum." dedi ve beni kucakladı. Alt kata beraber indiğimizde Jungkook'un çığlık attığını duyduk. Taehyung ile merdivenin başında göz göze geldik. "Sen de duydun değil mi?" sorduğu soruyu kaşlarımı çatarak onayladım. İndiğimizde Jungkook ağlıyordu. Lisa ise gülüyordu. Taehyung'un kucağından indiğimde hızla Lisa'nın yanına gittik. Lisa koltukta rahat rahat otururken Jungkook ağlıyordu. "Lisa ne oluyor Jungkook neden ağlıyor?" Lisa yine kahkaha attığında Jungkook kötü kötü ona baktı. "Ben hamileyim canlarr!" Lisa'nın çok normalmiş gibi söylediği habere karşı ilk önce öylece kaldım. "NE?!" Taehyung ellerini çarptı ve Jungkook'un üstüne atladı. "Ne ağlıyorsun sulu göz Jungkook." gözlerim yeniden Lisa'ya döndüğümde karnının bu kadar büyük olması gözüme çarptı. "Ağlıyordum çünkü bebek baya büyümüş ve benden habersiz kontrole gidiyormuş." Lisa gözlerini devirerek Jungkook'a baktı. 

 "Sosyal medyaya duyurmayı düşünüyorum." Lisa'nın düşüncesi ile Jungkook hızla kalktı. "Önce evlenmemiz gerek." Taehyung ile göz göze geldik. "Bu sefer biz önce davrandık." Taehyung elimden tuttu ve havaya kaldırdı. Lisa dudağını büzerek ayağa kalktı. "İlk düğünü biz yapacağız." diyen Lisa oldu. Taehyung kahkaha attı ve beni kendine çekti. "Yaaa, tam fotoğraflıksınız." telefonunu cebinden çıkardı ve fotoğrafımızı çekti. Hemen Taehyung ile paylaştık.

                                                            thv:Will you marry me Jennie?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                            thv:Will you marry me Jennie?


Fotoğrafı paylaştıktan sonra Jungkook hepimizi koltuğa oturttu. "Hadi dc oynayalım, eskisi gibi." Taehyung ile göz göze geldik. Şişe çevrildi. Ben ile Jungkook çıktı. Doğruluk dediğimde kaşlarını çattı. "Kai'ye karşı gerçekten ne hissediyordun?" dudağımı ısırdım. Bu zamana kadar unutmamıştı, hiç kimse. "O sadece bir abiydi." Taehyung'a baktığımda yeri izliyordu. Şişe tekrar çevrildiğinde Lisa hızla tuvalete koştu. Taehyung ben ve Jungkook hızla ayağa kalktık. Jungkook Lisa'nın peşinden koştu. Baş başa kalmıştık. 

 Taehyung'un kucağına geçtim ve kafamı boynuna gömdüm. "Jen." ona bakmak için kıpırdandığımda vücudu kaskatı kesildi. "Efendim?" gözleri gözlerime kenetlenmişti. "Biraz geri gider misin?" sorduğu soruyla gözlerim sonuna kadar açıldı. Gözlerim kaydığında ise kahkaha attım. "Teteeee." kelimeleri uzatarak söylediğimde belimden tuttu ve beni kendine çekti. Bilerek ilerlediğimde tutuşu sertleşti. 

 "Jen..." alnını alnıma yaslamıştı. "Evet Tete?" gözleri benden izin istiyordu. Dudaklarımızı birleştirdiğinde ellerimi saçlarına daldırdım. Elleri belime yön verirken merdivenden sesler duyduk. Kafamı geri çektim ve nefes nefese "Taehyung Jungkook ve Lisa geli-" Ellerimden tuttu ve beni koltuğa itti.

 "Ben de sana geliyorum Jennie."

Sonnnnnnnn

bu bölümün devamı yolda baya geç oldu kusura bakmayın seviliyorsunuzzzzzzzzzz

Remember me/TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin