+Hoseok+
Masada ekip ile öylece oturmuştuk, görevimiz 10 dakika önce bitmişti.
Chan "hoseok komiserim yine iyi iş çıkardın" dediğinde güldüm "hepimiz iyi iş çıkardık, hepinize teşekkür ederim" dediğimde hepsi güldü, lia "hadi ama komiserim stajerlik zamanından beri 5 yıldır çalışıyoruz, hala teşekkür ediyorsunuz" dediğinde kafamı salladım "her görevi başarı ile sonlandırıyoruz, bende size iyi bir ekip arkadaşı olduğunuz için teşekkür ediyorum lia" dediğimde ryujin ve niki "biz teşekkür ederiz" dediklerinde güldüm.
Müdür elinde dosya ile geldiğinde kalktık, Chaeryeong "hoseok çok istediğin davayı alabilirsin" dediğinde şaşkınca "M-min davasımı" dediğimde gülerek kafasını salladı "bunun için çok çalıştın" diyerek uzattığında aldım "teşekkür ederim müdürüm" dediğimde kafasını salladı "rica ederim" diyerek çıktı.
İtalya ya babam yüzünden gelmiştim ama burada koredekinden daha farklı ve iyi davalar vardı o yüzden burayı sevmiştim.
Niki "başardınız amirim" dediğinde kafamı salladım "başardık, davayı zaten biliyoruz, baştan bir tekrar yaparak neler hazırlayacağımızı düşünelim" dediğimde kafa salladılar "emredersiniz" dediklerinde dağıldık.
Babam aradığında açtım "efendim" dediğimde "hoseok özür dilerim" dediğinde kaşlarımı çattım "neden" dediğimde titreyen sesi ile "çok borcum vardı ve paramız yetmezdi, seni istediler" dediğinde öylece kaldım "sen ne yaptın?" dediğimde ağlamaklı sesi ile "sen karar vericeksin, eğer kabul etmezsen 1 saat sonra beni öldürmeye gelicekler ve senin peşine düşücekler" dediğinde kafamı salladım.
Anlımı ovdum "anladım" dediğimde ağlayarak "lütfen kabul et hoseok, her şey sana bağlı" dediğinde sinirlenmiştim ama "tamam kabul ettiğimi söyle, eve gelince konuşucaz" dediğimde "t-tamam tamam, özür dilerim hoseok" dediğinde telefon' u kapattım.
Chan "bir sorun mu var" dediğinde kafamı salladım "hayır, babamın kuruntuları" dediğimde kafasını salladı, güldüm "hadi davaya bakalım" dediğimde hepsi heyecan ile masaya toplandılar.
Min Yoongi seni hapse tıkıcam ve çok eğlenicem.
Birşeyler düşündük, mesai saati bittiğinde ceketimi aldım "acil çıkmalıyım, yarın görüşürüz" dediğimde lia güldü "yarın izin gününüz" dediğinde anlımı ovdum "unutmuşum, kendinize iyi bakın ve yaramazlık yapmayın, niki" dediğimde niki kollarını bağladı "emredersiniz" dediğinde güldüm.
Eve gelerek içeri girdim, babam beni gördüğünde ayağa kalktı "hoseok" dediğinde kafamı salladım "anlat" dediğimde kafasını eğdi "yüklü miktarda para almıştım, eve haciz gelicekti ve daha birsürü borç, ben öderim sandım ama olmadı, özür dilerim, seni istediler, kabul etmez isen bizi öldüreceklerini söylediler" dediğinde kafamı salladım.
"Kim bu borç aldığın kişi" dediğimde kafasını kaldırdı "Min'ler" dediğinde kafamı salladım, idrak ettiğimde "Ne dedin sen" diyerek kalktım, babam korkarak geri gitti "özür dilerim hoseok, seni yarın kahvaltı için alıcaklarmış" dediğinde sinir ile "baba seni ben öldürücem , cidden.. " diyerek ceketimi çıkardım.
Cidden bir işim iyi gitse diğeri boka batıyordu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : italya
FanfictionMin Yoongi büyük italyan mafyasıdır, hoseok'un babası büyük miktarda borç alır ve ödeyemez, yoongi hoseok'u gördüğü gibi etkilenir ve borcu kapatmak için Hoseok'u gelini olarak alır Hamile hoseok 🤭 Soft hikaye