Bir hafta her gece, onun izin günü olduğu gün bütün gün sex yapmıştık ve hoseok'un içine kaç defa boşaldığımı hatırlamıyorum bile ama ona doymak zordu ve o da bir tur daha diyerek beni kendine çekiyordu.
Bu gün midesi bulandığında heyecanlanmıştık, doktora gittik, kadın ilk şaşırsa bile kontrol yapmıştı ve onaylamıştı, daha çok küçük bir şeydi, gülerek hoseok'un dudaklarını öptüm, sıkıca sarıldı.
Eve geldik, odamıza geçtiğimiz de üzüntü ile baktı, saçlarını öptüm "ne oldu bebeğim" dediğimde kafasını eğdi "sen" dediğinde kafamı salladım "merak etme ben halledicem" dediğimde kafasını kaldırdı "çok kötü bir eşim" dediğinde güldüm "sen çok iyi bir eşsin, hayatımı sana adayacağım bebeğim yeter ki mutlu ol" diyerek anlını öptüm.
Oturduğumuzda kucağıma oturmuştu, gülerek elimi karnına koydum "burada bizim bebeğimiz var" dediğimde gülerek kafasını salladı, yutkundu "yoongi" dediğinde kahve gözlerine baktım "söyle bebeğim" dediğimde gözlerini kaçırdı "kızıcaksın ama söylemezsem duramam" dediğinde kafamı salladım "kızmayacağım bebeğim, rahat ol" dediğimde kafasını eğdi.
Elimi sıkıca tuttu "sana ilk başta yaklaşmamın sebebi bu görevdi, eğer güvenini kazanırsam seni hapse atabilirdim ama sonra ben gerçekten sana aşık oldum, özür dilerim" dediğinde kafamı salladım "biliyorum hoseok, kendini kötü hissetme" dediğimde şaşkınca baktı "n-nasıl" dediğinde güldüm "başarı için herşeyi yaparsın ve bana yaklaşmaya başladığında görev için olduğunu anladım, sonra ben senin planına karşılık vererek bana güvenmeni sağladım" dediğimde şaşkınca "şeytansın yoongi" dediğinde gülerek dudaklarını öptüm.
Gülerek karşılık verdi, ayrıldığımızda "kendimi akıllı sanardım ama kocam beni alt etmiş de haberim yok" dediğinde yanaklarını öptüm "kocan senin için senin ile oynadı" dediğimde kafasını salladı "bir hafta kaldı, gitmeni istemiyorum" dediğinde kafamı salladım "seni bırakmayacağım bebeğim sakin ol ve bana bırak" dediğimde kafasını salladı "öyle diyorsan" dediğinde anlını öptüm.
Üstümden kalkarak yatağa uzandığında üstüne çıktım "bir tur" dediğimde güldü "7" dediğinde dudaklarını öpmeye başladım, sıkıca boynuma sarıldığında eşofman ve boxer ını çıkarttım, kendi altımı da çıkartarak deliğine penisimi sürttüm, 7 turdan fazla yapacaktık, biliyordum.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : italya
FanfictionMin Yoongi büyük italyan mafyasıdır, hoseok'un babası büyük miktarda borç alır ve ödeyemez, yoongi hoseok'u gördüğü gibi etkilenir ve borcu kapatmak için Hoseok'u gelini olarak alır Hamile hoseok 🤭 Soft hikaye