İki hafta dır isim bulamamıştık, herkes bebeğimize şeker bebek diyordu, beyaz teni, kedi gözleri, minik burnu bana dudakları hoseok'a benziyordu, annem gülerek "hoseok yoongi'nin kopyasını doğurmuş" diyerek gülüyordu.
Hoseok uyurken yanına gittim, gecesi gündüzüne karışmıştı resmen, bazen kahvaltıda kafasını omuzuma koyarak birden uyuyordu.
Şimdi annem bebeğimiz ile ilgilenirken benim asıl bebeğim uyuyordu, anlını öperek yanına uzanıp sarıldım, hemen bana sığınmıştı, gülerek saçlarını okşadım, gözlerini açtığında saçlarını öptüm "uyandırdım mı " dediğimde kafasını salladı "hayır" dediğinde güldüm "şugar nerede" dediğinde güldüm "annem bakıyor, uyumaya devam et" dediğimde kafasını göğüsüme bastırdı "hala isim bulamadık" dediğinde kafamı salladım.
"Şugar diyoruz ama suga mı koysak adını, güzel olurdu, yakışıyorda" dediğimde bana baktı "ciddimisin" dediğinde kafamı salladım "evet, suga, yakışıyor" dediğimde güldü "suga olsun o zaman" dediğinde dudaklarını öptüm "kimliğini çıkartmak için jin ve namjoon'u gönderirim" dediğimde kafasını salladı.
Beline sarıldım, hoseok "süt sağma makinası nerede" dediğinde güldüm "keçi" diyerek çekmeceden çıkarttım makinayı, alarak göz devirdi "ne, küçük kopyan beni istemiyor, biberon dan içiyor" dediğinde güldüm "tamam bebeğim sakin ol" dediğimde göz devirdi.
Makina süt ile dolduğunda kaşlarımı çattım "hoseok nasıl senden süt geliyor anlamıyorum" dediğimde kafasını salladı "bende anlamıyorum, Allah böyle yaratmış ben neyapayım" dediğinde güldüm, makinayı uzattığında alarak anneme verdim ve geri yukarı döndüm.
Hoseok gözlerini kapatmıştı, yanına uzanarak sarıldım "uyuyalım" dediğimde kafasını salladı, sıkıca sarılarak uyumaya başladık, annem uyuyan suga'yı odamızda ki beşiğe bırakarak çıktı.
Ailem ile olduğum için çok mutluydum.
/
Finalim hep kısa oluyor üzgünüm 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : italya
FanfictionMin Yoongi büyük italyan mafyasıdır, hoseok'un babası büyük miktarda borç alır ve ödeyemez, yoongi hoseok'u gördüğü gibi etkilenir ve borcu kapatmak için Hoseok'u gelini olarak alır Hamile hoseok 🤭 Soft hikaye