Hoseok işinden bir hafta izin almıştı, amerika ya gelmiştik, arabaya geçerek otele geldik ve odamıza çıktık.
Eşyaları kenarı koyduk, hoseok'un beline sarıldım, boynuma kollarını sardığında gülerek dudaklarını öptüm, karşılık verdiğinde kalçalarını okaşadım ve kucağıma aldım, ayrıldık "banyo yapmak ister misin" dediğimde kafasını salladı "evet" dediğinde güldüm "seni yıkamamı istermisin" dediğimde kızardı ama "hayır" dediğinde kafamı salladım.
Kucağımdan indirerek yatağa uzandım, biraz uyusam iyi olurdu, uyurken kollarımın arasına hoseok girdiğinde sıkıca sarıldım, şeftali kokusu çok güzeldi.
Uyandım, hoseok'a baktığımda kızıl saçları dağılmış, kiraz dudakları aralık ve yanakları pamuk şekere benziyordu, eğilerek dudaklarını öptüm, geri çekildiğimde dilini dudaklarında gezdirip yutkundu ama uyanmadı.
Eğilerek yeniden öptüğümde saçlarımı tutarak ayrılmamı engelledi, güldüm, karşılık verdiğinde üstüne çıktım kollarını boynuma sıkıca sardı, kalçalarına ellerimi koyarak okşadım, bacaklarını belime sardı, dudaklarını bırakarak boynuna indim, öpüp emerek ısırdım, saçlarımı çekerek "yoongi" dediğinde boynunu öperek geri çekildim.
Yanağını okşadım "efendim bebeğim" dediğimde kafasını çevirdi "duralım" dediğinde kafamı salladım "duralım" diyerek yanağını öptüm "anlatabilirsin hoseok, seni yargılamam" dediğimde yutkundu "bilmiyorum" dediğinde anlını öptüm.
Yüzünü uvucumun içine aldım "güven bana, lütfen" dediğimde gözleri doldu "ben farklıyım" dediğinde kafamı salladım kucağıma alarak saçlarını öptüm, yutkundu "erkekler hamile kalır mı" dediğinde şaşkınca kaldım "çok düşük bir ihtimal" dediğimde kafasını salladı.
Gözlerine baktım "hoseok hamile kalabilir misin" dediğimde kafasını salladı "iğrenç birşey değilmi" dediğinde kafamı salladım "hayır hoseok bu çok güzel" dediğimde kafasını salladı "hayır değil" dediğinde sıkıca sarıldım "baba olabiliriz hoseok, neden iğrenç olsun" dediğimde kafasını salladı "istemiyorum, korkuyorum, korkunç, hamile olmak.. " dediğinde yanağını öptüm.
Islak gözlerini kaçırdı, gülerek "hoseok, lütfen baba olmamıza izin ver" dediğimde kafasını salladı "hayır, istemiyorum" dediğinde saçlarını okşadım "belki zamana ihtiyacımız vardır" dediğimde bana baktı "zamana mı" dediğinde güldüm "evet, yeniyiz ve bana güvenmiyorsun, kendine ve bize zaman tanı lütfen" dediğimde kafasını salladı.
Güldüm "bu bir ilerleme değil mi" dediğimde güldü "öyle" dediğinde anlını öptüm "güzel bir aile olucaz" dediğimde gözlerini kaçırdı, keşke düşüncelerini okuyabilseydim, o zaman sana nasıl yaklaşabileceğimi bilirdim hoseok.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : italya
FanfictionMin Yoongi büyük italyan mafyasıdır, hoseok'un babası büyük miktarda borç alır ve ödeyemez, yoongi hoseok'u gördüğü gibi etkilenir ve borcu kapatmak için Hoseok'u gelini olarak alır Hamile hoseok 🤭 Soft hikaye