9

651 50 22
                                    

+hoseok+

Tatilin üstünden bir hafta geçmişti, eve geldim, yoongi yemek için aşşağı iniyordu, gülerek bana baktığında yanına giderek sarıldım, güvende hissetmem normalmiydi.

Sıkıca sarıldım, gülerek "bebeğim beni boğuyorsun" dediğinde geri çekildim, dudaklarımı öptü, ayrıldığımızda elimi tuttu, yüzüğümü hiç çıkartmamıştım, söz vermiştim ve tutuyordum.

Koluna sarılarak yemek masasına gittik, hepsi gülerek bakıyordu, oturduk, yemek yerken taehyung "hoseok hala şaşırıyorum" dediğinde ona baktım "neden" dediğimde jungkook "bize düşmandın ve bir anda güler yüzlü oldun" dediğinde kafamı salladım.

"Sadece akışına bıraktım" dediğimde namjoon "sevindik" diyerek jin'in yanağını öptüğünde jin gülerken taehyung kollarını bağlayarak baktı, jin taehyung'u gösterdiğinde namjoon taehyung'un saçlarını öptü, taehyung gülerek yemeğine döndüğünde üçlünün arasınında düzelmeye başladığını anladım.

Jimin "babamlar ne zaman gelicekler, masa onlar olmadan eksik" dediğinde yoongi "dinleniyorlar rahatsız etmeyelim" dediğinde elini tuttum, gülerek elimi öptü, onun yanında olmak cidden güvende hissettiriyordu ve bu duygu garip ama güzeldi.

Odamıza gittik, üstümü değiştirdim, yoongi arkasını dönmüş uzanıyordu, yatağa oturarak yanına yaklaştım, gülerek döndüğünde sarıldım "yoongi hiç dolaşmıyoruz" dediğimde saçlarımı öptü "yorgun olduğun için teklif etmiyordum, çok çalışıyorsun 'bizi yakalattırmak için" dediğinde yutkundum.

Bir an garip hissetmiştim, güldüm "yorgun değilim ki" dediğimde kafasını salladı "hoseok umarım bana oyun oynamıyorsun dur" dediğinde kaşlarımı çattım "öylemi düşünüyorsun" diyerek kalktım.

"Bak" dediğinde güldüm "iyi geceler sana" diyerek odadan çıktım, kalbim acımıştı, evet oyun oynuyordum ama neden bu kadar çok kırılmıştım, gözlerim dolmuştu, kafamı salladım, kendine gel hoseok kendini kaptırma.

Çalışma odasına girdim, kafamı salladım, kalbim çok kötü ağrıyordu, kırılmış gibi hissediyordum, tanrım kendi tuzağıma umarım düşmezdim.

Yoongi geldiğinde dosyamı aldım "hoseok" dediğinde kafamı salladım "çalışıyorum" dediğimde yanıma oturdu "üzgünüm bebeğim seni kırmak istemedim" dediğinde göz devirdim "kıramazsın da zaten" dediğimde kafasını eğdi "beni de anlamalısın hoseok" dediğinde derin bir nefes aldım.

"Çalışıyorum yoongi" dediğimde yanağımı öptü "geç uyuma" dediğinde kafamı salladım, gittiğinde dolu gözlerim aktı, gülerek sildim "ne oluyor sana hoseok kendine gel, sen sadece onun yanında güvende hissettin ve sevgisi iyi hissettirdi okadar" diyerek dosyayı kenarı attım.

Anlımı ovdum cidden bana ne oluyordu, umarım düşmanıma aşık olmazdım.

/

sope : italyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin