Bilinmeyen karanlık taraf

18 3 5
                                    

Öz babam benden her silahı kullanmayı öğrenmemi istemişti, kendisi kaybolmadan önce bana "Kendini koru çünkü seni on iki yaşından sonra kimse korumayacak." Demişti ve bundan sonra onu hiç görmedim. Bende öğrendim, çok iyi öğrendim hatta. İkinci babama arkadaşlarıma gideceğim diyordum ve babamın adamlarından eğitim
alıyordum.

İşime de yarıyordu özellikle şuan ama neden babamı bir daha göremedim? İşte bunu bilemem.

Barış, sana bir şey olasın n'olur.

Elimdeki bıçakla etrafa bakıyordum, camdan bir adam girdi ama elindeki silahla ateş etmesine izin vermeden bıçağı boynuna sapladım. Yüzüme bulaşan kan beni o an rahatsız etmedi, ilk cinayetin de değildi zaten.

Gelen sekiz kişiyi bıçak bile kullanmadan döverek nakavt ettim. Barış bana uzaylıymışım gibi bakıyordu. Bütün adamları bitirdikten sonra hepsinin

 Bütün adamları bitirdikten sonra hepsinin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göğüsüne bunu çizdim. Ardından hemen Kerem'in aracıyla uzaklaştık. Bir ormanda durduk, Sıla bir bilgisayar çıkardı ve kod yazmaya başladı.
"N'apıyorsun?" Dedi Barış.

"Kamera görüntülerini siliyorum."

"Azra arkadaşların da maşallah yalnız."

Ateş'in sesiyle kendime geldim ve Kerem'e soru sorar gibi baktım. "Bir adamdan bahsetmiştin ya hani..." evet? Der gibi baktım "O adam benim abim Azra, ama yollarımızı sekiz yıl önce ayırdık çünkü güç zehirlenmesi yaşadı. Kendine çok güvendi bu yüzden gittim nedeni de beni vurması."

Şok geçirdim. Hepimiz demeliydim sanırım, hepimiz şok geçirdik. Gonca elindeki telefonda bir şey görmüş olmalı ki şaşırdı, "Gece kim ya?" Biraz kalbim acıdı açıkçası "Be-ben benim Gece."

"NE?!"

Gonca'ya inme falan indi sanırım;

eh işte, bu da benim bilinmeyen karanlık tarafım. Buyum ben, bir katil, dokuz yıl ortalıkta görünmeyen bir seri katil.

"Bir açıklaman var mı?" Barış gayet olumlu yaklaşıyordu.

"Dokuz yıldır cinayet işlemedim, ama ben sandığından fazlasıyım."

Bakışları değişmedi. "Nasıl adamları öldürdün?"

Boğazımda bir yumru oluştu yandı alev aldı, kalbimi birisi sıktı.

"Genelde suçlular; özellikle cinsel istismardan suçlu olup hüküm giymemişlerden çıkardım öfkemi."

Gözlerimi kırpmadım, kimisi titrer, kimisi bağırır, kimisi bakışları ile belli eder içindekini, ben mi? Ben susarım içime atarım ve suratıma insanlara gerçek olarak inandırdığım 'iyiyim' maskesini takarım; ama şuan bu maskeyi Barış'a karşı takmıyorum çünkü sanırım onu çok seviyorum.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin