Merin pov:
Avaan vessanoven. Säikähdän hieman koska Joel oli tullut ääneti oven taakse seisomaan. "Etkai sä nyt mua pelkää?" Hän kysyy virnistäen hieman pelottavasti. "E en" vastaan. Joel otti askeleen lähemmäs. "Mennäänkö takaisin olkkariin?" Kysyin nyt jo vähän ahdistuneena. "Mennään" Joel sanoi ja näytti kädellään että minä menisin edellä. Saavuimme olkkariin ja istuin sohvalle. Joel istui viereeni ja otti puhelimen taskustaan ja alkoi selailla sitä. Otin oman puhelimeni ja aloin myös selailla sitä.
"Moi!" Kuului Nikon ja Aleksin äänet eteisestä. Huokaisin helpotuksesta. Minulla oli jostain syystä ollut hieman ahdistava olo Joelin kanssa. Hän oli myös käyttäytynyt erikoisesti. Pian Niko ja Aleksi astelivatkin jo olkkariin. Ennenkuin ehdimme alkaa juttelemaan tai jatkamaan puhelimien selailua ulkoovi kävi taas. "Ruuat saapuu!" Kuului Joonaksen huuto. "Vihdoin" Joel murahti vierestäni. Pian Joonas, Tommi ja perää pitämässä Olli astelivat olkkariin. "Tossa" Olli sanoi ojentaen minulle pussia. "Kiitti" sanoin ja otin pussin.
Saimme juuri syötyä. Kello on jo lähemmäs kahdeksaa. Mutta se ei haittaa koska on perjantai. "Katotaanko leffa?" Olli ehdottaa. "Joo" Joonas sanoo tuttuun tapaan innostuneesti. "Katotaanko tita-" Niko aloittaa mutta Tommi keskeyttää hänet "ei" . Niko luo Tommiin musertavan katseen mutta ilmeisesti tyytyy kohtaloonsa. "Katotaan it!" Olli ehdottaa. Kaikki myöntyvät, mutta Aleksi ei ole vastannut. Hän näyttää miettivältä. "Onkohan se liian pelottava Merille" Aleksi kysyy. Mulkaisen häntä. "No ehkä se nyt kestää" Joel sanoo turhautuneena. "Kyllä mä sen nyt voin katsoa" Komppaan. "Nooo okei" Ale myöntyy. Aloitamme leffan katsomisen.
*Leffassa alkaa pyörimään lopputekstit*
"Voidaanko me kaikki jäädä yöksi?" Niko kysyy. "Joo" Aleksi vastaa. "Tota miten me nukutaan?" Tommi kysyy. "Yks menee sohvalle. Kaks mun sänkyyn. Kaks Merin sänkyyn. Kahdelle on patjat vaikka tähän olkkariin." Aleksi vastaa.
*epämääräistä hulinaa*"Turvat kiinni!" Tommi huutaa. Kaikki hiljenevät. "Noniin nyt tehdään niin että minä, Olli ja Niko nukutaan täällä olohuoneessa. Aleksi ja Joel Aleksin sängyssä. Ja Joonas ja Meri Merin sängyssä" Tommi sanoo. Kaikille kävi tämä joten menemme Joonaksen kanssa minun huoneeseeni. Tämä järjestely on kyllä hyvä koska tulen todella hyvin toimeen Joonaksen kanssa.
*Kaikki tekee pakolliset iltahommat*
Asetun sänkyyn istumaan ja Joonas tulee viereeni. Hänellä on vain t-paita ja boxerit. Kun taas minulla on yöshortsit ja ISO musta t-paita. Laitan oranssit ledit himmeälle. "Millasia noi jätkät susta oli?" Joonas kysyy naurahtaen. "Ihan kivoja" vastaan. "Tommi vaikuttaa sellaselta isähahmolta" jatkan naurahtaen . "No sitä se kyllä on"
Joonas komppaa. " Olli ja Niko on ihan perus, mutta tosi mukavia. Joel on vähän outo." Kerron. "Aijjaa millä tavalla?" Joonas kysyy kiinnostuneesti mutta silti lempeästi.*Selitän Joonakselle mitä tapahtu kun oli Joelin kaa kahdestaan*
"Outoa. Mitäköhän se jätkä säätää? Tuskin mitään vakavaa." Joonas sanoo hymyillen.
"Niin" vastaan. "Aletaanko nukkumaan?" Kysyn. "Joo. Hyvää yötä" Joonas sanoo. "Hyvää yötä!" Vastaan ja suljen ledit.
YOU ARE READING
● Vittu että mä vihaan sua●✅️
FanfictionJoel hokka x Meri Kaunisvesi Meri on Aleksi Kaunisveden sisko. Hän muuttaa Aleksille laitoksesta. Meri on 13-vuotias juuri ylä-asteen aloittanut nuori tyttö joka harrastaa voimistelua ja tykkää piirtää ja kuunnella musaa. Joel puolestaan on lähes 3...