Mökille

86 8 0
                                    


*Time skip muutama päivä*

Joelin pov:

Ollaan taas studiolla. On perjantai. "Pitäiskö lähtee mökille tänään?" Niko kysyy. Hän tykkää mökkeillä. "JOO!" Tommi huudahtaa rumpujen takaa. "Mikä ettei!" Joonas ja Olli sanovat yhtä aikaa. Nyökkään päätäni hyväksyvästi. Ja Aleksi avaa suunsa "Merikin tulee varmaan mukaan?" "Tottakai se tulee!" Joonas sanoo.
"No hyvä!" Sanon.

Merin pov:

Saan Aleksilta viestin.
*Pakkaa kamoja. Me lähetään viikonlopuksi mökille.* Aleksi laittaa. *ok* vastaan.

Pakkaan mukaan lempi yöhousut sekä muutaman ison t-paidan ja collarit sekä pari hupparia ja sukkia, rintsikoita jne...  Pakkaan myös uikkarit koska on vasta elokuu joten etelä-suomessa voi vielä uida todella hyvin.

Istun autossa. Menemme kahdella autolla. Tässä autossa on Tommi, Olli, Joonas ja minä. Toisessa autossa on Aleksi, Joel ja Niko. Joonas laittaa musiikkia. " I think I wanna FLATLINE FLATLINE."  
Taas tämä FLATLINE. Tämä on ihan ok mielestäni. Ei mene top 3 bc biisit mut on tää ihan jees.

"Perillä!" Tommi huudahtaa kuskin paikalta. "Jes!" Joonas hihkaisee ja Olli naurahtaa. Nousemme autosta. Joelinkin autossa kaahaa mökin pihaan.

"Arvotaanko huoneparit?" Joonas kysyy. Kaikki myöntyvät. Tommi kirjoitti kaikkien nimet ja laittoi ne pipoon. Joel nostaa ekan lapun. "Meri ja-" Joel aloittaa ja nostaa toisen lapun. "Joel" Joel sanoo ja naurahtaa. Voi perkeleen perkele.... Joonas kurottaa kätensä pipoon. "Olli ja-" "Aleksi!" Joonas hihkaisee. "Eli minä, Niko ja Joonas mennään kolmestaan!" Tommi sanoo.
No vittu pitäkää kivaa minä olen Joelin kanssa...

Menemme Joelin kanssa parvi hupneeseen. Vitutraa koska olemme kahdestaan tässä kerroksessa. Onneksi siellä on kaksi sänkyä. "Sulla on huono tuuri." Joel sanoo ja istahtaa sängylle. Mutisen vain jotain epämääräistä. Kello on jo lähes kuusi. Joonas pöllähtää huoneeseemme. "Nyt uimaan!" Joonas huudahtaa. "Joo!" Vastaan hymyillen. Joel nyökkää. Joonas sulkee oven. Otan repustani uikkaritja pyyhkeen. Lähden talsimaan kohti vessaa.

Sori että tää oli näin lyhyt luku mutta tää oli vähän niinkuin tämmönen johdattelu luku you know? Ens luvussa alkaa taas tapahtua jotain.

● Vittu että mä vihaan sua●✅️Where stories live. Discover now