Joel the "lapsenvahti"

98 8 0
                                    


* Time skip pari päivää*

Aleksin pov:

Olemme studiolla. On perjantai. "Pitäiskö mennä töitten jälkeen baariin?" Joonas kysyy. "Joo. Mikä ettei!" Niko vastaa. Tommi ja Olli nyökkäilevät hyväksyvästi. "Mites Meri? Kun se on vasta 13-vuotias niin en haluis että se on yksin kotona.." Sanon. "Mua ei nyt huvita juoda. Mä voin vahtia Meriä!" Joel sanoo. Outoa koska yleensä Joel lähtee mieluusti baariin. "No kyllä mä  sitten voin tulla baariin!" Sanon. "Voisko Meri tulla teille koska en haluis että se näkee kun tuun kännissä kotiin?" Kysyn Joelilta. "Joo" Joel vastaa ja hymyilee. Ehkä hän vain pitää Meristä.

* Time skip Kello on 17:00*

Merin pov:

Aleksi tuli äsken kotiin studiolta ja sanoi menevänsä baariin jätkien kaa joten mun pitäisi mennä Joelille yöksi.....
Nyt olen pakkaamassa. Otan mukaan yövaatteet, mustan hupparin sekä tummat reisitaskuhousut. Pakkaan vielä muutaman skincare tuotteen ja hammasharjan. Nappaan vielä air podit sekä puhelimen ja laturin ja laitan ne kassiin.

Istun autoon ja Aleksi vie minut Joelille...
Mitäköhän tästäkin tulisi.
"Perillä!" Aleksi sanoo. Menipä aika nopeasti. Astun ulos autosta ja kävelen kerrostalon pihaan. Aleksi soittaa jollekin. Todennäköisesti Joelille ja pian Joel avaakin kerrostalon oven ja Aleksi kaahaa pois pihasta. Astelemme hissiin ja Joel painaa oikean kerroksen. Olen hiljaa ja tuijotan hissin lattiaa. Pian olemmekin jo oikeassa kerroksessa ja menemme Jolein kämpän ovelle. Joel ottaa avaimen college housujensa taskusta ja avaa oven. Menemme sisään ja otan kengät jalasta ja laitan ne kenkätelineeseen. Menemme olohuoneeseen ja istumme sohvalle. "Mitäs me keksittäis?" Joel kysyy hymyillen. Mitä helvettiä? Kohautan olkiani hämmentyneenä. "Pitäiskö meidän leikkiä jotain?" Joel jatkaa. Pitääkö hän minua 5-vuotiaana. "Ei." Vastaan. Joel virnistää. Nyt alan jo huolestua. Eikai hän tarkoita niitä kuuluisia "aikuisten leikkejä". Siihen minä en ole ryhtymässä. Kaiken lisäksi se on laitonta.
"Sun lempileikkeihin taitaa kuulua poliisi ja rosvo." Joel sanoo. Vai niin. Hän ilmeisesti tarkoittaa sitä metsä episodia. "Niinh" sanon hiljaa. "Pitäiskö meidän leikkiä sellaista piilos leikkiä?" Joel kysyy ja silittää hiuksiani. "Mitä sä tarkoitat?" Kysyn vähän hämilläni. Joel naurahtaa kuivasti. "Mä lasken sataan ja sä menet piiloon" Joel sanoo.  Joel hautaa kasvot käsiinsä ja aloittaa laskemisen. "Yksi, kaksi, kolme..." No nyt tuli kiire. Ehkä minä nyt Joelin mieliksi leikin mukana. Päätän mennä vain vessaan. Astelen vessaan ja en lukitse ovea. Menen suihkuverhon taakse. Ja menen istumaan ja vedän polvet lähemmäs itseäni. Kaivan puhelimen taskustani ja alan selaamaan ig:tä.
Pian kuulen askeleita ympäri asuntoa. Ne kävelevät vessan ohi. Kuulen Joelin aggressiivisesti availevan kaappeja. Pian askeleet tulevat taas vessan kohdalle. Ne pysähtyvät vessan oven eteen ja sitten ovi vedetään auki ja Joel vetäisee suihkuverhon edestäni. Kohotan katseeni ja nousen ylös. Joel virnistää. "Olitpa hidas" Sanon ja kävelen Joelin ohi takaisin olohuoneeseen. Joel seuraa perässä ja istumme sohvalle. Alamme molemmat katsomaan puhelimiamme.

En tiedä mistä helvetistä mä näitä ideoita oikein revin...

● Vittu että mä vihaan sua●✅️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ