*Time skip seuraavan päivän koulun loppumiseen*Merin pov:
Koulu loppui ja olen menossa studiolle. En jaksa olla yksin kotona joten menen mieluummin studiolle. Minua myös hieman pelottaa se että Joel tulisi meille silloin kun olen yksin. Olen kuullut jätkien puhuvan varaavaimista. Joten on mahdollisuus että Joelilla on avain minun ja Aleksin kotiin...
Soitan taas Aleksille että tuleeko avaamaan oven. Aleksi vastaa taas että joku tulee.
Pian ovi avautuu mutta tällä kertaa se on onneksi Joonas! "Moi!" Joonas sanoo hymyillen leveästi. "Moikka!" Vastaan. "Oliko koulussa mitään erikoista?" Joonas kysyy kun kävelemme hissin luokse. "Ei mitään mainitsemisen arvoista."
Vastaan.Avaamme studion oven koska se ei ollut lukossa.
Otan vanssit pois ja menen studion olohuoneeseen. Olli ja Tommi moikkaavat minua ja minä nyökkään heille tervehdykseksi. Ilmeisesti Niko ja Joel ovat äänittämässä Aleksin kanssa toisessa huoneessa.* Time skip klo 16:00*
Joel, Niko ja Aleksi tulevat äänityshuoneesta. "Moi!" Aleksi tervehtii iloisena. "Moi" vastaan.
"Pitäiskö olla vaikka pullonpyöritystä?" Jooans kysyy. Kaikki myöntyvät joten aloitamme.
Pullo pyörähtää ensimmäisenä Nikoon. "Totuus vai tehtävä?" Joonas kysyy innoissaan. "Tehtävä!" Niko vastaa. "Pussaa tän porukan komeinta!" Joonas sanoo. Niko huokaisee ja pussaa Joonasta. Joonas virnistää omahyväisenä. Pullo pyörähtää seuraava ksi minuuun. "Totuus" vastaan ennenkuin Niko on ehtinyt edes kysymään. "Kenellä on erikoisin luonne?" Niko kysyy naurahtaen. "Joelilla" vastaan. Helvetin helppo kysymys. Pyöräytän pulloa ja se osuu Tommiin.Lopetimme juuri pullonpyörityksen. "Pitäiskö lähtee kotiin?" Joel kysyy. "Joo eiköhän tää päivä ollu paketissa" Tommi komppaa. "Aleksi pääsenkö mä sun kyydillä?" Joel kysyy. "Joo" Aleksi vastaa. Voi perse.
Istun takapenkille. Onneksi Joel tajusi istua etupenkille.
Ajamme jonkin kerrostalon pihaan ja Joel astuu autosta ulos. "Moikka!" Joel huikka ja sulkee oven. Aleksi nyökkää Joelille ja lähtee ajamaan kotiin päin. Minä katson vain puhelintani. Miten Joel voi olla niin normaalisti. Hän oikeasti vaikuttaa siltä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Siinä jätkässä on jotain aivan helvetin erikoista.Oon unohtanut mainita että leikitään että Olli ja Tommi asuu Helsingissä/ pk seudulla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
● Vittu että mä vihaan sua●✅️
FanficJoel hokka x Meri Kaunisvesi Meri on Aleksi Kaunisveden sisko. Hän muuttaa Aleksille laitoksesta. Meri on 13-vuotias juuri ylä-asteen aloittanut nuori tyttö joka harrastaa voimistelua ja tykkää piirtää ja kuunnella musaa. Joel puolestaan on lähes 3...