Merin pov:Käännyn ympäri ja nään Joelin. Hän näyttää lievästi sanottuna erilaiselta. Jotenkin kalpeammalta ja voisiko sanoa "riutuneelta". "M-moi" Sanon. Miksi Joel on seurannut minua tänne? Joel ei vastaa vaan harppoo lähemmäksi. Hän ottaa minusta tiukasti kiinni ja työntää kalliota/isoa kiveä vasten. Hän ei sano mitään. Nyt kun olemme naamat näin lähekkäin niin huomaan Joelin kalpeuden. Hän näytti uimassa vielä ihan normaalilta. "Mi-mitä sä teet?" Kysyn jo oikeasti peloissani. Mökille on täältä metsästä ainakin 700 metriä. "Mä en voi vastustaa lapsia kun ne tulee tällä tavalla tutuiksi." Joel sanoo ja kumartuu sivelemään kaulaani. Hän myös pitää katseensa tiukasti kaulassani. "Mitä sä tarkotat?" Kysyn varovasti. Joel kääntää katseensa kaulaltani silmiini. Järkytyn. Joelin silmät ovat tummat ja punertavat. Nuo silmät eivät kuuluu hänelle....
Joel alkaa hymyilemään. Ei sillä tavalla lempeästi eikä myöskään tuo hymy ole lähelläkään sitä ilkikurista virnistystä. Tuo hymy on oikeasti pelottava. Joel ei ole oma itsensä. Joel kääntää katseensa takaisin kaulaani ja näen miten hän nuolaisee kevyesti huuliaan. "Mä oon oikeasti tosi lempee jätkä. Mutta aina silloin tällöin voi tapahtua ikäviä onnettomuuksia. Lapsille." Joel sanoo ja katsoo edelleen intensiivisesti kaulaani. Hän joskus sanoi että jos yritän karkuun Hän tappaa minut. Yritin sen jälkeen kerran, mutta hän sanoi että asia olisi sillä selvä. Joel katselee nyt ympärilleen. Kuin varmistaakseen että kukaan ei katso.
Oma katseeni on pysynyt Joelissa koko tämän ajan.
Joel kääntyy takaisin minuun päin ja katsoo suoraan silmiini. Seuraavaksi tunnen hänenen hampaat kaulallani. Hän puree todella kovaa. Tunnen kuinka verta valuu kaulaani pitkin ja kaadun maahan. Joel tulee päälleni "hajareisin" ja alkaa nuolemaan verta ja "imemään" haavaa. Tunnen väsymyksen lankeavan päälleni. Ja ymmärrän kaiken. Ihan kaiken. Joel on vampyyri. Vampyyri. Ja minä olin hänen saaliinsa. Joel nousee päältäni.
"Vittu että mä vihaan sua" hän tokaisee ja näen kuinka hän hölkkää pois päin.Vajoan pimeyteen.
Kiitos ja kumarrus🤝
Tää oli mun mielestä tosi odottamaton loppu... Voitte kertoa mielipiteen tästä kirjasta jos haluatte.
Alan varmaan lähi aikoina kirjoittamaan uutta kirjaa. Haluatteko tästä jatko-osan?Kiitos kaikille lukioille ja voteejille❤️
❤️:llä tuhoontuomittu
YOU ARE READING
● Vittu että mä vihaan sua●✅️
FanfictionJoel hokka x Meri Kaunisvesi Meri on Aleksi Kaunisveden sisko. Hän muuttaa Aleksille laitoksesta. Meri on 13-vuotias juuri ylä-asteen aloittanut nuori tyttö joka harrastaa voimistelua ja tykkää piirtää ja kuunnella musaa. Joel puolestaan on lähes 3...