Merin pov:Vaihdoin vessassa uikkarit ja otin pyyhkeen. Olen nyt menossa Ollin kanssa rantaan. Muut ovat jo siellä. Paitsi Joel. En tiedä minne hän jäi.
Pääsemme rantaan ja laitamme pyyhkeet laiturin kaiteelle ja menemme veteen. Ei edes kylmää. Alamme uimaan. Joonas ja Aleksi ovat jotain leikkimielistä "vesipainia" matalammassa. Olli ui jotain kierrosta hieman syvemmällä. Ja Tommi ja Niko juttelevat ja seisovat vedessä. Niko piirtelee samalla jotain kuvioita veteen. Yhtäkkiä minut vedetään laiturin alle. On varmaan vaikea arvata kuka se oli. JOEL. "Mikä sun ongelmas on?" Kysyn vähän ärtyneenä. "Sä" Joel vastaa. Laiturin alla vain Joelilla yltää jalat pohjaan. Hän on itse jotain 186-187cm ja itse olen n. 158-159cm. Joel vetää minut syliinsä. "Sä oot pikkunen" hän sanoo. Hän painaa nopean pusun. Otsalleni ja päästää minut alas. Sitten hän sukeltaa pois laiturin alta. Teen itse saman. Mitä Joel ajattelee minusta? Hän on välillä ilkeä,välillä hän on oikeastaan ihan ok ja välillä välinpitämätön. (Olipa vaikea kirjoittaa) Nyt uin Ollin luokse syvemmälle. "Moih" Olli sanoo. "Moi" vastaan ja alan uimaan hänen kanssaan. "Miten sulla menee?" Olli kysyy. "Ihan ok. Miten sulla?" Kysyn. "No mullakin menee oikeestaan aika hyvin" Olli sanoo hymyillen. "Kiva" vastaan.Siirrymme saunaan. Sauna on todella iso. Tulee mieleen uimahallin saunat. Istun Joonaksen vieressä saunan nurkassa. "Mä taidan lähteä suihkuun!" Olli ilmoittaa. "Joo sama" Niko sanoo.
Sitten lähti myös Joonas ja Joel. Enään on vain Tommi ja Aleksi seuranani. "Mäki taidan lähtee nyt" Tommi sanoo ja lähtee suihkuun.
Aleksi ja minä nousemme myös ja menemme suihkuun ja otamme uikkarit pois ja laitamme pyyhkeet. Lähdemme yläkertaan. Menen suoraan minun ja Joelin makkariin hakemaan vaatteet. Kello on jo lähemmäs kahdeksaa illalla. Vaihdoin vaatteiksi jälleenkerran ruutuhousut ja mustan hupparin. Laitoin myös nilkkasukat ja hiukset leteille. Menen alas. "Mä meen hetkeksi ulos!" Huikkaan Aleksin ja Ollin huoneeseen. "Joo" Olli ja Aleksi vastaa yhtä aikaa. Kävelen kohti metsää.Olen kävellyt jo jonkin aikaa metsässä. Minusta tuntuu kuinka joku katsoisi minua...
Kännyn ympäri ja näen...Lol vihaan ite kun jää tällasiin kohtiin mutta jätän itekkin tähän...
Don't worry rakkaat tästä tulee tänään jatkoa!
YOU ARE READING
● Vittu että mä vihaan sua●✅️
FanfictionJoel hokka x Meri Kaunisvesi Meri on Aleksi Kaunisveden sisko. Hän muuttaa Aleksille laitoksesta. Meri on 13-vuotias juuri ylä-asteen aloittanut nuori tyttö joka harrastaa voimistelua ja tykkää piirtää ja kuunnella musaa. Joel puolestaan on lähes 3...