"bromance <3"

97 9 5
                                    


*Time skip aamuun*

Merin pov:

Herään. Ai niin. Olen Joelilla ja Joelin sängyssä. Joel vetää vielä sikeitä ja koska muistan hänen lukinneen makuuhuoneen oven. En voi mennä minnekkäään. Otan puhelimeni sängyn vierestä lattialta ja alna selailla ig storyja. Aleksi, Ollin, Jooansken, Nikon ja Tommin ig sormissa on kaikissa sama video jossa Joonas ja Niko pussaavat ja siihen on kirjoitettu teksti "bromance <3".
No vittu piditte kivaa minä olin täällä Joelilla sattanan vitun Joelin kanssa. Saatana.

Joel alkoi näyttämään heräämisen merkkejä. "Huomenta huo-" Joel aloitti mutta jätti lauseen kesken ja katsoi minua ja virnistää itsekseen. "Huomenta ku-" Vastasin. Joel mulkaisi minua. Nousin sängystä ylös ja marssin ovelle. "Voisitko mitenkään avata tätä ovea?" Kysyin. "En" Joel vastasi. Joel nousi sängyn jalkopäähän istumaan. Ja viittoi minua sormillaan luokseen. Menin hänen eteensä ja annoin hänelle kysyvän ilmeen. Joel ei sanonut mitään mutta otti minua lantiosta kiinni ja kaatui selälleen sängylleni niin että minä kaaduin hänen päälleen. "Pitäiskö sun olla vähän varovaisempi" Joel sanoi virnistellen. "Kusipää.." mutisin. Ja rimpuilin itseni Joelin otteesta ja nousin sängylle istumaan. Joelin nousi istumaan. Meille syntyi katsekontakti. Joel lähestyi minua ja sitten tunsin hänen huulet omillani. WHAT?? Minä suutelemassa Joel Hokkaa!?  Irrottaudumme suudelmasta. Joel hymyilee ja silittää hiuksiani. Nyt Joel tuntuukin lempeältä ja jotenkin IHANALTA. Oliko tämä se kuuluisa Tukholman syndrooma?
Tämän kauniin hetken keskeyttää kuitenkin Joelin puhelin. Se soi. "Joel" Joel castaa puhelimeen. "Joo". "Moikka!" Joel sanoo puhelimeen ja nousee sitten ylös. "Vien sut kotiin" Joel sanoo. "Ennen kuulumatonta" Sanon. Olen tullut järkiini. Joel on itserakas idiootti.

Nousen ylös Joelin autosta ja kävelen minun ja Aleksi ulkoovelle. Avaan sen ja astun sisään.
"Mooi!" Aleksi huutaa jostain päin taloa. "Moi!" Huudan takaisin.

TÄRKEÄÄ!!!

Sori että näin helvetin lyhyt luku mutta siis onko toiveita seuraavaan kirjaan kun oon saanut tän valmiiksi? Haluaisitteko tähän väliin  Joleksi, Oleksia, Jorkoa, Porkoa, Jikoa, Nollia, Tollia tai vaikka ihan vaan Ollia?
Tai haluatteko taas jonkun keksityn hahmon.

Ei mulla muuta mutta ehdottakaa ihmeessä jos on joku shippi tai idea! <3

Hyvää päivän jatkoa ja muista syödä ja juoda❤️❤️

● Vittu että mä vihaan sua●✅️Where stories live. Discover now