"vessa on toisessa suunnassa."

95 8 0
                                    


* Time skip siihen että Joel ja Meri menevät nukkumaan*

(Ne nukkuu Joelin sängyssä)

Merin pov:

En saa unta. Joel on vaikuttanut koko illan jotenkin oudolta. Hän on puhunut minulle kuin pikku lapselle ja ehdottanut leikkimistä. Ja minä myös osallistuin siihen piilokseen... Se oli kyllä jo uudenlainen riman alitus minulta. Nousen varovasti ylös Joelin sängystä. Joel ilmeisesti nukkuu. Hiivin hänen makuuhuoneestaan pois. Minulla on päällä punaiset ruutu-yökkäri housut ja Musta huppari sekä pörrösukat. Hiukseni ovat jälleen kahdella löysällä letillä. Yritän etsiä eteistä. Haluan täältä pois. Ihan sama minne. Nyt minä vain otan ja lähden. Minulla on vain puhelin taskussani. Löydän eteisen. Yhtäkkiä valot napsahtavat eteisessä päälle. Käännyn ympäri ja nään Joelin pelkissä boxereissa ja t-paidassa. Hänellä onn tuttu ilkeä virne kasvoillaan. "Minnes matka?" Joel töksäyttää. "Öö vessaan?" Vastaan. "Vessa on toisessa suunnassa." Joel sanoo. "Okei" vastaan. Joel tarttuu minua kädestä ja lähtee  kuljettamaan minua toiselle puolelle asuntoa. Hän pysähtyy vessan eteen ja avaa oven. Astun vessaan ja suljen oven. Laitan vessan valot päälle ja katson itseäni peilistä. Ei mitään erikoista. Sama tuttu 13-vuotias kalpea tyttö tuijottaa minua. Yhtäkkiä Joel ilmestyy peiliin taakseni. Säikähdän ja katson taakseni. Siinä Joel seisoo. Hän tuntuu siltä kuin vain ilmestyisi paikkoihin... "Tämän kerran pääset pälkähästä. Tiedän että olit karkaamassa. Taas.  Mutta sanonta menee niin että kolmas kerta toden sanoo joten yksikin kerta vielä..." Joel sanoo uhkaavasti. Nyökkään varovasti. Joel hymyilee. Hän tarttuu minua kädestä ja sulkee vessan valot ja kuljettaa minut pimeässä asunnossa takaisin sänkyynsä. Huomasin että hän lukitsi makkarinsa oven jollain avaimella. En nähnyt mihin hän pisti avaimen.
"Nyt nukutaan" Joel sanoo. "Joo" vastaan.
"Hyvä" Joel vastaa ja kääntää kylkeä. Käännän itsekin. Niin että nukumme "selät vastakkain".
Ja sitten nukahdan...

● Vittu että mä vihaan sua●✅️Where stories live. Discover now